La Pulga Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart Tevreden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart Pff wat een geluk voor Raya Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart @Netzwerkfair game. GG. Eerste penalty reeks in 8 jaar tijd. Jullie kunnen trots zijn, hoe goed je gespeeld hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart 2 uur geleden zei Kyrill: Veel plezier en succes met Barcelona - Napoli @La Pulga. Ik ga Arsenal - Porto kijken. Veel plezier en succes @Netzwerk Bedankt! Helaas de wedstrijd niet kunnen kijken maar op penalties eruit tegen een ploeg in vorm als Arsenal is nooit slecht voor ons. Succes nog verder in de CL en de PL, zou mooi zijn als Arsenal één van de twee kan winnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart 17 minuten geleden zei joostmakaay: Pepe na 120 minuten nog steeds achter iedere bal aan 41 jarige Pepe was fantastisch vanavond. Diep respect en buiging voor, heel knap Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Neem aan dat de Uefa nog wel even een onderzoekje gaat starten naar familiaire banden tussen personen uit de arbitrage en de thuisploeg. Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Wat was Pepe goed zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Schijnt dus dat Pepe 41 jaar is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Ik dacht 27. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart 1 uur geleden zei Thierryvane: Schijnt dus dat Pepe 41 jaar is. Kan het me haast niet voorstellen. Als die daadwerkelijk zo oud is, dan zou een commentator dat toch wel een keer benoemen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart 2 minuten geleden zei bas huijsmans: Kan het me haast niet voorstellen. Als die daadwerkelijk zo oud is, dan zou een commentator dat toch wel een keer benoemen? Hij is effectief 41. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart 6 minuten geleden zei Aaron21: Hij is effectief 41. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Starboy Sancho Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Zo die beginnen wel goed zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Leuk dat die commentator steeds BVB zegt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Dit is dus tegenwoordig buitenspel pffff. Ben overigens niet voor Dortmund. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart 34 minuten geleden zei Thierryvane: Dit is dus tegenwoordig buitenspel pffff. Ben overigens niet voor Dortmund. Zie het bericht wel voorbij komen in topic voor nieuwe usernames: Thierryvone Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Er zijn zelden commentatoren die zo tergend slecht zijn als fucking Sierd de Vos. Oh wat een afschuwelijke man. Het lijkt wel alsof hij naar een kkd wedstrijd zit te kijken ipv achtste finale CL. Zegt helemaal niks, amper emotie, amper wedstrijd verslaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart (bewerkt) Masterclass Yan Sommer incoming Edit: toch niet 13 maart bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Och, och, Klaassen jongen. Zuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Zonde, had het Inter wel gegund. Sterk seizoen en straatlengte voor in de Serie A. Behalve Klaasen natuurlijk. Die mag van mij lekker wakker liggen vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart Leek of Davy helemaal geen zin had om die penal te nemen, schudde paar keer met ze koppie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart 9 uur geleden zei 007mark: Zie het bericht wel voorbij komen in topic voor nieuwe usernames: Thierryvone Herr Vön Egmund, ja! Nee zonder dollen, ik was gewoon voor PSV. Maar die buitenspelvalregels van tegenwoordig ga ik vreselijk slecht op. Kleine teen buitenspel en bingo vlag omhoog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart Zojuist zei Thierryvane: Herr Vön Egmund, ja! Nee zonder dollen, ik was gewoon voor PSV. Maar die buitenspelvalregels van tegenwoordig ga ik vreselijk slecht op. Kleine teen buitenspel en bingo vlag omhoog. Volgens de regels klopt het natuurlijk, maar het gaat mij ook wat ver inderdaad. Aan de andere kant, waar leg je anders de grens? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart Zojuist zei Erwin.: Volgens de regels klopt het natuurlijk, maar het gaat mij ook wat ver inderdaad. Aan de andere kant, waar leg je anders de grens? Is ook lastig, maar soms... Om moe van te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten