Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Champions League 24/25

Satyr

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Als je net de beste Europese prestatie van een Belgische club de afgelopen jaren hebt neergezet mag je daar gerust eens blij om zijn! En dat gaat zowel over het vieren bij een goal, maar ook na de match vreugde en blijdschap tonen. Nee..vertellen dat je meer tevreden was met de zege tegen OH Leuven :classic_rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei La Pulga:

Juven - Benfica, fan van beide toch?

Benfica vind ik gewoon een mooie club, zelfde met Ajax en Feyenoord in Nederland, Atléti in Spanje... Juve 'voel' ik het meest voor van allen, al zal ik nooit echt een stereotype fan zijn.

Nu ligt het vanavond wel iets anders, ik heb graag dat Allegri oprot dus winst voor Benfica zou ook wel mogen.

Heb alleen sinds kort geen Ziggo meer dus zal het met Man City - Dortmund moeten doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kyrill:

@Michaelinho*waarom krijgt Modesto zelfs steeds voorkeur boven Moukoko? 🙄😭😔

Omdat Modeste het aanspeelpunt is wat Haller had moeten zijn. Je zou je in dit geval moeten afvragen waarom Reyna speelt en niet Moukoko of Adeyemi. En dat is gezien de tegenstander wel te verklaren. Can speelt voot extra defensieve zekerheid. Süle speelt denk ivm zijn fysiek en een mindere pot van Schlotterbeck. En dan kies je voor Reyna i.p.v. Moukoko omdat je die kan laten uitzakken naar de ‘10’ positie of naar de zijkanten als Reus richting de ‘10’ gaat. 

Daarbij is dit geen FM. Ontwikkeling van Moukoko valt behoorlijk tegen tot nu toe. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Michaelinho*:

Omdat Modeste het aanspeelpunt is wat Haller had moeten zijn. Je zou je in dit geval moeten afvragen waarom Reyna speelt en niet Moukoko of Adeyemi. En dat is gezien de tegenstander wel te verklaren. Can speelt voot extra defensieve zekerheid. Süle speelt denk ivm zijn fysiek en een mindere pot van Schlotterbeck. En dan kies je voor Reyna i.p.v. Moukoko omdat je die kan laten uitzakken naar de ‘10’ positie of naar de zijkanten als Reus richting de ‘10’ gaat. 

Daarbij is dit geen FM. Ontwikkeling van Moukoko valt behoorlijk tegen tot nu toe. 

Jaa allerlaatste heb je helemaal gelijk in. Rest grotendeels ook vind ik. Enige nuance wil brengen is dat Modeste ook al tegen Kopenhagen thuis speelde, en dat Reyna geen spits is, andere drie wel. Moukoko kan neem ik aan niet op CAM nee als je dat met 10 bedoeld. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Kyrill:

Jaa allerlaatste heb je helemaal gelijk in. Rest grotendeels ook vind ik. Enige nuance wil brengen is dat Modeste ook al tegen Kopenhagen thuis speelde, en dat Reyna geen spits is, andere drie wel. Moukoko kan neem ik aan niet op CAM nee als je dat met 10 bedoeld. 

Moukoko speelt ook zelden tot nooit als spits. Komt vaak vanaf de zijkant. Vandaar de vergelijking met Reyna/Malen/Adeyemi/Brandt/Hazard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Michaelinho*:

Moukoko speelt ook zelden tot nooit als spits. Komt vaak vanaf de zijkant. Vandaar de vergelijking met Reyna/Malen/Adeyemi/Brandt/Hazard.

Ja gebeurt helaas al jaren spitsen op flanken en middenveld meer te zien zijn, dan in de 16..

Njet een ontwikkeling waar ik blij mee ben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als die Sands daadwerkelijk rood krijgt is het nu al de meest ongelukkigr voetballer van dit CL seizoen. Die speelde tegen Ajax toch ook al een draak van een wedstrijd?

Maar ik geloof dat die kaart totaal onterecht is. Is dit diezelfde scheids als bij Chelsea uit?

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites