Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Champions League 24/25

Satyr

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

8 uur geleden zei timpy00:

Ben denk ik de enige die het jammer vind dat PSG het niet heeft gered zo te lezen.

Zowaar sta ik een keer aan jou kant hoor.

Had toch graag de best voetballende ploeg door willen zien. Beetje hetzelfde gevoel wat bij mij overheerste als na City - Real. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Beppu:

Sportswashing is dus prima, als de opgekochte club maar lekker aanvallend voetbal speelt!

Vind ik wel, uiteindelijk gaat het er toch om of het aantrekkelijk is om naar te kijken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei MNie:

Vind ik wel, uiteindelijk gaat het er toch om of het aantrekkelijk is om naar te kijken?

Ik zie een roemruchte club als Dortmund liever de finale winnen en dus geschiedenis schrijven met onaantrekkelijk voetbal dan dat ik een PSG de CL zie winnen met mooi spel hoor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Urbeto:

Ik zie een roemruchte club als Dortmund liever de finale winnen en dus geschiedenis schrijven met onaantrekkelijk voetbal dan dat ik een PSG de CL zie winnen met mooi spel hoor. 

Ik kijk omdat ik aantrekkelijk voetbal wil zien en dan valt Dortmund toch echt af voor mij. Kijk als ADO nou de CL zou winnen met lelijk voetbal hoor je mij ook niet hoor :classic_ninja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites