cimbomcu Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 Ik keek Engeland laatst, los van alle discussies over niveau he. Die sfeer jongens, daar word ik helemaal knettergek van. Het is vre-se-lijk. Bij elke aanval, kleine kans dat gegil vanuit de tribunes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 19 uur geleden zei Michaelinho*: Er zit voor mij een verschil in er niet naar kijken omdat je het niet leuk vindt. En iets kansloos vinden en daarmee ook vinden dat het niet uitgezonden zou moeten worden/geen bestaansrecht heeft. Precies dat triggert me dan . Ik vind snooker ook niet om aan te gluren. Maar daarom mag het toch wel uitgezonden worden? En mogen die spelers op de voor hen geschikte kanalen aandacht/erkenning krijgen. Nogmaals, helemaal prima als iemand het niks vindt. Maar doe daarna niet alsof het niet zou mogen bestaan. Die dames bedrijven op hun manier/hun niveau topsport. Tsja, dat is een heel ander niveau dan de heren. Maar dat geeft toch niet. Ze werken er vast niet minder hard voor. Laat ik er wat aan toe voegen. Van mij mag het best worden uitgezonden, maar ik vind het kansloos omdat dit dankzij belastinggeld uitgezonden wordt. Als een commerciële zender dit wil uitzenden prima, ga je gang. Overigens heb ik niet alleen een probleem met dit uitzenden, zo is er nog veel meer mis met de NPO en Martin Bosma kan dat heerlijk uitleggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 (bewerkt) Dit topic Edit: ik bedoel eigenlijk de reacties in dit topic. 8 juli 2022 bewerkt door Bolderbast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 Tsja, dit, hier is een volledig kansloos verhaal. Maar goed dat wisten we al met al die mannen die in de 18e eeuw zijn blijven steken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 Op 7-7-2022 om 18:41 zei Vitesse88: Het is al jaren niet om aan te gluren. Zou ook niet weten waarom dat ineens zou gaan veranderen. Ik vraag me nog steeds af wat een dames-elftal doet tegen een amateurclub. Ga dit ook niet volgen, ook niet omdat er geen voetbal op tv is. Verliezen met dubbele cijfers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 juli 2022 Auteur Share Geplaatst 9 juli 2022 Die Duitsers waren lekker aan het ballen gisteren zeg! Al moet ik zeggen dat de Denen ook wel flink teleurstelden. Harder echt geen seconde in haar spel gekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 9 juli 2022 Share Geplaatst 9 juli 2022 7 uur geleden zei himan: Tsja, dit, hier is een volledig kansloos verhaal. Maar goed dat wisten we al met al die mannen die in de 18e eeuw zijn blijven steken. Volledig eens. Ook vrijwel elk topic wordt gekaapt door de onnozele meningen. Het haalt voor mij de lol gewoon weg. Terwijl ik best zin heb om over dit WK te hebben, maar geen zin heb in "dE amaTeUrClub wInt nOg vAn zE", "zWeeDse moKkels ziJn leKkeR" en "mArTiN BoSma is een held" of om weer eens te horen dat Barry Badpak op zijn 43e zijn debuut in een bananenelftal heeft gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 juli 2022 Share Geplaatst 9 juli 2022 Wat vinden jullie van mijn reactie dan? @Bolderbast @himan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 juli 2022 Share Geplaatst 9 juli 2022 Ik heb laatst op werk stukje van Engeland-Oostenrijk terug gezien. Het is niet bijzonder goed ofzo maar veel reacties hier zijn zwaar overdreven, en doen me afvragen of dit niet 1822 is ipv 2022..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 9 juli 2022 Share Geplaatst 9 juli 2022 1 uur geleden zei Kyrill: Ik heb laatst op werk stukje van Engeland-Oostenrijk terug gezien. Het is niet bijzonder goed ofzo maar veel reacties hier zijn zwaar overdreven, en doen me afvragen of dit niet 1822 is ipv 2022..... Lieverd, in 1822 werd er niet gevoetbald, door dames en heren. De ideeën over damesvoetbal hier kunnen dus onmogelijk uit die tijd stammen. Moet ik hier trouwens nog een disclaimer bijzetten dat het om een geintje gaat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 juli 2022 Share Geplaatst 9 juli 2022 4 minuten geleden zei Nom de Guerre: Lieverd, in 1822 werd er niet gevoetbald, door dames en heren. De ideeën over damesvoetbal hier kunnen dus onmogelijk uit die tijd stammen. Moet ik hier trouwens nog een disclaimer bijzetten dat het om een geintje gaat? Hahahaah nee snap ik. Ik sprak metaforisch lieverd. Als je letterlijk wil nemen vanaf 1850-1890 dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 juli 2022 Share Geplaatst 9 juli 2022 9 uur geleden zei Bolderbast: Volledig eens. Ook vrijwel elk topic wordt gekaapt door de onnozele meningen. Het haalt voor mij de lol gewoon weg. Terwijl ik best zin heb om over dit WK te hebben, maar geen zin heb in "dE amaTeUrClub wInt nOg vAn zE", "zWeeDse moKkels ziJn leKkeR" en "mArTiN BoSma is een held" of om weer eens te horen dat Barry Badpak op zijn 43e zijn debuut in een bananenelftal heeft gemaakt. Heb ik nog 6 jaar. Kijken voor welk bananenelftal ik nog kan neutraliseren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 juli 2022 Auteur Share Geplaatst 9 juli 2022 De Zwitsers geven het helemaal weg zeg.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 9 juli 2022 Share Geplaatst 9 juli 2022 Leuk wedstrijdje wel. Op 8-7-2022 om 12:50 zei cimbomcu: Ik keek Engeland laatst, los van alle discussies over niveau he. Die sfeer jongens, daar word ik helemaal knettergek van. Het is vre-se-lijk. Bij elke aanval, kleine kans dat gegil vanuit de tribunes. Liever dat gegil dan die toeterjan die nu op de tribune zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 juli 2022 Share Geplaatst 9 juli 2022 Zucht mn pa is op bezoek... Gehele tour etappe gezien en ook nog Portugal - Zwitserland en nu de oranje Welpies. Zaten net wel op de ideale hoogte Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 9 juli 2022 Share Geplaatst 9 juli 2022 Blesseert de keeper van Nederland nu zichzelf én twee medespelers? Niveau van het spel is wel erg dramatisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 9 juli 2022 Share Geplaatst 9 juli 2022 Ik zap even langs en die slechte keepster torpedeert even 2 teamgenotes. En dat is ook nog aanvoerder. Die kan er geen klote meer van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 juli 2022 Auteur Share Geplaatst 9 juli 2022 17 minuten geleden zei Djurovski: Zucht mn pa is op bezoek... Gehele tour etappe gezien en ook nog Portugal - Zwitserland en nu de oranje Welpies. Zaten net wel op de ideale hoogte Nooit geleerd om gewoon je mond te houden als je niks positiefs weet te zeggen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 9 juli 2022 Share Geplaatst 9 juli 2022 Hoeveel minuten zou er op de klok staan als het om zuivere speeltijd zou gaan? Redden ze de 5 al? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 juli 2022 Share Geplaatst 9 juli 2022 5 minuten geleden zei Michaelinho*: Nooit geleerd om gewoon je mond te houden als je niks positiefs weet te zeggen? De Zweedse dames zien er in het algemeen appetijtelijk uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 juli 2022 Auteur Share Geplaatst 9 juli 2022 (bewerkt) 13 minuten geleden zei Djurovski: De Zweedse dames zien er in het algemeen appetijtelijk uit Kijk, dat is beter . Nederlandse dames spelen niet heel best. Meest memorabele moment was de ‘zwevende tijgaaaah’ actie van Sari.. die dat dan weer met een blessure moest bekopen. Spoiler Even testen of er nog wat MasterMovies kenners zijn hier EDIT; Goh.. panna krijgen en dan boos omkijken en niks meer doen. Overige verdedigers staan vervolgens ook te slapen. EDIT II; En daarna je enkel in tweeën.. dit beloofd helemaal niks goeds voor de Nederlandse dames. 9 juli 2022 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 9 juli 2022 Share Geplaatst 9 juli 2022 Zweden goed hoor. Die nummer 18 kan mij wel krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 9 juli 2022 Share Geplaatst 9 juli 2022 Wat. is. dit. tyfus. slecht. Die van der Gragt loopt erbij alsof ze in dr broek gescheten heeft. Zweden speelt trouwens vals. Daar doet een OlsSON mee. Ik ga het rapporteren bij de Uefa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 9 juli 2022 Share Geplaatst 9 juli 2022 Hmm. Je ziet wel dat er altijd voetballende intenties zijn bij de vrouwen Miedema, Groenen, Martens en Roord. Van de Donk heeft vooral goede intenties en werkt hard. Achterin is het heel kwetsbaar. Zeker de rechtsbacks blinkt uit in alle fouten die je kan maken. Tactisch totaal niet onder de indruk. De vrouwen willen drukzetten; maar echt zonder idee. Gigantische gaten in de omschakeling. Zweden doet dat toch een pak beter. Drie/vijf mans verdediging is uitstekend neergezet. Laten komen en omschakelen. Wat mij wel echt blijft verbazen. Echte elke doelvrouw heeft moeite met hoge ballen he? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 juli 2022 Auteur Share Geplaatst 9 juli 2022 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Dansmeister: Hmm. Je ziet wel dat er altijd voetballende intenties zijn bij de vrouwen Miedema, Groenen, Martens en Roord. Van de Donk heeft vooral goede intenties en werkt hard. Achterin is het heel kwetsbaar. Zeker de rechtsbacks blinkt uit in alle fouten die je kan maken. Tactisch totaal niet onder de indruk. De vrouwen willen drukzetten; maar echt zonder idee. Gigantische gaten in de omschakeling. Zweden doet dat toch een pak beter. Drie/vijf mans verdediging is uitstekend neergezet. Laten komen en omschakelen. Wat mij wel echt blijft verbazen. Echte elke doelvrouw heeft moeite met hoge ballen he? Keepers kunnen er over het algemeen vrij weinig van bij de dames ja . Jij bent wat meer thuis in het wereldje. Maar dat is sowieso best een trend toch? Druk willen zetten maar zonder duidelijk idee. Ook als dat druk zetten niet helemaal lekker uitpakt. PSV had er vandaag ook last van tegen Arminia. Denk overigens dat die Parsons qua niveau ook niet te vergelijken is met Wiegman. 9 juli 2022 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten