ReneLeBlanc Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari 6 minuten geleden zei Kyrill: Dat moet en kan /mag je Dortmund en Newcastle aanrekenen/kwalijk nemen . Als Newcastle van Milan had gewonnen, was PSG niet door, zelfde verhaal als Dortmund had gewonnen thuis van PSG, in poule fase, ipv maar het gelijkspel dat het geworden was. Als m’n tante een lul had was het m’n tante niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari 6 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Als m’n tante een lul had was het m’n tante niet. Tegenwoordig echt nog wel hoor /s Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari 8 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Als m’n tante een lul had was het m’n tante niet. Zag haar laatst wel lopen in dit pak. Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari Haha ik zie ineens een foto van Klaassen, die heeft meer haar op ze hoofd dan ik op mijn lul. Dat was jarenlang wel even anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari 10 minuten geleden zei La Pulga: Haha ik zie ineens een foto van Klaassen, die heeft meer haar op ze hoofd dan ik op mijn lul. Dat was jarenlang wel even anders. Allemaal gaan groeien nadat die lieve jongen in de Kuip wat haargroeiserum op zijn kale knar gooide! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari 3 minuten geleden zei Beppu: Allemaal gaan groeien nadat die lieve jongen in de Kuip wat haargroeiserum op zijn kale knar gooide! De dag dat ik naar de Kuip moet komt ook steeds dichterbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari Van Basten op dit soort avonden kan echt niet hé, totaal geen kennis van wie er gaan spelen, en je merkt gewoon duidelijk aan alles dat hij een bloedhekel aan PSV heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari 31 minuten geleden zei joostmakaay: Van Basten op dit soort avonden kan echt niet hé, totaal geen kennis van wie er gaan spelen, en je merkt gewoon duidelijk aan alles dat hij een bloedhekel aan PSV heeft. Moet je Rondo eens terugkijken van gisteravond . Wat een vertoning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari Sancho x Maatsen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari 1 minuut geleden zei Beppu: Moet je Rondo eens terugkijken van gisteravond . Wat een vertoning. Daar kwam ongeveer 80% van de frustratie in m'n post vandaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari Lullig stadionnetje heeft PSV toch eigenlijk. Daar stap je als Dortmund zijnde niet met poep in de broek het veld op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari Niveau van arbitrage is ook wel vrij zwak moet ik zeggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari Je begint je toch steeds vaker af te vragen wat die gasten van de VAR allemaal aan het doen zijn. Nooit een penal bij Hummels/Tillman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari (bewerkt) Wat een matige spits is die Arnautovic toch Edit: scoort ie nog een tap in ook. 20 februari bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari Napoli wisselt even van trainer een dag voor hun wedstrijd tegen Barcelona. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari Porto - Arsenal is echt guur, niet om aan te gluren. Arsenal speelt echt slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari Goede uitgangspositie voor volgende week, mag wel wat beter. Ook kut dat die Lewandowski weer scoort, die man raakt al 1,5 jaar geen ene bal joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
L.Figo Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari Barcelona weer matig. Lewa teert wat op z’n verleden idd 😒 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari In de extra tijd babyyy, deze overwinning nemen ze ons al nietmeer af, hoe lelijk de wedstrijd ook was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari 10 uur geleden zei Netzwerk: In de extra tijd babyyy, deze overwinning nemen ze ons al nietmeer af, hoe lelijk de wedstrijd ook was. Gefeliciteerd maatje!! Dik verdiend en terecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Kan niet zeggen spannend is, helaas.. Mbappe na 15 minuten al één had inliggen, en Lazio hooguit 4 seconden bal bezit heeft per keer, tegen Bayern. Weet niet of klopt, commentator zei dat Immobile 400 goals heeft in prof duels in maar 232 duels ofzo, das wel ziekelijk Nice. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart @Thierryvane Het is weer genieten hè met de Rekordmeister? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart 7 minuten geleden zei Kyrill: Kan niet zeggen spannend is, helaas.. Mbappe na 15 minuten al één had inliggen, en Lazio hooguit 4 seconden bal bezit heeft per keer, tegen Bayern. Weet niet of klopt, commentator zei dat Immobile 400 goals heeft in prof duels in maar 232 duels ofzo, das wel ziekelijk Nice. Minder rukken Karel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart 1 minuut geleden zei ReneLeBlanc: Minder rukken Karel. Spoiler Jij spoort niet. Als ik minder ruk ga ik van 1 naar 0x per week Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart 13 minuten geleden zei Kyrill: Kan niet zeggen spannend is, helaas.. Mbappe na 15 minuten al één had inliggen, en Lazio hooguit 4 seconden bal bezit heeft per keer, tegen Bayern. Weet niet of klopt, commentator zei dat Immobile 400 goals heeft in prof duels in maar 232 duels ofzo, das wel ziekelijk Nice. Speelt ‘ie nou bij Lazio of Nice? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten