TomFsoccer Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 1 uur geleden zei Bogatyr: Sterk begin van Antwerp. Mooie goal van Vermeeren! Zeer leuke wedstrijd zeg ! Antwerp heeft ballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Barca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 1 minuut geleden zei joostmakaay: Barca Boeiend 1e geworden in de poule.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 14 minuten geleden zei joostmakaay: Barca Niet echt verrassend, want het rommelt bij Barça. Antwerp was gemotiveerd om toch nog iets te pakken in deze CL en waren beter dan de Spanjaarden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 1 minuut geleden zei Bogatyr: Niet echt verrassend, want het rommelt bij Barça. Antwerp was gemotiveerd om toch nog iets te pakken in deze CL en waren beter dan de Spanjaarden. Iig 3 miljoen wedstrijd premie voor Antwerp Jammer pas hun 1e en enige zege, in de poule van hun was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 1 minuut geleden zei Kyrill: Iig 3 miljoen wedstrijd premie voor Antwerp Jammer pas hun 1e en enige zege, in de poule van hun was. Ja hebben wat pech gehad tegen Porto en Shakthar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Zojuist zei Bogatyr: Ja hebben wat pech gehad tegen Porto en Shakthar. Kan gebeuren. Het succes van Club Brugge, van vorig seizoen, zit iig in mijn geheugen nog erg vers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 7 uur geleden zei Bogatyr: Ja hebben wat pech gehad tegen Porto en Shakthar. Neen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Heeft die hele goedkope pingel PSG, tegen Newcastle, ze nog geholpen om door te komen ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Heerlijke overwinning gisteren, en niet eens gestolen. Jammer dat de poule erop zit, zat toch wel meer in. Tegen Shaktar hadden we ook 2,3 of 4 punten kunnen halen en dan spelen we nog Europa League. Porto was sowieso een maatje te groot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 De helft van de beste linkerkant van Europa heeft gisteren toch gewoon van Barcelona geworden Misschien wordt het ooit nog wat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 7 minuten geleden zei Rogier.: De helft van de beste linkerkant van Europa heeft gisteren toch gewoon van Barcelona geworden Misschien wordt het ooit nog wat Vervelend opgefokt mannetje is het ja. Haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Op 14-12-2023 om 08:42 zei Vitesse88: Heeft die hele goedkope pingel PSG, tegen Newcastle, ze nog geholpen om door te komen ook Of Newcastle had gewoon WEL thuis van Ac Milan moeten winnen, ipv 1-2 verliezen Dan waren zij gewoon door, ipv helemaal niks nu verder. En dan was PSG hooguit EL doorgegaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 23 uur geleden zei Kyrill: Of Newcastle had gewoon WEL thuis van Ac Milan moeten winnen, ipv 1-2 verliezen Dan waren zij gewoon door, ipv helemaal niks nu verder. En dan was PSG hooguit EL doorgegaan Het maakt mij weinig uit wie doorging. Paris is dankzij die pingel door, niet omdat Newcastle heeft verloren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Zojuist zei Vitesse88: Het maakt mij weinig uit wie doorging. Paris is dankzij die pingel door, niet omdat Newcastle heeft verloren. Mij maakt wel veel uit. Ik had heel graag Milan of Newcastle zien doorgaan dan die kutclub van een PSG. Als je als Newcastle eerst nog thuis 3-0 van PSG wint en uiteindelijk niet eens 3e wordt, heb je in mijn ogen gewoon zelf weggeven/gefaald. Je kan niet afhankelijk zijn en verwachten Dortmund wel even voor je fixed en regelt... Dortmund gaven 90 minuten lang 150% en hun absolute alles, PSG was nog beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Je snapt mij niet, maakt verder niet uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 2 uur geleden zei Vitesse88: Je snapt mij niet, maakt verder niet uit. Jawel door die gestolen penalty tegen Newcastle, is PSG nu door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Barca - Napoli, niet heel erg blij mee maar ze zijn wel een stukje minder dan vorig seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 FC Porto - Arsenal Napoli - FC Barcelona PSG - Real Sociedad Inter - Atletico Madrid PSV - Borussia Dortmund Lazio - Bayern München FC Kopenhagen - Manchester City RB Leipzig - Real Madrid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Het geluk hangt aan de reet van PSV dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Ik hoop dat Karel niet al teveel in het CL topic komt, maar mijn voorspellingen: FC Porto - Arsenal Napoli - FC Barcelona PSG - Real Sociedad Inter - Atletico Madrid PSV - Borussia Dortmund Lazio - Bayern München FC Kopenhagen - Manchester City RB Leipzig - Real Madrid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 FC Porto - Arsenal Napoli - FC Barcelona PSG - Real Sociedad Inter - Atletico Madrid PSV - Borussia Dortmund Lazio - Bayern München FC Kopenhagen - Manchester City RB Leipzig - Real Madrid Ik denk wel dat Real het knap lastig gaat krijgen. Hopelijk PSG er snel uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 FC Porto - Arsenal Napoli - FC Barcelona PSG - Real Sociedad Inter - Atletico Madrid PSV - Borussia Dortmund Lazio - Bayern München FC Kopenhagen - Manchester City RB Leipzig - Real Madrid PSV heeft wel een goede loting, maar ik denk nog steeds niet dat ze zomaar even over Dortmund heen gaan, eerlijk gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Er zijn nog wel weinig echte krakers. Veelzeggend dat jullie alledrie max. 2 nummer 2's door laten gaan. Denk zelf dat PSG, PSV, Inter en Leipzig nog wel eens kunnen verrassen. Wellicht Napoli nog tegen Barcelona. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 2 uur geleden zei Keeza: Ik hoop dat Karel niet al teveel in het CL topic komt, maar mijn voorspellingen: FC Porto - Arsenal Napoli - FC Barcelona PSG - Real Sociedad Inter - Atletico Madrid PSV - Borussia Dortmund Lazio - Bayern München FC Kopenhagen - Manchester City RB Leipzig - Real Madrid Hoop is zwak en nietszeggend, dat is er altijd wel. Je moet gaan voor vertrouwen , dat Karel niet al teveel in het CL topic komt. FC Porto - Arsenal Napoli - FC Barcelona PSG - Real Sociedad Inter - Atletico Madrid PSV - Borussia Dortmund Lazio - Bayern München FC Kopenhagen - Manchester City RB Leipzig - Real Madrid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten