Kyrill Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 12 minuten geleden zei FlyD: Omdat Camavinga een veeeeeeel betere voetballer is dan Nacho, zelfs als linksback. Maar Alaba is wel veel betere linksback dan Camavinga en heeft dat jaren gedaan bij Bayern Munchen.... En daar is het niet erg dat ze punten verliezen want kampioen worden ze toch ieder seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 (bewerkt) nvm 9 mei 2023 bewerkt door Arezo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 3 minuten geleden zei Beppu: Heerlijk daggie vandaag op het forum Wie vandaag de dagwinst pakt is een hele grote. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 4 minuten geleden zei Kyrill: Maar Alaba is wel veel betere linksback dan Camavinga en heeft dat jaren gedaan bij Bayern Munchen.... En daar is het niet erg dat ze punten verliezen want kampioen worden ze toch ieder seizoen Rudiger zonder goede rugdekking is kamikaze tegen dit City, snap de keuze van Ancelotti in dit geval wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Arezo: Wie vandaag de dagwinst pakt is een hele grote. Ik gun het jou PSV en Ajax fan @joostmakaay zo had ik er nog niet over nagedacht, daar heb je gelijk in 9 mei 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 Prima linksback wel die Camavinga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 Zo goed is die Vini Jr... Hoe goed was vroeger Vini Sr dam wel niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 Scheidsie is het helemaal kwijt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 Ik vind het altijd zo bijzonder dat er gewoon niets gedaan wordt aan zo'n actie van Carvajal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 Zojuist zei Lazy: Ik vind het altijd zo bijzonder dat er gewoon niets gedaan wordt aan zo'n actie van Carvajal. Eens en dan erna amateur toneel.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 Had inderdaad al geel moeten krijgen wegens het onderbreken van een gevaarlijke counter van City en dan had hij zich nu wel ingehouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 Zojuist zei Lazy: Ik vind het altijd zo bijzonder dat er gewoon niets gedaan wordt aan zo'n actie van Carvajal. Normvervaging. Het is al jaren gaande, en gaat steeds iets verder. Zolang scheidsrechters het allemaal toelaten, zal die ontwikkeling ook niet veranderen. Ik vind dan ook dat scheidsrechters hier een enorme invloed op hebben, en daar wordt veel te weinig over gepraat. Bestraf dit gedrag direct en consequent, en binnen een half jaar ben je van dit gedrag af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 Zojuist zei Arles: Normvervaging. Het is al jaren gaande, en gaat steeds iets verder. Zolang scheidsrechters het allemaal toelaten, zal die ontwikkeling ook niet veranderen. Ik vind dan ook dat scheidsrechters hier een enorme invloed op hebben, en daar wordt veel te weinig over gepraat. Bestraf dit gedrag direct en consequent, en binnen een half jaar ben je van dit gedrag af. Dit dus. Ook dat gejank tegenwoordig met steeds 5-6 man maar de scheids bij elke beslissing... Zolang ze dat niet bestraffen blijft het gebeuren... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 12 minuten geleden zei Arles: Bestraf dit gedrag direct en consequent, en binnen een half jaar ben je van dit gedrag af. My point exactly. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 Dit is wel een mooi doelpuntje hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 Was 193 jaar geleden gewoon een Nederlander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Arezo: Was 193 jaar geleden gewoon een Nederlander. Jij en je obsessie gewoon een lekkere dappere Belgische goal. Het enige wat ie met NL te maken heeft is zijn haar en snor. 9 mei 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 Vinicius Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 Iets wat ze ook wel vaker mogen bestraffen: dat continu vragen om gele kaarten... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 1 uur geleden zei Lazy: Iets wat ze ook wel vaker mogen bestraffen: dat continu vragen om gele kaarten... Ik word daar zo moe van, en ook hier geen scheidsrechter die het bestraft. Maar dat gedoe met Carvajal en Grealish (die ook wonderlijk ineens nergens last van had, goh). Walgelijk gedoe. Irriteer me er in de eredivisie al aan, maar dit is nog een tandje erger. 2 heerlijke goals gezien trouwens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 mei 2023 Share Geplaatst 10 mei 2023 Lekker hoor Inter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 10 mei 2023 Share Geplaatst 10 mei 2023 Zo, Inter heeft er zin in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 10 mei 2023 Share Geplaatst 10 mei 2023 Oi oi oi wat een start van Inter zeg, ook 2 meer dan prima goals moet ik zeggen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 mei 2023 Share Geplaatst 10 mei 2023 Die goal van Dzeko zeg, wat een megaknappe actie. Bijzondere speler blijft dat toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 mei 2023 Share Geplaatst 10 mei 2023 Zojuist zei Rogier.: Die goal van Dzeko zeg, wat een megaknappe actie. Bijzondere speler blijft dat toch. Snap volledig waarom ie al een seizoen de voorkeur krijgt op Lukaku. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten