Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

EK 2022 - Engeland [Dames]

Michaelinho*

Aanbevolen berichten

10 uur geleden zei MisterX:

Vrouwenvoetbal is toch ook teleurstellend qua niveau in het algemeen? Is er een Nederlandse club (vrouwen) die het niet aflegt tegen een amateurteam (heren)? 

Wat mij betreft mogen ze  hier gewoon verliezen. Ik word daar niet warm of koud van. Ik krijg er gelukkig sowieso maar weinig van mee. 

Ik raad je aan de post van Socrates eens te lezen. Jammer dat zo’n reactie moet volgen, letterlijk 2 posts daarna. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei LiverpoolFC:

Sari is verleden tijd.

Deze keepster keepte een goed toernooi...

'Topspelers' miedema,martens,spitse hele toernooi niet gezien...

Tijsld voor een andere lichting misschien.

Miedema speelde alleen tegen Zweden mee in de poulefase. Gisteren heeft ze geknokt voor wat ze waard was. Als je zo lang met Covid in isolatie zit heb je gewoon gevochten voor wat je waard was.

Van Domselaar was gisteren erg goed en ook van der Gragt speelde een wereldpot. Groenen deed waar ze goed in was en dat was ballen afpakken. 

Het was gewoon het toernooi van net niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Rogier.:

Ik raad je aan de post van Socrates eens te lezen. Jammer dat zo’n reactie moet volgen, letterlijk 2 posts daarna. 

Mag ik voortaan alleen maar posten als ik het hele topic gelezen heb ofzo? Ik heb z'n hele post niet gezien en dus ook niet gelezen. Geen idee wat er in staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het stond tactisch ook niet echt lekker... Sodeknetter hey, als je toch merkt dat je elke keer in de omschakeling gepakt wordt, dan ga je toch eens nadenken over een andere veldbezetting. Telkens als een back van Oranje naar voren ging, wisten de Fransen de ruimte op die flank feilloos uit te buiten. Dan klopt er ergens iets niet in de balans. Misschien een controleur erbij, misschien die back niet laten opkomen of misschien een van de andere middenvelders iets behoudender laten spelen, maar dit was prut. Als ik dat als kijker kan zien, dan zou de bondscoach dat toch ook moeten zien? Ik heb in dat opzicht geen hoge pet op van Parsons. 

Dat wanhoopsoffensief op het einde was ook tekenend. Dan haal je met Spitse de enige controleur d'r af en stuur je de enige verdediger die nog effectief iets doet als een stormram naar voren. Rol de rode loper dan gelijk uit. Het doel van een slotoffensief is een goal scoren, maar ook om er niet nog meer te incasseren. Nu mag je de doelvrouw op je blote knietjes bedanken dat er niet nog meer goals vallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 9-7-2022 om 21:13 zei MisterX:

Blesseert de keeper van Nederland nu zichzelf én twee medespelers? :sorry:

Ik hoorde dat ze stopt met voetballen. Dit was dus zo'n beetje haar laatste actie als voetballer. Je hoopt toch op een mooie einde van een voetbalcarrière... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites