Kelvin Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart Gisteren vier man ingevallen in de verlenging, drie van hen nemen strafschop. Allemaal mis, het blijft toch een opvallend iets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart 11 uur geleden zei La Pulga: Leek of Davy helemaal geen zin had om die penal te nemen, schudde paar keer met ze koppie https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2024/03/internazionale-middenvelder-davy-klaassen-baart-opzien-met-merkwaardige-actie-voor-gemiste-strafschop?fbclid=IwAR2udqxWBwM8VYz8U6DWANuBeEXuW0BmfA9uDYtxdULrtw8OkMcbsItCKiw_aem_AaGWtpl_ifezNnuvXReF2I5jFlzp6jKGv1RaYZo4YrM6UoO5KYewr7TaOTBCPRhabZU Dit dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart Zelfkennis is het begin van alle wijsheid haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart 25 minuten geleden zei La Pulga: https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2024/03/internazionale-middenvelder-davy-klaassen-baart-opzien-met-merkwaardige-actie-voor-gemiste-strafschop?fbclid=IwAR2udqxWBwM8VYz8U6DWANuBeEXuW0BmfA9uDYtxdULrtw8OkMcbsItCKiw_aem_AaGWtpl_ifezNnuvXReF2I5jFlzp6jKGv1RaYZo4YrM6UoO5KYewr7TaOTBCPRhabZU Dit dus Davy kende mijn theorie ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart 2 uur geleden zei La Pulga: https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2024/03/internazionale-middenvelder-davy-klaassen-baart-opzien-met-merkwaardige-actie-voor-gemiste-strafschop?fbclid=IwAR2udqxWBwM8VYz8U6DWANuBeEXuW0BmfA9uDYtxdULrtw8OkMcbsItCKiw_aem_AaGWtpl_ifezNnuvXReF2I5jFlzp6jKGv1RaYZo4YrM6UoO5KYewr7TaOTBCPRhabZU Dit dus Ik hoop dat hij dit nog heellang te horen krijgt. Zoals elke commentator nog steeds heeft over gemiste penalty, van Saka tegen Italië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart 5 minuten geleden zei Kyrill: Ik hoop dat hij dit nog heellang te horen krijgt. Zoals elke commentator nog steeds heeft over gemiste penalty, van Saka tegen Italië. En waarom hoop je dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart (bewerkt) 15 minuten geleden zei FlyD: En waarom hoop je dat? Rechtvaardigheid, en gerechtigheid en Saka ging iig niet met zijn hoofd schudden. Maar ik hoop niet op al dat racisme voor Klaasen wat Saka wel kreeg en nog steeds soms 🤔🤔😉 Plus ik vind sowieso al één grote grap Davy überhaupt al bij en voor Inter speelt 🤦🤷 14 maart bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart 1 minuut geleden zei Kyrill: Rechtvaardigheid, en gerechtigheid en Saka ging iig niet met zijn hoofd schudden. Maar ik hoop niet op al dat racisme voor Klaasen wat Saka wel kreeg en nog steeds soms 🤔🤔😉 Deze redenering kan ik nooit zo goed begrijpen. Dus omdat de commentatoren het altijd bij Saka zeiden moet dat dan ook bij iemand anders gebeuren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart Dit is een beetje gek Karel, gewoon een eens dat we oneens zijn en zand erover? Wanneer is de loting? Kan het ook Googlen maar ik wil van onderwerp veranderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart 2 minuten geleden zei La Pulga: Dit is een beetje gek Karel, gewoon een eens dat we oneens zijn en zand erover? Wanneer is de loting? Kan het ook Googlen maar ik wil van onderwerp veranderen. Loting kwartfinales Champions League kijken Die acht ploegen mogen de hoop blijven houden om uiteindelijk in de finale op Wembley te staan. Daarvoor moet dus eerst de volgende horde worden genomen. De loting voor de kwartfinales van de Champions League is op vrijdag 15 maart. Die wordt vanaf 12.00 uur ’s middags verricht in het Zwitserse Nyon en is live te zien op UEFA.com. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart Zoals ik zei in de edit, vind het al grote grap, hij überhaupt voor Inter uitkomt. Mijn hoop gaat toch niet uitkomen, is zinloos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart Zojuist zei delichris: Loting kwartfinales Champions League kijken Die acht ploegen mogen de hoop blijven houden om uiteindelijk in de finale op Wembley te staan. Daarvoor moet dus eerst de volgende horde worden genomen. De loting voor de kwartfinales van de Champions League is op vrijdag 15 maart. Die wordt vanaf 12.00 uur ’s middags verricht in het Zwitserse Nyon en is live te zien op UEFA.com. Zo hey, loopbandje aan en loting kijken. Soms is het leven goed, soms is het nog beter. Wie hoop jij dat Barcelona loot? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart 24 minuten geleden zei La Pulga: Zo hey, loopbandje aan en loting kijken. Soms is het leven goed, soms is het nog beter. Wie hoop jij dat Barcelona loot? Manchester United. Oh wacht die zitten er niet meer in. Doe maar Arsenal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart 1 uur geleden zei Kyrill: Rechtvaardigheid, en gerechtigheid en Saka ging iig niet met zijn hoofd schudden. Maar ik hoop niet op al dat racisme voor Klaasen wat Saka wel kreeg en nog steeds soms 🤔🤔😉 Plus ik vind sowieso al één grote grap Davy überhaupt al bij en voor Inter speelt 🤦🤷 Klaassen =/= Saka Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart 14 uur geleden zei joostmakaay: Klaassen =/= Saka Klopt. Klaasen is beter 15 uur geleden zei La Pulga: Zo hey, loopbandje aan en loting kijken. Soms is het leven goed, soms is het nog beter. Wie hoop jij dat Barcelona loot? Manchester City Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart 1 uur geleden zei Kyrill: Zoals ik zei in de edit, vind het al grote grap, hij überhaupt voor Inter uitkomt. Mijn hoop gaat toch niet uitkomen, is zinloos Dus omdat Saka iets meemaakt moet Klaassen dat ook meemaken, omdat jij het er niet mee eens bent dat hij bij Inter speelt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart 2 minuten geleden zei timpy00: Dus omdat Saka iets meemaakt moet Klaassen dat ook meemaken, omdat jij het er niet mee eens bent dat hij bij Inter speelt? Het zijn nederlandse commentatoren die de hele tijd over Saka penalty beginnen elke keer Saka een penalty neemt. Dus dan is het niet meer dan logisch een nederlandse speler, van Nederlandse commentatoren zelfde behandeling krijgt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart Zojuist zei Kyrill: Het zijn nederlandse commentatoren die de hele tijd over Saka penalty beginnen elke keer Saka een penalty neemt. Dus dan is het niet meer dan logisch een nederlandse speler, van Nederlandse commentatoren zelfde behandeling krijgt! Met alle respect. Jij snapt zelf ook wel dat je nu iets totaal achterlijks roept toch. Als je niet mee eens bent kun je dat ook normaal aangeven toch? Door iets over commentatoren te zeggen? Heeft Klaassen in dit geval totaal niks mee te maken. En jouw mening dat hij daar onterecht speelt al helemaal niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart (bewerkt) 13 uur geleden zei timpy00: Met alle respect. Jij snapt zelf ook wel dat je nu iets totaal achterlijks roept toch. Als je niet mee eens bent kun je dat ook normaal aangeven toch? Door iets over commentatoren te zeggen? Heeft Klaassen in dit geval totaal niks mee te maken. En jouw mening dat hij daar onterecht speelt al helemaal niet. Klaasen speelt voetbal wedstrijden, die worden uitgezonden, dus heeft hij en het publiek te maken met commentatoren, zucht Maar als je beter had teruggelezen , maar dat doet bijna niemand hier nooit niet, had je gezien ik al had gezegd maar zal toch wel nooit gaan gebeuren En hij speelt niet eens meer bij Ajax, waar maak je je druk om, en zelfs daar was ie te slecht sighs. 15 uur geleden zei Kyrill: Zoals ik zei in de edit, vind het al grote grap, hij überhaupt voor Inter uitkomt. Mijn hoop gaat toch niet uitkomen, is zinloos Hier dus 14 maart bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart 1 minuut geleden zei Kyrill: Hier dus Dan blijft het toch nog steeds achterlijk om te roepen Saka maakt iets mee dus moet dat bij Klaassen ook. Kun je beter zeggen ik vind commentator x zo'n lul omdat hij daar over door blijft gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart 1 minuut geleden zei timpy00: Dan blijft het toch nog steeds achterlijk om te roepen Saka maakt iets mee dus moet dat bij Klaassen ook. Kun je beter zeggen ik vind commentator x zo'n lul omdat hij daar over door blijft gaan. Ja ik zeg wel eens achterlijke dingen, ik lees vaak het Ajax topic door, en heb inspiratie opgedaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart 1 minuut geleden zei Kyrill: Ja ik zeg wel eens achterlijke dingen, ik lees vaak het Ajax topic door, en heb inspiratie opgedaan Weet niet wat je nu precies wilt bereiken hiermee? Of wilt zeggen? Maar we kunnen toch gewoon elkaar aanspreken wanneer iemand iets zegt wat nergens op slaat en hij wellicht anders kan verwoorden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart 1 minuut geleden zei timpy00: Weet niet wat je nu precies wilt bereiken hiermee? Of wilt zeggen? Maar we kunnen toch gewoon elkaar aanspreken wanneer iemand iets zegt wat nergens op slaat en hij wellicht anders kan verwoorden. Je hebt je punt gemaakt, wat wil je nou nog meer? Ik zeg/geef gewoon mijn mening, dat is mijn zienswijze wat ik er mee wil bereiken of mee zeggen, zoek je maar zelf uit, heb ik geen zin en behoefte aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart 22 uur geleden zei cimbomcu: Er zijn zelden commentatoren die zo tergend slecht zijn als fucking Sierd de Vos. Oh wat een afschuwelijke man. Het lijkt wel alsof hij naar een kkd wedstrijd zit te kijken ipv achtste finale CL. Zegt helemaal niks, amper emotie, amper wedstrijd verslaan. Ik weet iig 3 slechtere; Emile Schellevis, Leo Driessen en Frank Snoeks iig al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten