Rogier. Geplaatst 24 juli 2022 Share Geplaatst 24 juli 2022 10 uur geleden zei MisterX: Vrouwenvoetbal is toch ook teleurstellend qua niveau in het algemeen? Is er een Nederlandse club (vrouwen) die het niet aflegt tegen een amateurteam (heren)? Wat mij betreft mogen ze hier gewoon verliezen. Ik word daar niet warm of koud van. Ik krijg er gelukkig sowieso maar weinig van mee. Ik raad je aan de post van Socrates eens te lezen. Jammer dat zo’n reactie moet volgen, letterlijk 2 posts daarna. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 juli 2022 Share Geplaatst 24 juli 2022 10 uur geleden zei LiverpoolFC: Sari is verleden tijd. Deze keepster keepte een goed toernooi... 'Topspelers' miedema,martens,spitse hele toernooi niet gezien... Tijsld voor een andere lichting misschien. Miedema speelde alleen tegen Zweden mee in de poulefase. Gisteren heeft ze geknokt voor wat ze waard was. Als je zo lang met Covid in isolatie zit heb je gewoon gevochten voor wat je waard was. Van Domselaar was gisteren erg goed en ook van der Gragt speelde een wereldpot. Groenen deed waar ze goed in was en dat was ballen afpakken. Het was gewoon het toernooi van net niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 juli 2022 Share Geplaatst 24 juli 2022 Benieuwd waar naartoe Van Domselaar een transfer gaat maken. Na dit toernooi natuurlijk onhoudbaar voor Twente. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 24 juli 2022 Share Geplaatst 24 juli 2022 2 uur geleden zei Rogier.: Ik raad je aan de post van Socrates eens te lezen. Jammer dat zo’n reactie moet volgen, letterlijk 2 posts daarna. Mag ik voortaan alleen maar posten als ik het hele topic gelezen heb ofzo? Ik heb z'n hele post niet gezien en dus ook niet gelezen. Geen idee wat er in staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 juli 2022 Share Geplaatst 24 juli 2022 Zojuist zei MisterX: Mag ik voortaan alleen maar posten als ik het hele topic gelezen heb ofzo? Ik heb z'n hele post niet gezien en dus ook niet gelezen. Geen idee wat er in staat. Doe het eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 24 juli 2022 Share Geplaatst 24 juli 2022 Die sliding van die Jansen was weer heerlijk lomp. Voor het eerst een wedstrijdje gekeken. Was niet best. Zo weinig passie ook in het team. Frankrijk was 3 klasse beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 24 juli 2022 Share Geplaatst 24 juli 2022 Het stond tactisch ook niet echt lekker... Sodeknetter hey, als je toch merkt dat je elke keer in de omschakeling gepakt wordt, dan ga je toch eens nadenken over een andere veldbezetting. Telkens als een back van Oranje naar voren ging, wisten de Fransen de ruimte op die flank feilloos uit te buiten. Dan klopt er ergens iets niet in de balans. Misschien een controleur erbij, misschien die back niet laten opkomen of misschien een van de andere middenvelders iets behoudender laten spelen, maar dit was prut. Als ik dat als kijker kan zien, dan zou de bondscoach dat toch ook moeten zien? Ik heb in dat opzicht geen hoge pet op van Parsons. Dat wanhoopsoffensief op het einde was ook tekenend. Dan haal je met Spitse de enige controleur d'r af en stuur je de enige verdediger die nog effectief iets doet als een stormram naar voren. Rol de rode loper dan gelijk uit. Het doel van een slotoffensief is een goal scoren, maar ook om er niet nog meer te incasseren. Nu mag je de doelvrouw op je blote knietjes bedanken dat er niet nog meer goals vallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 juli 2022 Auteur Share Geplaatst 26 juli 2022 Wat een goal van Russo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 26 juli 2022 Share Geplaatst 26 juli 2022 1 minuut geleden zei Michaelinho*: Wat een goal van Russo Heerlijk doelpuntje natuurlijk maar ook wel een mazzeltje natuurlijk door die keeper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 juli 2022 Auteur Share Geplaatst 26 juli 2022 3 minuten geleden zei Mordurette: Heerlijk doelpuntje natuurlijk maar ook wel een mazzeltje natuurlijk door die keeper. Haha ja normaal gaat zo’n bal er niet in. Maar het live moment was tof Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 juli 2022 Share Geplaatst 27 juli 2022 Ik hoop dat Frankrijk de finale haalt. Dan heb je toch een hele mooie finale Engeland - Frankrijk in een volgepakt Wembley. It's coming home! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 Op 9-7-2022 om 21:13 zei MisterX: Blesseert de keeper van Nederland nu zichzelf én twee medespelers? Ik hoorde dat ze stopt met voetballen. Dit was dus zo'n beetje haar laatste actie als voetballer. Je hoopt toch op een mooie einde van een voetbalcarrière... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 31 juli 2022 Share Geplaatst 31 juli 2022 Goede pass bij de 1-0.... 87.000 mensen op de tribune zeer netjes.. Scheidsrechter fluit niet heel sterk vindt ik... Keepster van Engeland is echt een showpik pff... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 31 juli 2022 Share Geplaatst 31 juli 2022 Beide goals mooi afgemaakt. Wedstrijd wordt wat opener, is leuk om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 31 juli 2022 Share Geplaatst 31 juli 2022 Ik zag via livescore dat die meid die de winnende maakte geel kreeg direct na het scoren. Shirt uitgetrokken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 31 juli 2022 Share Geplaatst 31 juli 2022 Zojuist zei Chiemel: Ik zag via livescore dat die meid die de winnende maakte geel kreeg direct na het scoren. Shirt uitgetrokken? Ja. Verdiende kampioen uiteindelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 31 juli 2022 Auteur Share Geplaatst 31 juli 2022 Het is Wiegman echt enorm gegund! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 31 juli 2022 Share Geplaatst 31 juli 2022 9 minuten geleden zei MetalMichael: Ja. Verdiende kampioen uiteindelijk. Verdomme ook nog echt ook. Ze wilde hem ook wel graag uit doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten