Jump to content

MU Worldvision Song Contest #38

Laki
 Share

Recommended Posts

image.png

Op naar een traditioneel sterk land op dit muziekfestival, namelijk Engeland, welke deze keer vertegenwoordigd wordt door @Tim'. Die koos om het land te vertegenwoordigen met een nummer van The Amazons genaamd Bloodrush. Engeland staat momenteel in de eerste kolom, en maakt met dit nummer waar ik geen idee waarover het gaat, wel kans om een mooie eindpositie te behalen.

De stemmen van Tim' (7/25)

flag_usa.png @Titan flag_new_zealand.png @Keko flag_switzerland.png@timpy00 flag_france.png @Satyr flag_ireland.png @Fabian. flag_belgium.png @bas2204 flag_england.png @Tim' flag_uganda.png @Rogier. flag_sweden.png @007mark flag_greece.png @Platina32 flag_norway.png @nasje92 flag_iceland.png @Fantasy flag_madagascar.png @chrisje1993 flag_denmark.png @Miz flag_cameroon.png @Chiemel flag_netherlands.png @aron24 flag_cote_divoire.png @Jeroen. flag_japan.png @Laki flag_italy.png @hjs flag_scotland.png @Urbeto flag_finland.png @Djurovski flag_canada.png @Chimpa VutW8jK.png @Grote Ree flag_malaysia.png @ivago flag_brazil.png @Socrates

2 uur geleden zei ivago:

We vangen weer bot, maar groter is mijn verrassing bij @Grote Ree die toch vaak hoog eindigt maar hier blijkbaar de bal compleet missloeg

Ik vind mijn inzending eigenlijk wel een typische ivago-inzending. Zou dat een verklaring zijn voor mijn huidige notering? :classic_ninja:

17 uur geleden zei Grote Ree:

Ik vind mijn inzending eigenlijk wel een typische ivago-inzending. Zou dat een verklaring zijn voor mijn huidige notering? :classic_ninja:

Je weet dan wel dat je er toch minstens van één wat punten krijgt :classic_biggrin: