Kyrill Geplaatst 9 maart 2023 Share Geplaatst 9 maart 2023 10 minuten geleden zei MetalMichael: Ja, precies dit. Dat het enkel effect heeft op de lopende wedstrijd. Maar waarom wil je precies alleen effect heeft op de lopende wedstrijd? Rood is toch rood, of het direct is of twee keer geel is nog steeds rood... Alleen meestal wel minder heftig maar dan nog.... Ik vind zelf wel prima. Tegen normale rode kaarten kan je in beroep gaan, als je voor 2 keer geel doet, dan is het in mijn ogen dwijlen met de kraan open... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 9 maart 2023 Auteur Share Geplaatst 9 maart 2023 2 minuten geleden zei Kyrill: Maar waarom wil je precies alleen effect heeft op de lopende wedstrijd? Rood is toch rood, of het direct is of twee keer geel is nog steeds rood... Alleen meestal wel minder heftig maar dan nog.... Zie het als schuldig zonder verdere straf. Bestaat in het strafrecht ook gewoon. 2 minuten geleden zei Kyrill: Ik vind zelf wel prima. Tegen normale rode kaarten kan je in beroep gaan, als je voor 2 keer geel doet, dan is het in mijn ogen dwijlen met de kraan open... Waarom? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 maart 2023 Share Geplaatst 9 maart 2023 2 minuten geleden zei MetalMichael: Zie het als schuldig zonder verdere straf. Bestaat in het strafrecht ook gewoon. Waarom? Maar dan maakt een late tweede gele kaart dus helemaal niks uit.... Als je toch niet geschorst wordt.... Omdat je al geel hebt en had? Ga je dan tweede kaart aanvechten? 1e?allebei? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 9 maart 2023 Auteur Share Geplaatst 9 maart 2023 Zojuist zei Kyrill: Maar dan maakt een late tweede gele kaart dus helemaal niks uit.... Als je toch niet geschorst wordt.... Tuurlijk wel, je mist een deel van de wedstrijd op dat moment. Zojuist zei Kyrill: Omdat je al geel hebt en had? Ga je dan tweede kaart aanvechten? 1e?allebei? Geen idee. Denk dat het voor mij vooral een beetje raar voelt dat je een rode kaart krijgt, automatisch een wedstrijd geschorst wordt, zonder dat je er iets tegenin kan brengen, terwijl je als het een directe rode kaart was dat wel kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 maart 2023 Share Geplaatst 9 maart 2023 Duidelijk eens we oneens zijn. Laat Groningen maar aanvechten, zien we daarna wel hoe en wat verder. Ja oké maar is verschil tussen rood als tweede gele kaart, heel vroeg in de wedstrijd of heel laat. Ik kan me voorstellen drempel om 2e geel te pakken als er geen standaard 1 duel schorsing is wel lager is en kan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 9 maart 2023 Auteur Share Geplaatst 9 maart 2023 4 minuten geleden zei Kyrill: Duidelijk eens we oneens zijn. Laat Groningen maar aanvechten, zien we daarna wel hoe en wat verder. Ja oké maar is verschil tussen rood als tweede gele kaart, heel vroeg in de wedstrijd of heel laat. Ik kan me voorstellen drempel om 2e geel te pakken als er geen standaard 1 duel schorsing is wel lager is en kan worden. Precies het dilemma dat ik in mijn eerste post hierover schetste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 maart 2023 Share Geplaatst 9 maart 2023 48 minuten geleden zei MetalMichael: Precies het dilemma dat ik in mijn eerste post hierover schetste. Heb nog over nagedacht MM. Je bent wel sneue speler als je team, opzettelijk in de steek gaat laten. Ik denk wel mee zal vallen, als er geen schorsing komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 maart 2023 Share Geplaatst 11 maart 2023 https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=416052 Je hebt er dus geen kloten aan en kostte minimaal een punt maar de 2e gele kaart was dus onterecht. Wat de meeste ook al vonden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 11 maart 2023 Share Geplaatst 11 maart 2023 16 minuten geleden zei Djurovski: https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=416052 Je hebt er dus geen kloten aan en kostte minimaal een punt maar de 2e gele kaart was dus onterecht. Wat de meeste ook al vonden Ja maar Feyenoord heeft in het begin van het seizoen de scheids zo vaak tegen gehad!!1111!! Wel enorm zuur voor Groningen dit, je zult straks maar een punt te weinig hebben en eruit vliegen hierdoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 maart 2023 Share Geplaatst 11 maart 2023 Vind het vooral opvallend dat de KNVB blijkbaar gaat bellen met de mededeling dat scheidsrechterbeslissingen niet kloppen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 11 maart 2023 Share Geplaatst 11 maart 2023 8 uur geleden zei PJHoutman: Vind het vooral opvallend dat de KNVB blijkbaar gaat bellen met de mededeling dat scheidsrechterbeslissingen niet kloppen? Gebeurd bij @Stefanos dan ook wekelijks lijkt mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 Daar werd je al vooraf gebeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 (bewerkt) 17 uur geleden zei joostmakaay: Ja maar Feyenoord heeft in het begin van het seizoen de scheids zo vaak tegen gehad!!1111!! Wel enorm zuur voor Groningen dit, je zult straks maar een punt te weinig hebben en eruit vliegen hierdoor. Ja want alleen door de rode kaart viel de goal.. Wat een onzin. Ook met 11 man stonden ze volledig onder druk en speelde ze schijtvoetbal zonder zelf ook maar iets te willen forceren aanvallend. Dus de goal had ook met 11 tegen 11 kunnen vallen. 12 maart 2023 bewerkt door MarcFR Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 1 uur geleden zei MarcFR: Ja want alleen door de rode kaart viel de goal.. Wat een onzin. Ook met 11 man stonden ze volledig onder druk en speelde ze schijtvoetbal zonder zelf ook maar iets te willen forceren aanvallend. Dus de goal had ook met 11 tegen 11 kunnen vallen. Ja ook als Feyenoord zelf 3x rood had gekregen hadden ze kunnen scoren, wat is je punt precies? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 3 uur geleden zei joostmakaay: Ja ook als Feyenoord zelf 3x rood had gekregen hadden ze kunnen scoren, wat is je punt precies? Dat als Groningen een punt tekort komt aan het eind dat echt niet ligt aan deze rode kaart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 augustus 2023 Auteur Share Geplaatst 20 augustus 2023 Dat verhaal van streng optreden bij tijdrekken en mekkeren tegen de scheidsrechter heeft welgeteld een halve speelronde standgehouden he? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 21 augustus 2023 Share Geplaatst 21 augustus 2023 Ja. Niet verrast, wel teleurgesteld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 (bewerkt) Zou Brobbey in theorie nog een rode kaart kunnen krijgen als de wedstrijd hervat wordt door middel van een VAR review? Ik zeg niet dat hij rood moet krijgen hé, al zeg ik ook niet dat het geen rood is overigens, valt best over te twisten. Maar even puur vanuit de spelregels gezien. De wedstrijd is logischerwijs natuurlijk gelijk stilgelegd. Ben benieuwd of er met het hervatten van de wedstrijd nog de mogelijkheid is om iets terug te halen van voor het stilleggen. Als deze discussie al is geweest in een ander topic, dan heb ik hem gemist overigens. 2 oktober 2023 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 53 minuten geleden zei Beppu: Zou Brobbey in theorie nog een rode kaart kunnen krijgen als de wedstrijd hervat wordt door middel van een VAR review? Ik zeg niet dat hij rood moet krijgen hé, al zeg ik ook niet dat het geen rood is overigens, valt best over te twisten. Maar even puur vanuit de spelregels gezien. De wedstrijd is logischerwijs natuurlijk gelijk stilgelegd. Ben benieuwd of er met het hervatten van de wedstrijd nog de mogelijkheid is om iets terug te halen van voor het stilleggen. Als deze discussie al is geweest in een ander topic, dan heb ik hem gemist overigens. Spelregeltechnisch lijkt het mij te kunnen gezien het spel nog niet is voortgezet. Kan mij alleen niet voorstellen dat in de praktijk ook daadwerkelijk gaat gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 Gisteravond stond het al in het Ajax topic @Beppumaar snap dat je het dan mist. Tja op gevoel is het geen rood. Maar dat was in augustus ook niet voor Marcelo. Die kreeg wel rood. Lastig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 Je kan hem geel en rood geven lijkt me hier? De situatie is inderdaad nog niet voorbij. Ik raad Ajax sowieso aan om hem te wisselen, mochten die laatste minuten doorgaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 (bewerkt) De scheids constateerde geen overtreding, toch? Dus als er iets moet gaan gebeuren moet de VAR zeggen dat het een rode kaart is, maar dat zou een absurde beslissing zijn. 2 oktober 2023 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 16 december 2023 Auteur Share Geplaatst 16 december 2023 https://www.threads.net/@voetbalinternational.nl/post/C04nc61r1rC Prima om dit gewoon direct wereldwijs in te voeren, als begin in de kruistocht tegen tijdrekken en aanstellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 3 minuten geleden zei MetalMichael: https://www.threads.net/@voetbalinternational.nl/post/C04nc61r1rC Prima om dit gewoon direct wereldwijs in te voeren, als begin in de kruistocht tegen tijdrekken en aanstellen. Graag alleen niet in de PL aub hahahh Daar wordt extra tijd al toegevoegd op basis van tijdrekken ala het WK 2022 van Qatar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Helaas is het op de wat lagere niveaus ook niet altijd best gesteld met de arbitrage....Wat denken jullie, rood? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten