Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

F1 Manager 22

De Raam

Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei The Saint:

Dit was een miskoop van jewelste. Zouden hier prima een tablet versie van kunnen maken. Ben voor komende versie in ieder geval erg sceptisch 

3 uur geleden zei neva:

Eens ja. Het is wel leuk, maar mist echt teveel factoren om een goede management game te zijn.

Vond het vooral heel snel vervelend repetitief worden. Alle management games hebben dat natuurlijk, maar bij PCM of FM verveeld het niet zo snel. Dat vond ik bij deze game wel op de een of andere manier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Michaelinho*:

Vond het vooral heel snel vervelend repetitief worden. Alle management games hebben dat natuurlijk, maar bij PCM of FM verveeld het niet zo snel. Dat vond ik bij deze game wel op de een of andere manier.

Het is inderdaad veel minder afwisselend dan FM en PCM. Bij die laatste had je natuurlijk ook de variabele rondes enzo. F1 Manager is ook veel te statisch, de races blijven hetzelfde(toch)? Tevens zijn er ook nooit superveel wisselingen in rijders. Daarbij vind ik de races ook iets te lang duren. Je gaat niet heel snel tussendoor even een race doen. Vooral met FM is het veel makkelijker om snel even een wedstrijd of wat scouting te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei neva:

Citaat

"maar slaagt er niet in veel noemenswaardige features toe te voegen."

"kunnen zich de upgrade besparen, of je moet het heel belangrijk vinden dat je met de juiste namen ..."

"zijn allemaal best oké om erbij te hebben, maar geen ‘key features’ die de aankoop van de game rechtvaardigen."

"maar zijn hooguit één keer leuk"

"want een opvolger die nauwelijks verbetering weet te brengen ten opzichte van zijn voorganger, voldoet uiteraard niet."

Lijkt wel een review voor Football Manager.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is toch te verwachten ook. Dat ligt niet perse aan de game design maar gewoon aan de sport zelf. Tracks blijven hetzelfde (dus optimale tactiek blijft hetzelfde, tenzij het regent), rijders blijven grotendeels hetzelfde, technologie gaat gewoon linear. Het deelnemersveld is enorm beperkt in vergelijking dus daar zie je nooit grote schommelingen in.

Terwijl in iets als FM heb je vele tactische permutaties, spelers verschillen en evolueren, clubs evolueren, etc...

Moet zelf ook nog altijd eens motorsport manager proberen, heb ik eens gekocht in een sale maar niet aan toegekomen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei neva:

Ben toch 22 maar weer aan het spelen. Geen idee waarom maar ik vermaak me wel even. Nu ergens in S3 met McLaren. Russell en Norris als rijders, lekker Brits.

Heb afgelopen tijd ook gespeeld met Haas maar het is veel te gemakkelijk, ik werd in het tweede seizoen al kampioen in beide kampioenschappen. Zit nu ook in het derde seizoen met Norris en Doohan, Bearman als reserve. Blijf bewust een beetje achter wat betreft ontwikkeling maar dan nog gaat het veel te gemakkelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei La Pulga:

Letsgo!!

image.png.771454c425e927addcc07cccf4c0a924.png

Toch er in getrapt? 

Ik laat deze voorlopig maar even linksliggen. Heb 2022 uiteindelijk weinig aangeraakt. Verwacht deze anders zeer binnenkort wel met een fikse korting ergens te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei The Saint:

Toch er in getrapt? 

Ik laat deze voorlopig maar even linksliggen. Heb 2022 uiteindelijk weinig aangeraakt. Verwacht deze anders zeer binnenkort wel met een fikse korting ergens te krijgen.

Heb er 8 euro voor betaald, goedkoper krijg je het niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei La Pulga:

Heb er 8 euro voor betaald, goedkoper krijg je het niet.

23 schijnt niet veel beter te zijn dan 22. Wel benieuwd wat 24 brengt. Als daar goede verhalen uit voort komen schaf ik die wel aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei De Raam:

23 schijnt niet veel beter te zijn dan 22. Wel benieuwd wat 24 brengt. Als daar goede verhalen uit voort komen schaf ik die wel aan.

Oeps, overheen gelezen. Maar heb denk ik gewoon 8 euro betaald voor een update :D 

Weet alleen niet met welk team ik ga beginnen, vind Ferrari normaal gesproken altijd wel leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites