Urbeto Geplaatst 23 juli 2022 Share Geplaatst 23 juli 2022 Teleurstellend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 26 juli 2022 Share Geplaatst 26 juli 2022 en weer niks... Toch een verkeerde inschatting gemaakt volgens mij met dit nummer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 27 juli 2022 Auteur Share Geplaatst 27 juli 2022 (bewerkt) Vanuit Madagaskar gaan we nu naar Denemarken dat vertegenwoordigd wordt door @Miz. Denemarken staat voorlopig op een knappe zesde plaats, en doet dat met een liedje in de eigen taal. Het liedje genaamd velkommen tilbage vertaald welkom terug gezongen en geschreven door Andreas Odbjerg kan qua genre onder indie pop geplaatst worden. En de zanger heeft in het land Denemarken ook wel al wat succes gekend, na enkele passages in Deens talentenjachtshows. Initieel onsuccesvol in X-Factor waar hij voor de liveshows nog strandde, werd hij wel tweede na een passage in The Voice. En nu mag de Deen het dus ook hier proberen op ons eigen MU songfestival. De stemmen van Miz (14/25) @Titan @Keko @timpy00 @Satyr @Fabian. @bas2204 @Tim' @Rogier. @007mark @Platina32 @nasje92 @Fantasy @chrisje1993 @Miz @Chiemel @aron24 @Jeroen. @Laki @hjs @Urbeto @Djurovski @Chimpa @Grote Ree @ivago @Socrates 27 juli 2022 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 27 juli 2022 Share Geplaatst 27 juli 2022 Nou, tot zo ver de Scandinavische broederliefde Zonde, hier hadden we kunnen uitlopen. Nu wordt het nóg spannender bovenin! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 juli 2022 Share Geplaatst 27 juli 2022 Onderste plek komt nog iets dichterbij, schande Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 juli 2022 Share Geplaatst 27 juli 2022 Lekker @Miz Weer met een gaatje bovenaan na deze tienpunter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 27 juli 2022 Share Geplaatst 27 juli 2022 De spanning blijft om te snijden bovenin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 28 juli 2022 Share Geplaatst 28 juli 2022 @hjs heeft eindelijk ook wat puntjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 juli 2022 Share Geplaatst 28 juli 2022 3 uur geleden zei ivago: @hjs heeft eindelijk ook wat puntjes Ik heb nog exact nul nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 Zelfs het linkerrijtje komt in gevaar op deze manier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 31 juli 2022 Auteur Share Geplaatst 31 juli 2022 Over halfweg, en zo is het tijd voor Kameroen vertegenwoordigd door @Chiemel. Deze koos om Vagabon te sturen namens het land met het nummer Home Soon. Voor Vagabon is het trouwens niet de eerste keer dat we ze hier te zien krijgen, en de vorige keer werd met een ander nummer The Embers de zestiende plaats gehaald in een editie met negentien deelnemers, maar dat is ondertussen alweer een hele poos geleden. Ook nu vinden we Kameroen eerder in die contreien terug in de tussenstand, maar de editie is zeker nog niet over, en veel kan nog veranderen. Het nummer "Home Soon" wijkt qua stijl wel wat af met de andere nummers die we eerder deze avond gehoord hebben, maar dat hoeft uiteraard geen probleem te vormen en dat zorgt tevens voor de broodnodige variatie en dus ook aantrekkingskracht van het liedjesfestival. De stemmen van Chiemel (15/25) @Titan @Keko @timpy00 @Satyr @Fabian. @bas2204 @Tim' @Rogier. @007mark @Platina32 @nasje92 @Fantasy @chrisje1993 @Miz @Chiemel @aron24 @Jeroen. @Laki @hjs @Urbeto @Djurovski @Chimpa @Grote Ree @ivago @Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 31 juli 2022 Share Geplaatst 31 juli 2022 We blijven de 0 sparen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 31 juli 2022 Share Geplaatst 31 juli 2022 En weer een puntje erbij, thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 31 juli 2022 Share Geplaatst 31 juli 2022 Lekker @Chiemel, eindelijk iemand zonder onderontwikkelde tienermeisjes-smaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 31 juli 2022 Share Geplaatst 31 juli 2022 Mijn puntenaantal meer dan verdubbeld, wat een feest! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 31 juli 2022 Share Geplaatst 31 juli 2022 Oh, Vagabon al eens eerder meegedaan? Jammer, maar toen ik haar zelf tegenkwam kwam het me al ergens vaag bekend van voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 juli 2022 Share Geplaatst 31 juli 2022 Dank Chiemel. Weer beetje een voorsprong opgebouwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 31 juli 2022 Auteur Share Geplaatst 31 juli 2022 17 minuten geleden zei Chiemel: Oh, Vagabon al eens eerder meegedaan? Jammer, maar toen ik haar zelf tegenkwam kwam het me al ergens vaag bekend van voor. Geen probleem hoor. Het is gewoon dat hetzelfde nummer niet meer opnieuw mag ingezonden worden, wat hier ook niet gebeurd is. Er zijn redelijk wat artiesten ondertussen die al twee keer hebben meegedaan. Dat is zeker niet tegen de regels ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 31 juli 2022 Share Geplaatst 31 juli 2022 Ik hoopte op iets meer van @Chiemel maar moet blij zijn met alles wat er te rapen valt. Ik was zelf niet helemaal overtuigd van mijn inzending deze keer, beetje overhaast gekozen. Jullie duidelijk ook niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 augustus 2022 Share Geplaatst 1 augustus 2022 12 uur geleden zei ivago: Ik hoopte op iets meer van @Chiemel maar moet blij zijn met alles wat er te rapen valt. Ik was zelf niet helemaal overtuigd van mijn inzending deze keer, beetje overhaast gekozen. Jullie duidelijk ook niet Kan ik me voorstellen. Luister vaak genoeg alternatieve/psychedelische muziek. Nadeel is wel vaak dat je bij deze muziek het soms vaak geluisterd moet hebben voordat je het echt gaat waarderen (en die tijd heb ik niet bij deze lijst). Vond bij jouw nummer de afstemming tussen muziek en zang niet helemaal oke. Ik hou er niet echt van als de zang wegvalt in de chaos van de muziek. 15 uur geleden zei Socrates: Lekker @Chiemel, eindelijk iemand zonder onderontwikkelde tienermeisjes-smaak. Die van jou moeten nog komen of niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 1 augustus 2022 Share Geplaatst 1 augustus 2022 16 uur geleden zei Chiemel: Oh, Vagabon al eens eerder meegedaan? Jammer, maar toen ik haar zelf tegenkwam kwam het me al ergens vaag bekend van voor. Geloof dat ik die eens heb ingezonden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 5 augustus 2022 Auteur Share Geplaatst 5 augustus 2022 Op naar het thuisland van vele deelnemende coaches, namelijk Nederland en de coach van Nederland is deze keer @aron24. Die koos om namens het land Cimo Fränkel naar dit liedjesfestival te sturen. Fränkel heeft lang op de achtergrond samengewerkt met artiesten uit voornamelijk de Nederlandse hardstylescene maar heeft sinds kort beslist om meer te focussen op zijn eigen carrière. Met Dance Till Dawn gooit hij het wel over een andere boog, gezien het nummer een stuk meer ingetogen is, en dus eerder onder indie pop kan geplaatst worden. De andere coaches kunnen het wel waarderen, want voorlopig is het goed voor een vijfde plaats in de tussenstand. De stemmen van aron24 (16/25) @Titan @Keko @timpy00 @Satyr @Fabian. @bas2204 @Tim' @Rogier. @007mark @Platina32 @nasje92 @Fantasy @chrisje1993 @Miz @Chiemel @aron24 @Jeroen. @Laki @hjs @Urbeto @Djurovski @Chimpa @Grote Ree @ivago @Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 Toch weer iets ingelopen op de koploper Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 Barbaren hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 Kijk aan, de tweede twaalfpunter van deze editie. Hartelijk bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten