Keeza Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei Van geen excuses aanbieden naar de CL finale, Sanchoooooo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei Ben denk ik de enige die het jammer vind dat PSG het niet heeft gered zo te lezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei 24 minuten geleden zei Keeza: Van geen excuses aanbieden naar de CL finale, Sanchoooooo! Van bankje bij Chelsea naar de CL finale, Maaaaaaaaatsen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei 8 uur geleden zei timpy00: Ben denk ik de enige die het jammer vind dat PSG het niet heeft gered zo te lezen. Zowaar sta ik een keer aan jou kant hoor. Had toch graag de best voetballende ploeg door willen zien. Beetje hetzelfde gevoel wat bij mij overheerste als na City - Real. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei Sportswashing is dus prima, als de opgekochte club maar lekker aanvallend voetbal speelt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei Dit, ik ben gewoon keihard voor alle Duitse clubs. Zelfs Leipzig is nog fatsoenlijker dan de vele Engelse topclubs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei Hachelijk moment, maar hier had Marciniak af moeten fluiten met de tweede bal nog in het spel. Leuke pot tot dusver. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei 2 uur geleden zei Beppu: Sportswashing is dus prima, als de opgekochte club maar lekker aanvallend voetbal speelt! Vind ik wel, uiteindelijk gaat het er toch om of het aantrekkelijk is om naar te kijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei 18 minuten geleden zei MNie: Vind ik wel, uiteindelijk gaat het er toch om of het aantrekkelijk is om naar te kijken? Ik zie een roemruchte club als Dortmund liever de finale winnen en dus geschiedenis schrijven met onaantrekkelijk voetbal dan dat ik een PSG de CL zie winnen met mooi spel hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei Boudewijn Zenden is ook wel echt Champions League qua analyseren hé Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei 9 minuten geleden zei Urbeto: Ik zie een roemruchte club als Dortmund liever de finale winnen en dus geschiedenis schrijven met onaantrekkelijk voetbal dan dat ik een PSG de CL zie winnen met mooi spel hoor. Ik kijk omdat ik aantrekkelijk voetbal wil zien en dan valt Dortmund toch echt af voor mij. Kijk als ADO nou de CL zou winnen met lelijk voetbal hoor je mij ook niet hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei Die Neuer vist er wat uit vanavond zeg... (Dat heb ik nu waarschijnlijk gejinxed) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei Ik houd van Vinicius Wat een prachtige speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei Tering jantje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei Oei, nu willen ze Davies vast niet meer hebben in Madrid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei Wat ziek , wie had dit gedacht vijf maanden geleden, de nummer 2 en 5 uit Duitsland in de CL-finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei Kan toch nooit tellen deze.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei Nee, vast niet, kan niet... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei Hahah wtf doet Nacho? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei Zojuist zei bas huijsmans: Hahah wtf doet Nacho? Kooivechten? Sort of? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei 25 minuten geleden zei Rykjvk1: Die Neuer vist er wat uit vanavond zeg... (Dat heb ik nu waarschijnlijk gejinxed) U zei? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei 26 minuten geleden zei Rykjvk1: Die Neuer vist er wat uit vanavond zeg... (Dat heb ik nu waarschijnlijk gejinxed) Dankjewel hè Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei Sneu voor Neuer. Hopelijk trekt Bayern het alsnog over de streep, maar het lijkt me onwaarschijnlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei Onvoorstelbaar hoe Real het elke keer weer voor elkaar krijgt Op een gegeven moment is het geen toeval meer he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei José Lu valt aardig in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten