MNie Geplaatst 10 mei 2023 Share Geplaatst 10 mei 2023 Mn dochter huilt, kom ik terug.. 0-2.. hoe dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 mei 2023 Share Geplaatst 10 mei 2023 Zo bizar die gekke Armeniër een van slechtste Arsenal spelers ooit, zo goed doet bij Inter.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 mei 2023 Share Geplaatst 10 mei 2023 3 minuten geleden zei MNie: Mn dochter huilt, kom ik terug.. 0-2.. hoe dan? Inter heeft 2 keer gescoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 10 mei 2023 Share Geplaatst 10 mei 2023 Wat een pot zeg. Mag ook wel als derby Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 mei 2023 Share Geplaatst 10 mei 2023 Scheidsrechtersteam is tot nu toe ook echt van grote klasse. Mag gezegd worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 10 mei 2023 Share Geplaatst 10 mei 2023 Waarom Lautaro geen geel krijgt voor die schwalbe is me dan weer een raadsel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 mei 2023 Share Geplaatst 10 mei 2023 45 minuten geleden zei Arles: Waarom Lautaro geen geel krijgt voor die schwalbe is me dan weer een raadsel Omdat het geen 100% schwalbe was. Voor mij meer een vraag waarom Lautaro gewoon niet blijft staan en de bal erin schiet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 11 mei 2023 Share Geplaatst 11 mei 2023 Heerlijke overwinning. Return is een formaliteit en dan Real of Shitty pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 11 mei 2023 Share Geplaatst 11 mei 2023 10 uur geleden zei Vitesse88: Omdat het geen 100% schwalbe was. Voor mij meer een vraag waarom Lautaro gewoon niet blijft staan en de bal erin schiet. Precies. Je ziet dat hij heeeeel licht word aangeraakt, maar dat het simpelweg te weinig voor een penalty is, en terecht. Daarentegen was het ook geen overdreven duikeling a la Peter Wisgerhof tegen Ajax een aantal jaar terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 mei 2023 Share Geplaatst 11 mei 2023 (bewerkt) nvm geen zin in weer escalatie 11 mei 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 mei 2023 Share Geplaatst 11 mei 2023 Wat is en blijft Dumfries ontzettend lomp zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 11 mei 2023 Share Geplaatst 11 mei 2023 4 uur geleden zei Jotew: Precies. Je ziet dat hij heeeeel licht word aangeraakt, maar dat het simpelweg te weinig voor een penalty is, en terecht. Daarentegen was het ook geen overdreven duikeling a la Peter Wisgerhof tegen Ajax een aantal jaar terug. Dat betekent dus dat de scheidsrechter de regels niet naleeft. Als ie wordt aangeraakt waardoor hij niet kan blijven staan (dus geen schwalbe) is het een penalty. Als hij wel kan blijven staan (ook al wordt hij licht aangeraakt), is het wel een schwalbe en volgens de regels is dat geel. Bovendien: een overtreding is een overtreding, het is dan niet relevant of het op het middenveld gebeurt of in de 16. ‘Wel aangeraakt, maar te licht voor een penalty’ staat nergens in het spelregelboek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 11 mei 2023 Share Geplaatst 11 mei 2023 14 minuten geleden zei Arles: Als ie wordt aangeraakt waardoor hij niet kan blijven staan (dus geen schwalbe) is het een penalty. Als hij wel kan blijven staan (ook al wordt hij licht aangeraakt), is het wel een schwalbe en volgens de regels is dat geel. Dat is natuurlijk niet waar. Het is niet zwart of wit. Iets kan prima geen overtreding zijn, zonder dat het meteen een schwalbe is, omdat het een fysieke sport is. Anders moeten we maar met zijn allen naar hockey gaan kijken, waar het veel zwart-witter is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 11 mei 2023 Share Geplaatst 11 mei 2023 13 minuten geleden zei Rogier.: Dat is natuurlijk niet waar. Het is niet zwart of wit. Iets kan prima geen overtreding zijn, zonder dat het meteen een schwalbe is, omdat het een fysieke sport is. Anders moeten we maar met zijn allen naar hockey gaan kijken, waar het veel zwart-witter is. Het punt dat ik wil maken is dat Lautaro wat mij betreft een schwalbe maakt. Hij had makkelijk kunnen blijven staan maar hij laat zich vallen om een penalty te versieren. De scheidsrechter was het daar kennelijk mee eens, anders had hij zijn beslissing om een penalty toe te kennen niet teruggedraaid. Dan is het gewoon geel voor een schwalbe. Daarnaast stak Lautaro direct zijn hand in de lucht om te vragen om een kaart voor de tegenstander. Ook dat zou volgens de regels een gele kaart voor hem zijn. Al met al is hij dus heel goed weggekomen zonder kaart. Vind ik dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 11 mei 2023 Share Geplaatst 11 mei 2023 7 minuten geleden zei Arles: Daarnaast stak Lautaro direct zijn hand in de lucht om te vragen om een kaart voor de tegenstander. Ook dat zou volgens de regels een gele kaart voor hem zijn. Klopt, maar dan moeten Maignan en Tomori (volgens mij waren die twee het) ook geel krijgen omdat zij om een kaart vragen. Het zou mooi zijn als scheidsrechters die regel eindelijk eens in de praktijk zouden brengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 11 mei 2023 Share Geplaatst 11 mei 2023 15 minuten geleden zei Arles: Het punt dat ik wil maken is dat Lautaro wat mij betreft een schwalbe maakt. Hij had makkelijk kunnen blijven staan maar hij laat zich vallen om een penalty te versieren. De scheidsrechter was het daar kennelijk mee eens, anders had hij zijn beslissing om een penalty toe te kennen niet teruggedraaid. Dan is het gewoon geel voor een schwalbe. Dan gaan wij het niet eens worden over de definitie schwalbe. Ik vind dat er dan echt sprake moet zijn van geen contact. Hier is daar wel sprake van, hoe gemakkelijk hij zich ook laat vallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 11 mei 2023 Share Geplaatst 11 mei 2023 Definitie is vrij simpel: Opzettelijke val na een zogenaamde overtreding (van Onze taal) Term maakt hierbij dus geen onderscheid tussen wél of niet geraakt worden. Lautaro maakte de keuze om te vallen gisteren met de insteek er een overtreding uit te halen en dus is het een schwalbe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 11 mei 2023 Share Geplaatst 11 mei 2023 Dan maak je het weer heel zwart wit. Heel vaak kun je gewoon door als je licht aangeraakt wordt. Er zit mijns inziens wel echt een verschil tussen daar wel of niet een gele kaart voor geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 mei 2023 Share Geplaatst 11 mei 2023 Als je blijft staan krijg je tegenwoordig helemaal niks meer van scheidsrechters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 12 mei 2023 Share Geplaatst 12 mei 2023 15 uur geleden zei Rogier.: Heel vaak kun je gewoon door als je licht aangeraakt wordt Ja maar dan is het toch geen schwalbe? Als je licht geraakt wordt en door kunt/gaat is er niets aan de hand. Laat je je vallen is het een schwalbe. Je hoeft niet ‘niet geraakt’ te worden om het een schwalbe te laten zijn. Er zitten gradaties in, absoluut. Maar je laten vallen met het doel een overtreding mee te krijgen is een schwalbe. En ja das eigenlijk vrij zwart-wit.. Je kunt het vaak ook zien aan de manier hoe iemand valt of die zich opzettelijk laat vallen of niet. De mooiste zijn de naar voren vallende spelers die aan hun shirt getrokken worden 🤣 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Ik heb eigenlijk niet echt een voorkeur vanavond hahahahaha Vroeger was ik heel erg van Ac Milan maar laatste jaren vind ik Inter ook wel tof, save's gehad met ze en ik kon vaak in FM iig vroeger ''goedkoop'' topspelers als Bastoni, Espostio en Lautaro Martinez. Maar voor de spanning/leukheid van de wedstrijd hoop ik dat Ac iig voorsprong pakt.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Gaat nog een bijzonder zware opgave worden voor Rood-Zwart. Zit toch bijzonder weinig in tot nu toe en Inter hoef natuurlijk niet. Geef ze eens ongelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Middenveld Ac toch eigenlijk te matig om een overhand te kunnen creëren. Daarbij Messias die weinig laat zien. Knap dat ze er staan maar halve finale onwaardig imo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Ik vind de oud legends, GOATS En Club Iconen van Inter en Ac Milan op de tribunes spotten, leuker dan wedstrijd zelf haahaha. Ik kijk nog tot en met minuut 65-70 aan en als dan nog geen voorsprong is voor Milan haak ik maar af... Vooral Vieri en Maldini zien is tof en leuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 17 minuten geleden zei Kyrill: Ik vind de oud legends, GOATS En Club Iconen van Inter en Ac Milan op de tribunes spotten, leuker dan wedstrijd zelf haahaha. Ik kijk nog tot en met minuut 65-70 aan en als dan nog geen voorsprong is voor Milan haak ik maar af... Vooral Vieri en Maldini zien is tof en leuk Kijk, nu maak ik je eindelijk eens blij! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten