Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Champions League 24/25

Satyr

Aanbevolen berichten

26 minuten geleden zei La Pulga:

Jeetje, waarom heb je daar nooit over verteld? Lijkt mij leuk om te volgen hoe jij de #Karelball bij Barcelona doet. Wie heb je daar in de spits staan en welk seizoen zit je?

Thnx maat thnx. Ja geen idee sorry hahaha. Ben niet van Fifa novelle's hehe. Is Fifa 23 en ik heb Lewandowski, Depay en Ferran Torres als spitsen. Ik speel 4231 narrow met een cam. Alleen heb niet echt goede CAM's, speel daar met Pedri basis en er achter blok De Jong - Busquets. Heb verder oa Alba verkocht en Grimaldo gekocht als neiwue eerste keus LB. 

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 1,6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

2 uur geleden zei Kyrill:

Ik moet mijzelf behandelden zoals ik wil andere mij behandelen. Jullie behandelen mij super kut laatste tijd en dagen, ben helemaal klaar mee. 1. Dus heb ook 0.0 zin meer om lief /aardig /normaal terug te doen. 2. Jij heel veel plezier alvast met Barcelona ik ga misschien kijken. 

Dit is toch goud :D. Pure liefde 🫶🏻

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei rich ruzzian:

Dit dus. Gebeurd toch nog zo vaak, dat ze dan toch ingrijpen ipv door laten lopen. 

Of leg hem met een sliding neer in de 16 dat je een poging doet om de bal te spelen. Dan krijg je ten minste nog geel en heb je alsnog een voorsprong die je kan verdedigen met 11 man

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei bas huijsmans:

Of leg hem met een sliding neer in de 16 dat je een poging doet om de bal te spelen. Dan krijg je ten minste nog geel en heb je alsnog een voorsprong die je kan verdedigen met 11 man

Zagen zal je!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Kyrill:

Laat hem desnoods lekekr scoren... 

Nu moet je meer dan een uur met een man minder, echt olie dom. En hij had ook echt minutenlang nodig om van het veld af te gaan 

Zeg me niet dat dat laatste je verbaast?

Link naar opmerking
Deel via andere websites