Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Champions League 24/25

Satyr

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei Kyrill:

Sinds wanneer mag je been niet laten hangen, das toch veel beter dan juist laten vallen? Neuer tikt hem ook gewoon overduidelijk aan...

Maar goed Odegaard had ook bijna penalty weggeven. Alleen Bayern kwam wel de bus parkeren en met succes dus. Ze waren sterk, gelukkig stond Trossard op!

Omdat Saka zijn been laat hangen. Hij zoekt letterlijk contact.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 1,6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

5 minuten geleden zei Arles:

Hè? Je been laten hangen om contact en dus een ‘overtreding’ te forceren is een schwalbe. De reden dat hij zijn been laat hangen is dus ook juist omdat hij daarna dan een reden heeft om te vallen. 

@Thierryvane daar heb je gelijk in, klopt. Maar dat doet iedere speler omdat het 99/100x daadwerkelijk ook werkt, mee eens, is idd geen penalty

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Bogatyr:

Donnaruma is zo overrated.

Absoluut, als hij niet op zijn 16e al in het eerste van Milan had gestaan (wat dan wel weer erg knap was) was hij nooit zo hoog aangeschreven geweest. Milan is er ook niet eens op achteruit gegaan door hem te vervangen met Maignan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verwacht dat Barca vandaag weinig moeite zal hebben, tenzij de grote meneer aan de kant van Parijs op gaat staan... Maar denk toch dat hij vooral met zijn kop bij aankomende zomer is en geen potten zal gaan breken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Keeza:

Verwacht dat Barca vandaag weinig moeite zal hebben, tenzij de grote meneer aan de kant van Parijs op gaat staan... Maar denk toch dat hij vooral met zijn kop bij aankomende zomer is en geen potten zal gaan breken. 

Doe nou niet, dat tegenstrijdige gejinx altijd. Scoort die gast weer een hattrick en dan heb je een huilende Pulga hier hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei La Pulga:

Doe nou niet, dat tegenstrijdige gejinx altijd. Scoort die gast weer een hattrick en dan heb je een huilende Pulga hier hoor.

Sergi Roberto en Araujo lusten hem rauw. Met of zonder creme fraiche. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Keeza:

Sergi Roberto en Araujo lusten hem rauw. Met of zonder creme fraiche. 

Zo fresh is die creme niet meer, zovaak is het al gebruikt.

En Sergi Roberto is geschorst vanavond, had je moeten weten als je goed was voorbereid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 10-4-2024 om 22:32 zei Arles:

Absoluut, als hij niet op zijn 16e al in het eerste van Milan had gestaan (wat dan wel weer erg knap was) was hij nooit zo hoog aangeschreven geweest. Milan is er ook niet eens op achteruit gegaan door hem te vervangen met Maignan. 

Mwah Donnarumma is in mijn ogen de reden dat Italië in 2020 het EK won, echt een absurd toernooi keepte hij toen. Laatste jaren is het inderdaad wel een stuk minder, maar dat kun je eigenlijk van iedereen die naar PSG gaat zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei La Pulga:

Dit is niet netjes Karel, lief zijn voor elkaar.

Ik moet mijzelf behandelden zoals ik wil andere mij behandelen. Jullie behandelen mij super kut laatste tijd en dagen, ben helemaal klaar mee. Dus heb ook 0.0 zin meer om lief /aardig /normaal terug te doen. Jij heel veel plezier alvast met Barcelona ik ga misschien kijken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Kyrill:

Ik moet mijzelf behandelden zoals ik wil andere mij behandelen. Jullie behandelen mij super kut laatste tijd en dagen, ben helemaal klaar mee. Dus heb ook 0.0 zin meer om lief /aardig /normaal terug te doen. Jij heel veel plezier alvast met Barcelona ik ga misschien kijken. 

Je hebt gelijk Karel, ik heb het ook gerapporteerd want de koeien staan op sterven zoveel word er uitgemolken hier. 

Wat verwacht je van de wedstrijd? Heb je nog tips voor Xavi? Roque in ieder geval geen speelminuten geven toch? Al vind ik die Lewandowski ook helemaal niets, die kan er geen houtje touwtje van. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei La Pulga:

Je hebt gelijk Karel, ik heb het ook gerapporteerd want de koeien staan op sterven zoveel word er uitgemolken hier. 

Wat verwacht je van de wedstrijd? Heb je nog tips voor Xavi? Roque in ieder geval geen speelminuten geven toch? Al vind ik die Lewandowski ook helemaal niets, die kan er geen houtje touwtje van. 

Komt vast goed. Barcelona is een team met historie, prijzen, legendes en fans over de hele wereld. Ik maak me geen zorgen, hoewel is en blijft CL natuurlijk kan van alles gebeuren. Ik speel zelf Fifa career mode met Barcelona, vind ik ook wel eens leuk Kounde op lcv te zetten ipv rb. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Kyrill:

Komt vast goed. Barcelona is een team met historie, prijzen, legendes en fans over de hele wereld. Ik maak me geen zorgen, hoewel is en blijft CL natuurlijk kan van alles gebeuren. Ik speel zelf Fifa career mode met Barcelona, vind ik ook wel eens leuk Kounde op lcv te zetten ipv rb. 

Jeetje, waarom heb je daar nooit over verteld? Lijkt mij leuk om te volgen hoe jij de #Karelball bij Barcelona doet. Wie heb je daar in de spits staan en welk seizoen zit je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites