Jotew Geplaatst 1 juni Share Geplaatst 1 juni Vreselijke club dat Real, met Carvajal voorop in de polonaise Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 1 juni Share Geplaatst 1 juni 9 minuten geleden zei Jotew: Vreselijke club dat Real, met Carvajal voorop in de polonaise Carvajal zei je he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 juni Share Geplaatst 1 juni Aaaaarghh… zo voorspelbaar dit. Zonde man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 1 juni Share Geplaatst 1 juni Zojuist zei MNie: Carvajal zei je he ongekend dat dat misbaksel dan nog scoort ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 juni Share Geplaatst 1 juni Lekker voorspelbaar inderdaad. Carvajal met zn 1.73m tegen Fullkrug met zn 1.89m ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 1 juni Share Geplaatst 1 juni Koeman toch goed gezien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 juni Share Geplaatst 1 juni Kroos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 juni Share Geplaatst 1 juni Op voorhand had ik hier echt helemaal vrede mee gehad. Na het zien van spelbeeld tot de 0-1 echt totaal niet . Man wat zuur dit zeg. Toch minstens zo dichtbij als tegen Bayern een paar jaar geleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 1 juni Share Geplaatst 1 juni Maassen toch twee keer bij een goal betrokken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 juni Share Geplaatst 1 juni 3 minuten geleden zei timpy00: Maassen toch twee keer bij een goal betrokken. Theo heeft alleen de UEFA Cup gestolen, dat je hem nu ook het stelen van de CL in de schoenen wilt schuiven vind ik wat ver gaan hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 1 juni Share Geplaatst 1 juni 17 minuten geleden zei Michaelinho*: Theo heeft alleen de UEFA Cup gestolen, dat je hem nu ook het stelen van de CL in de schoenen wilt schuiven vind ik wat ver gaan hoor En de Europese Super Cup Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 2 juni Share Geplaatst 2 juni Hala Madrid! Lekker weer. Kroos, legende hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni Ik heb echt helemaal niks met die club, maar je moet toch respect hebben voor hoe sterk ze elke keer zijn in die CL man. Jeetje. Dat is geen geluk meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni Snap die haat eigenlijk niet zo. Mooie club met Ancelotti als absolute eindbaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli (bewerkt) Eerste clubs zijn door naar de volgende ronde van het nieuwe seizoen! Kraker van vandaag was UE Santa Coloma (Andorra) die FC Ballkani (Kosovo) versloeg doordat de Kosovaren een verlenging door een eigen doelpunt veroorzaakte in de 92e minuut. Penalties zorgde ervoor dat de kampioen van Andorra er nog steeds in zit 16 juli bewerkt door Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 18 juli Share Geplaatst 18 juli Het is inderdaad weer begonnen en de eerste ronde zit erop. Stun ploeg kí is ook weer een ronde verder. Dit zijn de uitslagen: Spoiler En de volgende ronde begint weer op dinsdag! En een pot op woensdag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus De 2de ronde is afgesloten: Volgens mij geen verrassende einduitslagen. Leuk dat Kí wint, maar ze gaan niet verder in de CL. Opvallend dat er twee potjes zijn, met twee rode kaarten. Ronde 3 dan: FC Twente krijgt een lastige tegenstander en voor onze zuiderburen mag Union SG aan de slag! Lille - Fenerbahce lijkt mij een zeer leuke pot! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus FM held Gloukh gaat dus spelen tegen Twente Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 13 augustus Share Geplaatst 13 augustus TIJD VOOR TUKKER PRIDE! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 13 augustus Share Geplaatst 13 augustus TIJD VOOR CHAMPIONS LEAGUE IN SALZBURG! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 13 augustus Share Geplaatst 13 augustus @007mark Jij bent van de coëfficienten. Is dit gunstig voor NL nu met Twente zo? Lopen we flink in op Duitsland? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 augustus Share Geplaatst 13 augustus #NoSteijnNoParty Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 13 augustus Share Geplaatst 13 augustus Ik snap dat je meeleeft als Nederlandse commentator, maar het komt de kwaliteit niet echt ten goeden. Die man schreeuwt gewoon bij elke uitbraak van Twente. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 augustus Share Geplaatst 13 augustus 17 minuten geleden zei LouisPSV: Ik snap dat je meeleeft als Nederlandse commentator, maar het komt de kwaliteit niet echt ten goeden. Die man schreeuwt gewoon bij elke uitbraak van Twente. Erger me kapot aan Albert Manting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 13 augustus Share Geplaatst 13 augustus Waar heeft Ziggo deze vent vandaan gehaald Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten