Kyrill Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april (bewerkt) 26 minuten geleden zei La Pulga: Jeetje, waarom heb je daar nooit over verteld? Lijkt mij leuk om te volgen hoe jij de #Karelball bij Barcelona doet. Wie heb je daar in de spits staan en welk seizoen zit je? Thnx maat thnx. Ja geen idee sorry hahaha. Ben niet van Fifa novelle's hehe. Is Fifa 23 en ik heb Lewandowski, Depay en Ferran Torres als spitsen. Ik speel 4231 narrow met een cam. Alleen heb niet echt goede CAM's, speel daar met Pedri basis en er achter blok De Jong - Busquets. Heb verder oa Alba verkocht en Grimaldo gekocht als neiwue eerste keus LB. 16 april bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april 2 uur geleden zei Kyrill: Ik moet mijzelf behandelden zoals ik wil andere mij behandelen. Jullie behandelen mij super kut laatste tijd en dagen, ben helemaal klaar mee. 1. Dus heb ook 0.0 zin meer om lief /aardig /normaal terug te doen. 2. Jij heel veel plezier alvast met Barcelona ik ga misschien kijken. Dit is toch goud . Pure liefde 🫶🏻 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Pffff Sabitzer, wat en kans joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Heerlijke actie zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Zo simpel kan het zijn. Erger me vaak aan buitenspelers die alleen maar naar binnen trekken. Als je af en toe op snelheid buitenom gaat creëer je zoveel gevaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april 16 jaar die jongen, ongelofelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Wat een pot mannen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Dom van Araujo zeg. Laat hem dan gewoon lopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Zojuist zei bas huijsmans: Dom van Araujo zeg. Laat hem dan gewoon lopen Dit dus. Gebeurd toch nog zo vaak, dat ze dan toch ingrijpen ipv door laten lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Zojuist zei rich ruzzian: Dit dus. Gebeurd toch nog zo vaak, dat ze dan toch ingrijpen ipv door laten lopen. Of leg hem met een sliding neer in de 16 dat je een poging doet om de bal te spelen. Dan krijg je ten minste nog geel en heb je alsnog een voorsprong die je kan verdedigen met 11 man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april 1 minuut geleden zei bas huijsmans: Of leg hem met een sliding neer in de 16 dat je een poging doet om de bal te spelen. Dan krijg je ten minste nog geel en heb je alsnog een voorsprong die je kan verdedigen met 11 man Zagen zal je!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Meh. Dit is te snel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april 10 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Zagen zal je!!!! Daar ben ik sowieso voorstander van. Dit is een rode kaart zonder spektakel. Hiervoor zit je toch niet onderuit gezakt op de bank te kijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Laat hem desnoods lekekr scoren... Nu moet je meer dan een uur met een man minder, echt olie dom. En hij had ook echt minutenlang nodig om van het veld af te gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april 6 minuten geleden zei Kyrill: Laat hem desnoods lekekr scoren... Nu moet je meer dan een uur met een man minder, echt olie dom. En hij had ook echt minutenlang nodig om van het veld af te gaan Zeg me niet dat dat laatste je verbaast? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Hij heet dan ook Araujo, niet Araugo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Het ging hier al over Donnarumma, maar ik ben dan wel eens benieuwd wat iedereen hier van Ter Stegen vindt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Barca gooit het wel helemaal door het putje hè. Wat een gekke dingen doen die vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Cancelo heeft goed naar zijn idool ASE gekeken zondag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april 47 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Zagen zal je!!!! Cancelo heeft ook meegelezen… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april 1 minuut geleden zei Fantasy: Barca gooit het wel helemaal door het putje hè. Wat een gekke dingen doen die vanavond. Precies dit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april (bewerkt) Djeez, wat een domme overtredingen. Wederom een doelpuntrijke avond, is ook wel eens anders geloof ik. 16 april bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Allemachtig… Wat een rare pot zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Wat een tering scheids Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Sterkte maatje @La Pulgamooi zuur dit. Twee grove en domme spelers fouten, totaal niet gehoeven hadden. Ik ga lekker mediteren en slapen. @ReneLeBlancverbaast ansich niet nee, ging voor mij wel nog langzamer dan normaal, als het een nachtclub was, was beveiliger er allang bij geweest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten