Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Champions League 24/25

Satyr

Aanbevolen berichten

12 minuten geleden zei FlyD:

Omdat Camavinga een veeeeeeel betere voetballer is dan Nacho, zelfs als linksback.

Maar Alaba is wel veel betere linksback dan Camavinga en heeft dat jaren gedaan bij Bayern Munchen....

En daar is het niet erg dat ze punten verliezen want kampioen worden ze toch ieder seizoen:cheer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 1,6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

4 minuten geleden zei Kyrill:

Maar Alaba is wel veel betere linksback dan Camavinga en heeft dat jaren gedaan bij Bayern Munchen....

En daar is het niet erg dat ze punten verliezen want kampioen worden ze toch ieder seizoen:cheer:

Rudiger zonder goede rugdekking is kamikaze tegen dit City, snap de keuze van Ancelotti in dit geval wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Lazy:

Ik vind het altijd zo bijzonder dat er gewoon niets gedaan wordt aan zo'n actie van Carvajal.

Normvervaging. Het is al jaren gaande, en gaat steeds iets verder. Zolang scheidsrechters het allemaal toelaten, zal die ontwikkeling ook niet veranderen. Ik vind dan ook dat scheidsrechters hier een enorme invloed op hebben, en daar wordt veel te weinig over gepraat. Bestraf dit gedrag direct en consequent, en binnen een half jaar ben je van dit gedrag af. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Arles:

Normvervaging. Het is al jaren gaande, en gaat steeds iets verder. Zolang scheidsrechters het allemaal toelaten, zal die ontwikkeling ook niet veranderen. Ik vind dan ook dat scheidsrechters hier een enorme invloed op hebben, en daar wordt veel te weinig over gepraat. Bestraf dit gedrag direct en consequent, en binnen een half jaar ben je van dit gedrag af. 

Dit dus. Ook dat gejank tegenwoordig met steeds 5-6 man maar de scheids bij elke beslissing... Zolang ze dat niet bestraffen blijft het gebeuren... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Arezo:

Was 193 jaar geleden gewoon een Nederlander.

Jij en je obsessie ;c gewoon een lekkere dappere Belgische goal. Het enige wat ie met NL te maken heeft is zijn haar en snor.

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lazy:

Iets wat ze ook wel vaker mogen bestraffen: dat continu vragen om gele kaarten... 

Ik word daar zo moe van, en ook hier geen scheidsrechter die het bestraft. Maar dat gedoe met Carvajal en Grealish (die ook wonderlijk ineens nergens last van had, goh). Walgelijk gedoe. Irriteer me er in de eredivisie al aan, maar dit is nog een tandje erger. 

2 heerlijke goals gezien trouwens :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites