Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Champions League 24/25

Satyr

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Zakelijke overwinning van Arsenal en daarbij komende drie welkome puntjes. Moet wel zeggen dat we wat geluk hebben gehad dat die ballen net niet goed vielen voor PSG op een paar momenten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Keeza:

Zakelijke overwinning van Arsenal en daarbij komende drie welkome puntjes. Moet wel zeggen dat we wat geluk hebben gehad dat die ballen net niet goed vielen voor PSG op een paar momenten.

En dat we geen penalty's tegen kregen met Declan Rice zijn rugby trekjes.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat ook en interessante tussenstanden.

Gaat op deze manier nog lekker lang spannend blijven als Bayern en beide Madrids verliezen

Xavi Simons 2 keer balverlies, 2 keer goal tegen.

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei 007mark:

Pulisic die even een corner direct binnen schiet 
Sowieso wel lekker in vorm dit seizoen.

Hij is aan de bal comfortabel, hij kan scoren, hij is in staat mensen te passeren, kan goed voorzetten geven. Een jongen die inmiddels ervaren is en het spel redelijk goed leest. Gewoon een speler van een topclub.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet alleen omdat Belg is maar Kompany is toch niet goed genoeg voor Bayern? 4-1 achter en speelt met Guereiro op RB...Dat niet alleen ze gaan heel slecht überhaupt in de CL

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kyrill:

Niet alleen omdat Belg is maar Kompany is toch niet goed genoeg voor Bayern? 4-1 achter en speelt met Guereiro op RB...Dat niet alleen ze gaan heel slecht überhaupt in de CL

Wat heeft zijn nationaliteit er mee te maken?

Guereiro speelt vaker rechtsback laatste weken. En wellicht zou dat een tactisch ding kunnen zijn? Of heb je het idee dat Bayern speelt met een rechterwingback die er overheen klapt en snelle voorzetten moet geven?

CL gaat nog niet best. Maar nog geen man over boord lijkt me.

Nationaal gaat het eigenlijk wel vrij goed dus weet niet waarom je hem al zou afschrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei timpy00:

Wat heeft zijn nationaliteit er mee te maken?

Guereiro speelt vaker rechtsback laatste weken. En wellicht zou dat een tactisch ding kunnen zijn? Of heb je het idee dat Bayern speelt met een rechterwingback die er overheen klapt en snelle voorzetten moet geven?

CL gaat nog niet best. Maar nog geen man over boord lijkt me.

Nationaal gaat het eigenlijk wel vrij goed dus weet niet waarom je hem al zou afschrijven.

Met alle respect Anderlecht en Burnley zijn van hele andere order dan Bayern München hè? Anderlecht is en was natuurlijk grote naam in België, maar als manager overstap van Burnley naar Bayern München is enorm,enige overeenkomsten is beide beginnen met letter B en voetbal teams zijn.En laatste duel Guereiro echt heel goed speelde was tegen Zagreb thuis, ironisch genoeg enige zege in de CL tot dusver voor Bayern. Probleem is ook simpel opgelost door Kimmich op RB te zetten wat ie al 10 jaar hardstikke goed kan en doet...Dit is overduidelijk ook een "nood oplossing"met zowel daadwerkelijke rechtsbacks Sacha Boey en Josip Stanisic geblesseerd bij Bayern. Vorig seizoen was vreselijk jaar voor Bayern onder Tuchel met plek 3, terwijl ze normaal 90-100 punten halen vaak en makkelijk kampioen worden. Zullen zien wat Kompany verder doet,ik ben minder optimistisch dan jou iig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb je onzinnige bericht even van commentaar voorzien. 

20 minuten geleden zei Kyrill:

Met alle respect Anderlecht en Burnley zijn van hele andere order dan Bayern München hè? Dat betwist niemand en is dus een open deur. 

Anderlecht is en was natuurlijk grote naam in België, maar als manager overstap van Burnley naar Bayern München is enorm,enige overeenkomsten is beide beginnen met letter B en voetbal teams zijn. Het begint hier te tochten. 

En laatste duel Guereiro echt heel goed speelde was tegen Zagreb thuis, ironisch genoeg enige zege in de CL tot dusver voor Bayern. Probleem is ook simpel opgelost door Kimmich op RB te zetten wat ie al 10 jaar hardstikke goed kan en doet...Dit is overduidelijk ook een "nood oplossing"met zowel daadwerkelijke rechtsbacks Sacha Boey en Josip Stanisic geblesseerd bij Bayern. Ik heb de indruk dat je Bayern nooit kijkt en je je "laatste goede wedstrijd" claim op Sofascore/Livescore ratings baseert. Dat slaat nergens op. 

Vorig seizoen was vreselijk jaar voor Bayern onder Tuchel met plek 3, terwijl ze normaal 90-100 punten halen vaak en makkelijk kampioen worden. Zullen zien wat Kompany verder doet,ik ben minder optimistisch dan jou iig.

Nou, als je zou kijken zou je de laatste tijd al zien hoe Kompany het doet. Kompany doet het uitstekend met Bayern. De enige wedstrijden waarin ze tot dusverre puntverlies leden was dat keer op keer - vanavond uitgezonderd, daar heb ik niets van gezien - op zijn minst ongelukkig. Wat opvalt is dat Bayern onder Kompany in de Bundesliga weer echt aan het voetballen is geslagen. Of dat zijn verdienste is of die van zijn goede materiaal zal altijd gissen blijven, maar het slaat nergens op om hem nu na twee ongelukkige nederlagen in de Champions League al af te serveren 'omdat hij hiervoor enkel bij Anderlecht en Burnley gezeten heeft'. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Urbeto dank. Ik heb iig Frankfurt -Bayern gekeken. Is niet ik niet wil kijken, maar werk vrijwel altijd in weekend,horeca live. Mis helaas nog veel vaker Arsenal daardoor ook.Je hebt me overtuigd iig hoop ze snel keer op vrijdag spelen dan werk ik bijna nooit 🙏

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Kyrill:

@Urbeto dank. Ik heb iig Frankfurt -Bayern gekeken. Is niet ik niet wil kijken, maar werk vrijwel altijd in weekend,horeca live. Mis helaas nog veel vaker Arsenal daardoor ook.Je hebt me overtuigd iig hoop ze snel keer op vrijdag spelen dan werk ik bijna nooit 🙏

Laat Guerreiro die wedstrijd nou net rechtsback hebben gespeeld.

Dan kun je gelijk vaststellen wat Bayern graag van zijn rechtsback verwacht als hij daar speelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Kyrill:

De grotere tip in dit is dat je soms eens je woorden moet inslikken. Niet op alles en iedereen willen reageren, ook al heb je geen kaas gegeten van het onderwerp. Denk aan je belofte dat je zou rustiger posten. Maak dus niet van elk topic de grote Kyrill show.

Link naar opmerking
Deel via andere websites