Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Champions League 24/25

Satyr

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

ik vind het wel mooi hoe fel we erin gaan, winnen vrijwel alle duels

Vind dat hij het goed doet Aubameyang, is ook veel betrokken in het spel ondanks dat hij vrij weinig ballen krijgt waar hij echt iets mee kan 

we winnen ook heel vaak de bal terug hoog op hun helft. Het voetbal is misschien nog niet zo goed maar dat zijn allemaal positieve dingen

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei La Pulga:

Schijtclub dus dat Maccabi Haifa, hahaha. 

Is je gegund maat :D

_O_

Bij mijn FM huidige save werd Juventus ook maar 3e in mijn poule met Arsenal dus, Leverkusen en Kopenhagen. En nu in het echt misschien niet eens 3e, heerlijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Azpi:

dat is nooit een rode kaart voor AC Milan

och, we worden elk jaar gefuckt in de CL. Vorig jaar tegen atletico was het die belachelijke handsball.

Deze match kan me eigenlijk weinig schelen. Het duurde een maand voor we 30M voor CDK konnen betalen, en we spelen tegen een club die bijna het tiendubbele heeft uitgegeven...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minutes ago, AntiChrist7 said:

och, we worden elk jaar gefuckt in de CL. Vorig jaar tegen atletico was het die belachelijke handsball.

Deze match kan me eigenlijk weinig schelen. Het duurde een maand voor we 30M voor CDK konnen betalen, en we spelen tegen een club die bijna het tiendubbele heeft uitgegeven...

net spend laatste 10 jaar

Chelsea -648,32 miljoen euro

Milan -522.55 miljoen euro

zoveel verschil is er nu ook weer niet, en jullie zaten niet eens in de CL dus dan geef je in principe nog meer uit in verhouding met de inkomsten

maar die rode kaart heeft de wedstrijd verpest want Milan starte een stuk beter aan de wedstrijd

vind die scheidsrechter echt een clown

heeft geen idee wat hij aan het doen is 

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Azpi:

net spend laatste 10 jaar

Chelsea -648,32 miljoen euro

Milan -522.55 miljoen euro

zoveel verschil is er nu ook weer niet, en jullie zaten niet eens in de CL dus dan geef je in principe nog meer uit in verhouding

maar die rode kaart heeft de wedstrijd verpest want Milan starte een stuk beter aan de wedstrijd

vind die scheidsrechter echt een clown

heeft geen idee wat hij aan het doen is 

mja als je over tien jaar kijkt is Ligue 1 ook één van de meest competitieve leagues want ze hebben 4 verschillende kampioenen gehad in die periode (montpellier + rijsel + monaco + psg). Maar denk niet dat je daarmee kunt concluderen dat het nu een superspannende competitie is?

Al geef ik je zeker gelijk dat dat chinees geld destijds natuurlijk wel slecht uitgegeven is. Bedoel maar dat het momenteel geen eerlijke strijd is, en dan is het niet interessant. (meeste) Italiaanse clubs zijn gebonden aan een financiele realiteit die niet geld voor de sugar daddy clubs, en waar de uefa ook een oogje dichtknijpt. Milan is in die periode zelfs eens van europees voetbal uitgesloten, maar dat zullen ze bij Chelsea, Man city, PSG, Barcelona en dergelijke nooit doen

zolang we niet verliezen van een Macabbi Haifa kan ik leven met een tweede plaats. het is een duurzaam proces

bewerkt door AntiChrist7
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minutes ago, AntiChrist7 said:

mja als je over tien jaar kijkt is Ligue 1 ook één van de meest competitieve leagues want ze hebben 4 verschillende kampioenen gehad in die periode (montpellier + rijsel + monaco + psg). Maar denk niet dat je daarmee kunt concluderen dat het nu een superspannende competitie is?

Al geef ik je zeker gelijk dat dat chinees geld destijds natuurlijk wel slecht uitgegeven is. Bedoel maar dat het momenteel geen eerlijke strijd is, en dan is het niet interessant. (meeste) Italiaanse clubs zijn gebonden aan een financiele realiteit die niet geld voor de sugar daddy clubs, en waar de uefa ook een oogje dichtknijpt. Milan is in die periode zelfs eens van europees voetbal uitgesloten, maar dat zullen ze bij Chelsea, Man city, PSG, Barcelona en dergelijke nooit doen

zolang we niet verliezen van een Macabbi Haifa kan ik leven met een tweede plaats. het is een duurzaam proces

de andere wedstrijd is 1-1 dus alles is nog mogelijk als het zo blijft 

winst tegen RB Salzburg en je gaat waarschijnlijk alsnog door 

je speelt iig niet zo'n kut voetbal als Juventus ;) 

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe vaker ik dit Juve zie, des te meer het onder Pirlo nog wel meeviel.. Blijft zonde dat ze geen De Zerbi of Sampaoli hebben gepakt. Maar ja, Agnelli is beste vriendjes met Allegri. Rampscenario.

Ergste is nog het middenveld. God, wat mis ik de tijden met Pirlo, Vidal en Pogba. Dat zat retegoed in elkaar. Marchisio nog erbij. Zit je nu te kijken naar tamme doodlopers als Rabiot en McKennie. Ben ik al blij dat Arthur weg is. Die kwam dan juist de middencirkel weer nooit uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Socrates:

Hoe vaker ik dit Juve zie, des te meer het onder Pirlo nog wel meeviel.. Blijft zonde dat ze geen De Zerbi of Sampaoli hebben gepakt. Maar ja, Agnelli is beste vriendjes met Allegri. Rampscenario.

Ergste is nog het middenveld. God, wat mis ik de tijden met Pirlo, Vidal en Pogba. Dat zat retegoed in elkaar. Marchisio nog erbij. Zit je nu te kijken naar tamme doodlopers als Rabiot en McKennie. Ben ik al blij dat Arthur weg is. Die kwam dan juist de middencirkel weer nooit uit.

Dat die Agnelli daar nog zit, gatverdamme. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites