neva Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 Hartstikke leuk dat het er zo uit ziet, maar ik wacht nu wel eerst even een tijdje af. Met 22 ook enthousiast begonnen en na een maand intensief spelen haast nooit meer aangeraakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 18 juni 2023 Share Geplaatst 18 juni 2023 Nu ik een nieuwe laptop heb, heb ik deze ook maar eens geprobeerd. Nu vier races gedaan met Ferrari en sta met Leclerc 1e. Ik snap wel dat er weinig activiteit is hier. Heb niet het idee dat ik dit spel jaren ga spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 18 juni 2023 Share Geplaatst 18 juni 2023 Dit was een miskoop van jewelste. Zouden hier prima een tablet versie van kunnen maken. Ben voor komende versie in ieder geval erg sceptisch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 19 juni 2023 Share Geplaatst 19 juni 2023 Eens ja. Het is wel leuk, maar mist echt teveel factoren om een goede management game te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 19 juni 2023 Share Geplaatst 19 juni 2023 8 uur geleden zei The Saint: Dit was een miskoop van jewelste. Zouden hier prima een tablet versie van kunnen maken. Ben voor komende versie in ieder geval erg sceptisch 3 uur geleden zei neva: Eens ja. Het is wel leuk, maar mist echt teveel factoren om een goede management game te zijn. Vond het vooral heel snel vervelend repetitief worden. Alle management games hebben dat natuurlijk, maar bij PCM of FM verveeld het niet zo snel. Dat vond ik bij deze game wel op de een of andere manier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 19 juni 2023 Share Geplaatst 19 juni 2023 14 uur geleden zei Michaelinho*: Vond het vooral heel snel vervelend repetitief worden. Alle management games hebben dat natuurlijk, maar bij PCM of FM verveeld het niet zo snel. Dat vond ik bij deze game wel op de een of andere manier. Het is inderdaad veel minder afwisselend dan FM en PCM. Bij die laatste had je natuurlijk ook de variabele rondes enzo. F1 Manager is ook veel te statisch, de races blijven hetzelfde(toch)? Tevens zijn er ook nooit superveel wisselingen in rijders. Daarbij vind ik de races ook iets te lang duren. Je gaat niet heel snel tussendoor even een race doen. Vooral met FM is het veel makkelijker om snel even een wedstrijd of wat scouting te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 29 juli 2023 Share Geplaatst 29 juli 2023 https://tweakers.net/reviews/11332/f1-manager-2023-maakt-geen-kans-op-het-kampioenschap.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 29 juli 2023 Share Geplaatst 29 juli 2023 2 uur geleden zei neva: https://tweakers.net/reviews/11332/f1-manager-2023-maakt-geen-kans-op-het-kampioenschap.html Citaat "maar slaagt er niet in veel noemenswaardige features toe te voegen." "kunnen zich de upgrade besparen, of je moet het heel belangrijk vinden dat je met de juiste namen ..." "zijn allemaal best oké om erbij te hebben, maar geen ‘key features’ die de aankoop van de game rechtvaardigen." "maar zijn hooguit één keer leuk" "want een opvolger die nauwelijks verbetering weet te brengen ten opzichte van zijn voorganger, voldoet uiteraard niet." Lijkt wel een review voor Football Manager. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 29 juli 2023 Share Geplaatst 29 juli 2023 Jep. Mooi, kan ik deze skippen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 30 juli 2023 Share Geplaatst 30 juli 2023 Is toch te verwachten ook. Dat ligt niet perse aan de game design maar gewoon aan de sport zelf. Tracks blijven hetzelfde (dus optimale tactiek blijft hetzelfde, tenzij het regent), rijders blijven grotendeels hetzelfde, technologie gaat gewoon linear. Het deelnemersveld is enorm beperkt in vergelijking dus daar zie je nooit grote schommelingen in. Terwijl in iets als FM heb je vele tactische permutaties, spelers verschillen en evolueren, clubs evolueren, etc... Moet zelf ook nog altijd eens motorsport manager proberen, heb ik eens gekocht in een sale maar niet aan toegekomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 juli 2023 Share Geplaatst 30 juli 2023 Het is meer dat de dingen die er in zitten niet goed uitgewerkt zijn. AI beslissingen en een wat realistischer raceverloop en er verdwijnt al 90 procent van de onvrede. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 Ben toch 22 maar weer aan het spelen. Geen idee waarom maar ik vermaak me wel even. Nu ergens in S3 met McLaren. Russell en Norris als rijders, lekker Brits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 7 augustus 2023 Auteur Share Geplaatst 7 augustus 2023 21 uur geleden zei neva: Ben toch 22 maar weer aan het spelen. Geen idee waarom maar ik vermaak me wel even. Nu ergens in S3 met McLaren. Russell en Norris als rijders, lekker Brits. Heb afgelopen tijd ook gespeeld met Haas maar het is veel te gemakkelijk, ik werd in het tweede seizoen al kampioen in beide kampioenschappen. Zit nu ook in het derde seizoen met Norris en Doohan, Bearman als reserve. Blijf bewust een beetje achter wat betreft ontwikkeling maar dan nog gaat het veel te gemakkelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Gaan we er voor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Aardig afgeprijsd. Zou het beter zijn dan 22? Seizoen is net klaar. Het pakt me niet helemaal echt eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Ten opzichte van FM is dit natuurlijk het net niet, ik zie niet iemand met een fakkel in de tribunes in F1 manager. Toch wil ik het wel een kans geven, beetje rondjes racen terwijl je zelf niet hoeft te remmen is wel mijn ding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart Letsgo!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart 22 minuten geleden zei La Pulga: Letsgo!! Toch er in getrapt? Ik laat deze voorlopig maar even linksliggen. Heb 2022 uiteindelijk weinig aangeraakt. Verwacht deze anders zeer binnenkort wel met een fikse korting ergens te krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart 1 uur geleden zei The Saint: Toch er in getrapt? Ik laat deze voorlopig maar even linksliggen. Heb 2022 uiteindelijk weinig aangeraakt. Verwacht deze anders zeer binnenkort wel met een fikse korting ergens te krijgen. Heb er 8 euro voor betaald, goedkoper krijg je het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 18 maart Auteur Share Geplaatst 18 maart 52 minuten geleden zei La Pulga: Heb er 8 euro voor betaald, goedkoper krijg je het niet. 23 schijnt niet veel beter te zijn dan 22. Wel benieuwd wat 24 brengt. Als daar goede verhalen uit voort komen schaf ik die wel aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart 1 uur geleden zei La Pulga: Heb er 8 euro voor betaald, goedkoper krijg je het niet. Khabi die zelf rijdt is mij meer dan 8 euro waard. Dat waren pas de tijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart 5 minuten geleden zei Dansmeister: Khabi die zelf rijdt is mij meer dan 8 euro waard. Dat waren pas de tijden. Toevallig hoor dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart 5 uur geleden zei De Raam: 23 schijnt niet veel beter te zijn dan 22. Wel benieuwd wat 24 brengt. Als daar goede verhalen uit voort komen schaf ik die wel aan. Oeps, overheen gelezen. Maar heb denk ik gewoon 8 euro betaald voor een update Weet alleen niet met welk team ik ga beginnen, vind Ferrari normaal gesproken altijd wel leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli Wie gaat er dit jaar aan wagen? Mooi ook mijn post hierboven, uiteindelijk heb ik het spel nog nooit opgestart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 24 juli Share Geplaatst 24 juli F1 Manager 2024 - Metacritic Early days, maar dit is nog niet heel verkeerd qua reviewscores. FM 24 ter vergelijking, staat slechts 0,2 punt hoger bij de critic reviews. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten