Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Champions League 24/25

Satyr

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

5 minuten geleden zei Beppu:

Gefeliciteerd alvast vriendje @Kyrill. Je bent voor Arsenal en PSV toch? Jij wint sowieso vanavond😎

Hahahaha ja zoiets. Nee lief van je maatje, heel attent. Ik ben voor Arsenal en licht sympathisant voor PSV. Maar ik heb al veel abbonementen op van alles dus PSV kijk ik alleen hooguit Europees. Arsenal kijk ik echt alles. Jij gefeliciteerd nog met Feyenoord puntje bij Ratletico en je bent al heel end. Thnx maat:classic_cool:(y)

Knap van Union maar Real was gewoon vele malen beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Glenn08:

Ik schakelde net in voor de 2-2, maar de commentator zei dat Gala wel echt zwak was.

Via waar keek je? Ik keek namelijk de hele wedstrijd en de eerste helft vooral creëerde Gala meerdere 100% kansen, o.a. nog de paal geraakt. De commentator bij mij zei hoe het mogelijk was dat Gala geen kansen had weggegeven en meerdere kansen zelf had gemist en toch 0-2 achterstond.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei cimbomcu:

Via waar keek je? Ik keek namelijk de hele wedstrijd en de eerste helft vooral creëerde Gala meerdere 100% kansen, o.a. nog de paal geraakt. De commentator bij mij zei hoe het mogelijk was dat Gala geen kansen had weggegeven en meerdere kansen zelf had gemist en toch 0-2 achterstond.

Belgische betaalzender gewoon. Zei dat Gala wel tevreden zou zijn met de 2-2 aangezien ze niet zo veel lieten zien. Maar heb zelf dus maar 10 minuten gezien kan niet oordelen. Ik zal waarschijnlijk morgen wel een uitgebreid verslag krijgen op het werk :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit komt van een Nederlandse site @Glenn08

''De ploeg van trainer Okan Buruk liet in de eerste helft tegen FC Kopenhagen kans op kans liggen en dat leek de Turken een 0-2 nederlaag te kosten. Kopenhagen kwam tien minuten voor rust volledig tegen de verhouding in op 0-1 via Mohamed Elyounoussi.''

''Het was een klein wonder dat Galatasaray in de eerste helft het niet wist te vinden. Zo had Icardi op aangeven van Mertens van dichtbij voor de 1-0 moeten zorgen, maar zijn harde schot werd gestuit door doelman Kamil Grabara. De Pool kwam ogenblikken later goed weg toen hij aan de grond genageld stond bij een gekruld schot van Aktürkoglu, die zijn inzet rakelings naast zag gaan. Ziyech probeerde het tevens met een schot, dat niet genoeg naar de hoek gemikt was. Aktürkoglu kreeg, pas in de zestiende minuut, de volgende grote kans. Van dichtbij schoot hij andermaal rakelings naast. ''

''Kopenhagen was eigenlijk nergens te bekennen en kwam wéér goed weg toen een poging van Aktürkoglu ditmaal de lat trof. De gemiste kansen kwamen Cim Bom bijzonder duur te staan. De eerste echte kans van Kopenhagen was direct raak. ''

Link naar opmerking
Deel via andere websites