AntiChrist7 Gepost January 1 Share Gepost January 1 indien zo, kan 2025 niet beter beginnen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost January 9 Share Gepost January 9 Tedesco lijkt nu inderdaad ontslagen te worden. Ben wel benieuwd wie daar nu instapt. De verwachtingen zijn torenhoog terwijl de gouden generatie wel klaar is. Met spelers als onder meer De Ketelaere, Lavia, Doku en Vermeeren zit er ook voor de komende jaren nog genoeg leuks in het elftal, maar het is zoals het nu oogt wel een stukje minder dan in de periode 2014-2018.  Van Gaal wordt bij VI wederom genoemd. Vind hem wel bij België in de huidige situatie passen. Alle koppen moeten weer eens dezelfde kant op en daar is Van Gaal wel toe in staat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost January 9 Share Gepost January 9 8 minuten geleden zei Urbeto: Tedesco lijkt nu inderdaad ontslagen te worden. Ben wel benieuwd wie daar nu instapt. De verwachtingen zijn torenhoog terwijl de gouden generatie wel klaar is. Met spelers als onder meer De Ketelaere, Lavia, Doku en Vermeeren zit er ook voor de komende jaren nog genoeg leuks in het elftal, maar het is zoals het nu oogt wel een stukje minder dan in de periode 2014-2018.  Van Gaal wordt bij VI wederom genoemd. Vind hem wel bij België in de huidige situatie passen. Alle koppen moeten weer eens dezelfde kant op en daar is Van Gaal wel toe in staat. Zou het niet eens zo gek vinden.  Met Van Gaal gaan we er tenminste niet af in de 1e ronde op het WK. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lensherr Gepost January 9 Share Gepost January 9 Van Gaal altijd welkom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost January 9 Share Gepost January 9 Louis Van Gaal's Army!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost January 10 Share Gepost January 10 Clement krijgt het wel warm onder de voeten bij Rangers, zou ik ook geen nee tegen zeggen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost January 10 Share Gepost January 10 Clement zou een uitstekende keuze zijn. Natuurlijk iets minder resultaten nu bij Rangers, maar daarvoor wel mooie resultaten geboekt. In België vooral, maar bij Monaco was het ook zo slecht niet. Laat ook graag jonge spelers spelen en heeft in mijn ogen ook wel allure. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomFsoccer Gepost January 11 Share Gepost January 11 (edited) De mindere resultaten bij Rangers kan hij deels ook niets aan doen. Het is daar een boeltje, vooral financieel waardoor ze na vorig seizoen 2 stappen achteruit zijn gegaan. Op zich staan ze gewoon stevig tweede, prima dus. Ik zou ook pro Clement zijn bij de Duivels. Is volgens mij ook iemand die naar onze competitie zal kijken en jongens die het sterk doen kansen geeft. Wat hen dan ook weer in de picture zet van clubs in het buitenland. Komt ons alleen maar ten goede. Edited January 11 by TomFsoccer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost January 11 Share Gepost January 11 Mark van Bommel had ik ook al gehoord als optie, ikzelf heb eigenlijk liever Hein Vanhazebrouck maar tegen Louis Van Gaal zeg ik zeker geen neen. Die kan echt wel iets op poten zetten voor 1 toernooi denk ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost January 11 Share Gepost January 11 VI: "Thierry Henry kan mogelijk aan de slag met een nieuwe job. De Franse voetballegende zou topkandidaat zijn om de nieuwe bondscoach van België te worden. Nog voor het einde van de maand zou Henry aangesteld moeten worden."  Ik vraag me echt af op basis waarvan je bij Henry uitkomt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost January 11 Share Gepost January 11 6 minuten geleden zei Urbeto: VI: "Thierry Henry kan mogelijk aan de slag met een nieuwe job. De Franse voetballegende zou topkandidaat zijn om de nieuwe bondscoach van België te worden. Nog voor het einde van de maand zou Henry aangesteld moeten worden."  Ik vraag me echt af op basis waarvan je bij Henry uitkomt. Lukaku en Alderweireld wilden hem na het EK al gepromoveerd zien van assistent naar bondscoach. Verder finale OS met de Franse beloftenploeg. Al zouden jij en ik dat waarschijnlijk ook wel evenaren met zulke spelers. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost January 11 Share Gepost January 11 7 minuten geleden zei Urbeto: VI: "Thierry Henry kan mogelijk aan de slag met een nieuwe job. De Franse voetballegende zou topkandidaat zijn om de nieuwe bondscoach van België te worden. Nog voor het einde van de maand zou Henry aangesteld moeten worden."  Ik vraag me echt af op basis waarvan je bij Henry uitkomt.  Het zou een vreemde keuze zijn, maar van de beslissingen van de Belgische voetbalbond kijk ik inmiddels nergens meer van op.   Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost January 11 Share Gepost January 11 Krijg je wel gelijk Micah Richards en Jamie Carragher erbij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost January 11 Share Gepost January 11 Kate Abdo ook? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost January 12 Share Gepost January 12 Ik dacht dat alles wees richting Vanhazebrouck of Preud'homme, hoe komt het dat er nu weer naar een buitenlander wordt gekeken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost January 17 Share Gepost January 17 Doei Tedesco! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost January 17 Share Gepost January 17 eindelijk. weet niet waarom het niet direct kon op 2 januari, maar doei en de wind vanachter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost January 24 Share Gepost January 24 rudi garcia zou de nieuwe bondscoach worden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost January 24 Share Gepost January 24 Ik snap trouwens niet dat je voor Rudi Garcia kiest als Louis Van Gaal ook tot het einde in aanmerking kwam.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renato Gepost January 24 Share Gepost January 24 In aanmerking komen is iets anders als beschikbaar zijn. Niks gelezen (of ik heb het gemist) dan Van Gaal zelf interesse had. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost January 24 Share Gepost January 24 1 uur geleden zei Renato: In aanmerking komen is iets anders als beschikbaar zijn. Niks gelezen (of ik heb het gemist) dan Van Gaal zelf interesse had.  https://sporza.be/nl/2025/01/24/ook-michel-preud-homme-en-louis-van-gaal-waren-kandidaat-bondscoach-finaal-zei-hij-neen~1737709019308/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts