Noordzijde Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 Eindstand: 1.Ajax 2. PSV 3. FC Twente 4. Feyenoord 5. AZ 6. FC Utrecht 7. FC Groningen 8. Vitesse 9. FC Emmen 10. NEC 11. SC Heerenveen 12. FC Volendam 13. Fortuna Sittard 14. Go Ahaed eagles 15. Cambuur Leeuwarden 16. Sparta Rotterdam 17. RKC 18. Excelsior Topscorer: Luuk de Jong Meeste assists: Bergwijn Beste speler: Bergwijn Revelaties: Kudus, Saliba, Danilo, Kerkez en Maatta Tegenvaller: Dost, Bazoer Meeste kaarten: Bazoer Trainer van het jaar: Schreuder Haalt de kerst niet: Trainer van Excelsior Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 Eindstand: 1.Ajax 2. PSV 3. Feyenoord 4. AZ 5. Utrecht 6. Twente 7. Vitesse 8. Heerenveen 9. Fortuna Sittard 10. NEC 11. Sparta 12. Groningen 13. RKC 14. Emmen 15. Volendam 16. Go Ahead Eagles 17. Cambuur 18. Excelsior Topscorer: Luuk de Jong Meeste assists: Bergwijn Beste speler: Trauner (als dit gaat om dat gare VI klassementje) Revelaties: Taylor (gaat mee naar WK), Geertruida (idem), Q Timber (ook denk ik), Biereth (hoop ik), Tegenvaller: Danilo, Berghuis, Kramer, Tannane Meeste kaarten: Ausassar Trainer van het jaar: Ultee Haalt de kerst niet: allemaal wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 augustus 2022 Share Geplaatst 22 augustus 2022 Op 4-8-2022 om 16:49 zei timpy00: Trainer van het jaar: Alfred Schreuder, Sjors Ultee Op 5-8-2022 om 13:21 zei Arezo: Trainer van het jaar: Ultee Jammer heren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 november 2022 Share Geplaatst 12 november 2022 Op 30-7-2022 om 12:00 zei Geppiej: Eindstand: 1. Ajax 2. PSV 3. Feyenoord 4. AZ 5. FC Utrecht 6. Vitesse 7. FC Twente 8. FC Groningen 9. SC Heerenveen 10. NEC 11. Sparta Rotterdam 12. Fortuna Sittard 13. Go Ahead Eagles 14. Excelsior 15. FC Emmen 16. Cambuur Leeuwarden 17. RKC Waalwijk 18. FC Volendam Topscorer: Bryan Brobbey Meeste assists: Dusan Tadic Beste speler: Steven Bergwijn Revelaties: Taylor Tegenvaller: Berghuis, Luuk de Jong, Yilmaz Meeste kaarten: Edson Alvarez Trainer van het jaar: Alfred Schreuder Haalt de kerst niet: Op 30-7-2022 om 13:08 zei KayDeManaager: Eindstand: 1. Ajax 2. PSV 3. Feyenoord 4. FC Twente 5. AZ 6. FC Utrecht 7. FC Groningen 8. Vitesse 9. Fortuna Sittard 10. Sparta 11. SC Heerenveen 12. Cambuur 13. Go Ahead Eagles 14. NEC 15. Emmen 16. RKC 17. FC Volendam 18. Excelsior Topscorer: Luuk de Jong Meeste assists: Bergwijn Beste speler: Joey Veerman, Burak Yilmaz Revelaties: Taylor, Jimenez, Bakayoko, Simons Tegenvaller: Ihattaren Meeste kaarten: El Yaakoubi Trainer van het jaar: Schreuder Haalt de kerst niet: Dijkhuizen Op 30-7-2022 om 14:59 zei FlyD: Eindstand: 1. Ajax 2. PSV 3. Feyenoord 4. AZ 5. FC Utrecht 6. FC Twente 7. Vitesse 8. sc Heerenveen 9. FC Groningen 10. Fortuna Sittard 11. Sparta Rotterdam 12. NEC 13. FC Emmen 14. SC Cambuur 15. RKC Waalwijk 16. Go Ahead Eagles 17. Excelsior 18. FC Volendam Topscorer: Luuk de Jong, Ricky van Wolfswinkel Meeste assists: Dusan Tadic Beste speler: Steven Bergwijn / Dusan Tadic (obv cijfers) Revelaties: Verhulst, Bassey, Azarkan, Charles-Andreas Brym Tegenvallers: Xavi Simons, Van Gelderen, Musampa Meeste kaarten: Jamal Amofa Trainer van het jaar: Alfred Schreuder Haalt de kerst niet: Iedereen haalt de kerst Op 3-8-2022 om 23:09 zei ElMarcos: Eindstand: 1. Ajax 2. PSV 3. Feyenoord 4. AZ 5. FC Twente 6. Vitesse 7. FC Utrecht 8. SC Heerenveen 9. Sparta 10. FC Groningen 11. Fortuna Sittard 12. N.E.C. 13. Go Ahead Eagles 14. FC Emmen 15. RKC Waalwijk 16. FC Volendam 17. Cambuur Leeuwarden 18. Excelsior Topscorer: Luuk de Jong Meeste assists: Dusan Tadic Beste speler: Steven Bergwijn Revelaties: Kudus, Sarr en Annas Salah-Edine Tegenvaller: Cillesen en Quinten Timber Meeste kaarten: Hoever Trainer van het jaar: Schreuder Haalt de kerst niet: Oosting Op 4-8-2022 om 10:51 zei Thierryvane: Eindstand: 1. Ajax 2. PSV 3. Feyenoord 4. AZ 5. FC Twente 6. FC Utrecht 7. SC Heerenveen 8. Vitesse 9. FC Groningen 10. NEC 11. SC Cambuur 12. Sparta Rotterdam 13. Fortuna Sittard 14. FC Emmen 15. FC Volendam 16. RKC 17. Go Ahead Eagles 18. Excelsior Topscorer: Luuk de Jong, Steven Bergwijn Meeste assists: Dusan Tadic, Steven Berghuis Beste speler: Steven Bergwijn, Cody Gakpo (mits hij blijft uiteraard) Revelaties: vul ik later in Tegenvaller: vul ik later in Meeste kaarten: Matus Bero Trainer van het jaar: Alfred Schreuder, Ron Jans Haalt de kerst niet: René Hake Op 4-8-2022 om 16:49 zei timpy00: Mag ik hier nog reclame maken voor scorito topcoach poule? We spelen om 15 euro inleg, en zullen de prijzen nog even bespreken. Als je interesse hebt laat even weten en stuur mij een berichtje. Eindstand: 1. Ajax 2. PSV 3. AZ Alkmaar 4. Feyenoord 5. FC Utrecht 6. FC Twente 7. FC Groningen 8. SC Heerenveen 9. Vitesse 10. Fortuna Sittard 11. Sparta Rotterdam 12. NEC 13. SC Cambuur 14. FC Emmen 15. FC Volendam 16. Go Ahead Eagles 17. RKC Waalwijk 18. Excelsior Topscorer: Luuk de Jong Meeste assists: Dusan Tadic Beste speler: Steven Bergwijn Revelaties: Kudus, Fortuna Tegenvaller: Hoever, Til, Danilo, Dost, H. Veerman Meeste kaarten: Trainer van het jaar: Alfred Schreuder, Sjors Ultee Haalt de kerst niet: Rene Hake Op 5-8-2022 om 13:11 zei Noordzijde: Eindstand: 1.Ajax 2. PSV 3. FC Twente 4. Feyenoord 5. AZ 6. FC Utrecht 7. FC Groningen 8. Vitesse 9. FC Emmen 10. NEC 11. SC Heerenveen 12. FC Volendam 13. Fortuna Sittard 14. Go Ahaed eagles 15. Cambuur Leeuwarden 16. Sparta Rotterdam 17. RKC 18. Excelsior Topscorer: Luuk de Jong Meeste assists: Bergwijn Beste speler: Bergwijn Revelaties: Kudus, Saliba, Danilo, Kerkez en Maatta Tegenvaller: Dost, Bazoer Meeste kaarten: Bazoer Trainer van het jaar: Schreuder Haalt de kerst niet: Trainer van Excelsior Oei. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 12 november 2022 Auteur Share Geplaatst 12 november 2022 7 minuten geleden zei Bogatyr: Oei. Je doelt op trainer van het jaar? Kan toch nog. Kampioen worden, beker winnen en Europa League winnen. In theorie dan. In theorie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 november 2022 Share Geplaatst 12 november 2022 1 minuut geleden zei Geppiej: Je doelt op trainer van het jaar? Kan toch nog. Kampioen worden, beker winnen en Europa League winnen. In theorie dan. In theorie. Ja trainer van het jaar. Dat gaat em niet meer worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 12 november 2022 Share Geplaatst 12 november 2022 Vooral @timpy00 zit er tot op heden nog flink naast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 14 november 2022 Share Geplaatst 14 november 2022 Op 12-11-2022 om 21:12 zei Bogatyr: Ja trainer van het jaar. Dat gaat em niet meer worden. Mag ik deze nog omwisselen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 Op 30-7-2022 om 18:51 zei Chiemel: Eindstand: 1. Ajax 2. PSV 3. AZ 4. Utrecht 5. Feyenoord 6. Twente 7. Groningen 8. Heerenveen 9. Fortuna 10. Vitesse 11. FC Emmen 12. Sparta 13. Cambuur 14. NEC 15. RKC 16. Go Ahead 17. Excelsior 18. Volendam Topscorer: Luuk de Jong Meeste assists: Tadic Beste speler: Tadic Revelaties: Odgaard, Sarr, Tzolis, Sanchez, Benitez, Verrips Tegenvaller: Zivkovic, Madueke, Rensch, de meeste aankopen van Feyenoord, Til Meeste kaarten: Tannane Trainer van het jaar: Jans (op zich) Haalt de kerst niet: Letsch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 Op 2-8-2022 om 16:29 zei Michaelinho*: Eindstand: 1. Ajax 2. PSV 3. Feyenoord 4. Twente 5. AZ 6. SC Heerenveen 7. FC Utrecht 8. Sparta Rotterdam 9. Vitesse 10. FC Groningen 11. NEC 12. Cambuur 13. Fortuna Sittard 14. Volendam 15. Excelsior 16. FC Emmen 17. RKC Waalwijk 18. Go Ahead Eagles Topscorer: Luuk de Jong Meeste assists: Steven Bergwijn Beste speler: Cody Gakpo Revelaties: Kitolano, Saibari Tegenvaller: Dost, Yilmaz Meeste kaarten: Tannane Trainer van het jaar: Kees van Wonderen Haalt de kerst niet: Rene Hake Zat er lekker naast. Vooral met Saibari als revelatie. O.b.v ik dat heb ingevuld is mij een raadsel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 Op 31-7-2022 om 01:46 zei himan: Eindstand: 1. PSV 2. Ajax 3. Feyenoord 4. FC Twente 5. AZ 6. FC Utrecht 7. Heerenveen 8. Groningen 9. Vitesse 10. Cambuur 11. FC Emmen 12. NEC 13. Sparta 14. Go Ahead Eagles 15. Fortuna Sittard 16. FC Volendam 17. Excelsior 18. RKC Topscorer: Luuk de Jong Meeste assists: Tadic Beste speler: Luuk de Jong Revelaties: Bas Dost, Llansana, Tannane, Wieffer Tegenvaller: Yilmaz, Brobbey, Zivkovic, Ihattaren Meeste kaarten: Matúš Bero Trainer van het jaar: Ruud van Nistelrooy Haalt de kerst niet: Oosting In ieder geval Wieffer gevonden. volgens mij heeft niemand Feyenoord op plaats 1. Onderaan leek het nergens op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 1 uur geleden zei Chiemel: Wel lef dat je durft te arceren. Dat moet ik je nageven. Doe je volgend jaar weer mee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 28 mei 2023 Auteur Share Geplaatst 28 mei 2023 Op 30-7-2022 om 12:00 zei Geppiej: Eindstand: 1. Ajax 2. PSV 3. Feyenoord 4. AZ 5. FC Utrecht 6. Vitesse 7. FC Twente 8. FC Groningen 9. SC Heerenveen 10. NEC 11. Sparta Rotterdam 12. Fortuna Sittard 13. Go Ahead Eagles 14. Excelsior 15. FC Emmen 16. Cambuur Leeuwarden 17. RKC Waalwijk 18. FC Volendam Topscorer: Bryan Brobbey Meeste assists: Dusan Tadic Beste speler: Steven Bergwijn Revelaties: Taylor Tegenvaller: Berghuis, Luuk de Jong, Yilmaz Meeste kaarten: Edson Alvarez Trainer van het jaar: Alfred Schreuder Haalt de kerst niet: Wat een clown. Gewoon Taylor als revelatie benoemen. Heb je er verstand van hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 Vooral je trainer van het jaar is best een mooie hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 Waar is Yilmaz een tegenvaller? Spits uit het rechterrijtje van de Eredivisie met negen goals en vier assists. Iets minder dan Flemming vorig jaar, die tot twaalf goals kwam de voorgaande twee seizoenen, maar die vaak in de ruimte kon spelen die werd gecreëerd door een sleurende spits zoals Polter of Yilmaz. Had je serieus verwacht dat hij bij Fortuna de Eredivisie aan gort ging schieten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 Op 4-8-2022 om 10:51 zei Thierryvane: Eindstand: 1. Ajax 2. PSV 3. Feyenoord 4. AZ 5. FC Twente 6. FC Utrecht 7. SC Heerenveen 8. Vitesse 9. FC Groningen 10. NEC 11. SC Cambuur 12. Sparta Rotterdam 13. Fortuna Sittard 14. FC Emmen 15. FC Volendam 16. RKC 17. Go Ahead Eagles 18. Excelsior Topscorer: Luuk de Jong, Steven Bergwijn Meeste assists: Dusan Tadic, Steven Berghuis Beste speler: Steven Bergwijn, Cody Gakpo (mits hij blijft uiteraard) Revelaties: vul ik later in Tegenvaller: vul ik later in Meeste kaarten: Matus Bero Trainer van het jaar: Alfred Schreuder, Ron Jans Haalt de kerst niet: René Hake Nou, Vane. Niet best. Tadic meeste assists, AZ, Twente en Fortuna goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 Zou toch zweren dat ik ook een voorspelling heb gewaagd. Zie alleen niks.. 17 uur geleden zei Chiemel: Wat is dit dan haha. Reken je nou AZ (4de) en Twente (5de) goed? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 2 uur geleden zei Nom de Guerre: Waar is Yilmaz een tegenvaller? Spits uit het rechterrijtje van de Eredivisie met negen goals en vier assists. Iets minder dan Flemming vorig jaar, die tot twaalf goals kwam de voorgaande twee seizoenen, maar die vaak in de ruimte kon spelen die werd gecreëerd door een sleurende spits zoals Polter of Yilmaz. Had je serieus verwacht dat hij bij Fortuna de Eredivisie aan gort ging schieten? In mijn ogen ook een tegenvaller hoor. 9 goals is natuurlijk prima, maar 6 daarvan was vanuit een gegeven strafschop. Moet bekennen dat ik toch wel betere cijfers had verwacht van hem obv goals uit open spel. Daarnaast is de manier waarop hij van het Eredivisie podium is verdwenen, ook tegenvallend te noemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 (bewerkt) Dat is rooskleurig verwacht van een ploeg waar de topschutter zelden meer dan 10 doelpunten maakt. Gewoon voor de gein. Burak was goed voor 9 doelpunten en 5 assists, dus pak 'em beet direct betrokken bij 14 doelpunten. Vorig seizoen was onze meest waardevolle speler in dat opzicht Zian Flemming, met 12 goals en 4 assists (16 doelpunten betrokken). Dat seizoen was er geen vaste centrumspits, want o.a. Benschop, Gladon, Sambou, Lake en zelfs Seuntjens speelden centraal voorin. Seuntjens kwam tot 9 goals, 4 assists, maar speelde vooral als noodverband centraal voorin. Het seizoen daarvoor was Flemming opnieuw onze meest waardevolle speler, met 12 goals en 7 assists (19 doelpunten betrokken). Flemming speelde dat seizoen in de schaduw van Polter, de sleurende en beukende Duitser, die zelf tot 9 goals en 5 assists kwam. Vergelijkbaar met Yilmaz. Als we nog een jaartje verder teruggaan, dan is Mark Diemers de meest waardevolle speler, met 7 doelpunten en 6 assists (13 doelpunten betrokken, bijna alleen maar penalties en standaardsituaties). De spits van dienst was dat seizoen Vitalie Damascan, 6 doelpunten en 1 assist. Het enige andere seizoen waar ik dan nog naar wil kijken is ons eerste seizoen in de Eredivisie van deze reeks. Andrija Novakovich was met 9 doelpunten en 2 assists (11 doelpunten betrokken) onze meest waardevolle speler. De tendens van deze cijferbrij is dat spitsen bij Fortuna zelden meer dan 10 keer scoren, omdat ze niet zo gek vaak in het strafschopgebied van de tegenstander komen. Meestal is het beuken en sleuren voorin, waardoor lopende middenvelders kunnen excelleren. Dan presteert Yilmaz met 9 doelpunten en 5 assists cijfermatig gelijk aan Polter, wat voor Fortunabegrippen ook een grootverdiener en topaankoop was in een seizoen waarin we onder Ultee verrassend sterk eindigden. Dat je meer verwacht van Yilmaz heeft dan puur met zijn reputatie te maken, waarbij je volledig voorbij gaat aan de behoorlijk behoudende speelstijl van Fortuna. Niet geheel fair. 29 mei 2023 bewerkt door Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 12 uur geleden zei Arezo: Wel lef dat je durft te arceren. Dat moet ik je nageven. Doe je volgend jaar weer mee? 1 uur geleden zei cimbomcu: Wat is dit dan haha. Reken je nou AZ (4de) en Twente (5de) goed? Ik weet niet wat jullie allemaal zien? Heb het idee dat jullie iets zien wat ik zelf niet zie, heb niks geks gedaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 1 uur geleden zei cimbomcu: Wat is dit dan haha. Reken je nou AZ (4de) en Twente (5de) goed? Oranje ingevoerd, betekend dat ie er maar één plaats naast zat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 Op 30-7-2022 om 14:27 zei PJHoutman: Eindstand: 1. Ajax 2. Feyenoord - ik reken deze goed omdat ik letterlijk de enige was die Feyenoord hoger dan plek 3 had. 3. PSV 4. AZ 5. FC Utrecht 6. Vitesse 7. Excelsior 8. Heerenveen 9. Fortuna Sittard 10. FC Twente 11. Sparta Rotterdam 12. FC Groningen 13. Cambuur Leeuwarden 14. Go Ahead Eagles 15. RKC Waalwijk 16. NEC Nijmegen 17. FC Volendam 18. FC Emmen Topscorer: Steven Bergwijn, Jørgen Strand Larsen, Santiago Gimenez Meeste assists: Dusan Tadic, Jesper Karlsson, Steven Berghuis Beste speler: Gernot Trauner, Steven Bergwijn, Jesper Karlsson Revelaties: Marouan Azarkan, Djevencio van der Kust, Xavi Simons Tegenvaller: Calvin Bassey, Danilo, Luuk de Jong Meeste kaarten: Mark van der Maarel Trainer van het jaar: Kees van Wonderen, Marinus Dijkhuizen Haalt de kerst niet: Rogier Meijer Al met al beter dan ik het normaal doe. Trauner en Karlsson in het oranje omdat ze door blessures niet echt dominant konden zijn, maar als ze speelden wel gewoon goed waren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 Luuk is voor mij ook echt een tegenvaller geweest hoor, zodra die er uit ging bij PSV begonnen ze gelijk een stuk beter te voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 3 minuten geleden zei La Pulga: Luuk is voor mij ook echt een tegenvaller geweest hoor, zodra die er uit ging bij PSV begonnen ze gelijk een stuk beter te voetballen. Maar dat was in zijn vorige periode eigenlijk net zo. In een team waar hij niet meer de voorzetten kreeg zoals 5 jaar terug toch nog 14 goals uit 23 wedstrijden is gewoon goed. En dan ben ik nog een van de grootste voorstanders om hem eruit te gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 2 minuten geleden zei Erwin.: Maar dat was in zijn vorige periode eigenlijk net zo. In een team waar hij niet meer de voorzetten kreeg zoals 5 jaar terug toch nog 14 goals uit 23 wedstrijden is gewoon goed. En dan ben ik nog een van de grootste voorstanders om hem eruit te gooien. Qua cijfers valt het inderdaad nog wel mee, maar zoals tegen Heerenveen zou PSV veel meer in hun kracht komen als je Luuk er de 70e minuut in had gebracht. Dan had je nooit 1-3 achter gestaan ook Beetje gevalletje Tadic (al heeft die betere statistieken), dat omdat hij aanvoerder is hij maar moet spelen. Gelukkig wordt Luuk dan af en toe nog wel er uit gehaald maar volgens mij is die Fabio Silva een veel betere spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten