Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Rode Duivels

Miz

Recommended Posts

Tedesco lijkt nu inderdaad ontslagen te worden. Ben wel benieuwd wie daar nu instapt. De verwachtingen zijn torenhoog terwijl de gouden generatie wel klaar is. Met spelers als onder meer De Ketelaere, Lavia, Doku en Vermeeren zit er ook voor de komende jaren nog genoeg leuks in het elftal, maar het is zoals het nu oogt wel een stukje minder dan in de periode 2014-2018. 

Van Gaal wordt bij VI wederom genoemd. Vind hem wel bij België in de huidige situatie passen. Alle koppen moeten weer eens dezelfde kant op en daar is Van Gaal wel toe in staat. 

8 minuten geleden zei Urbeto:

Tedesco lijkt nu inderdaad ontslagen te worden. Ben wel benieuwd wie daar nu instapt. De verwachtingen zijn torenhoog terwijl de gouden generatie wel klaar is. Met spelers als onder meer De Ketelaere, Lavia, Doku en Vermeeren zit er ook voor de komende jaren nog genoeg leuks in het elftal, maar het is zoals het nu oogt wel een stukje minder dan in de periode 2014-2018. 

Van Gaal wordt bij VI wederom genoemd. Vind hem wel bij België in de huidige situatie passen. Alle koppen moeten weer eens dezelfde kant op en daar is Van Gaal wel toe in staat. 

Zou het niet eens zo gek vinden.

Met Van Gaal gaan we er tenminste niet af in de 1e ronde op het WK.

Clement zou een uitstekende keuze zijn. Natuurlijk iets minder resultaten nu bij Rangers, maar daarvoor wel mooie resultaten geboekt. In België vooral, maar bij Monaco was het ook zo slecht niet. Laat ook graag jonge spelers spelen en heeft in mijn ogen ook wel allure. 

De mindere resultaten bij Rangers kan hij deels ook niets aan doen. Het is daar een boeltje, vooral financieel waardoor ze na vorig seizoen 2 stappen achteruit zijn gegaan. Op zich staan ze gewoon stevig tweede, prima dus. Ik zou ook pro Clement zijn bij de Duivels. Is volgens mij ook iemand die naar onze competitie zal kijken en jongens die het sterk doen kansen geeft. Wat hen dan ook weer in de picture zet van clubs in het buitenland. Komt ons alleen maar ten goede.

Edited by TomFsoccer

Mark van Bommel had ik ook al gehoord als optie, ikzelf heb eigenlijk liever Hein Vanhazebrouck maar tegen Louis Van Gaal zeg ik zeker geen neen. Die kan echt wel iets op poten zetten voor 1 toernooi denk ik.

VI: "Thierry Henry kan mogelijk aan de slag met een nieuwe job. De Franse voetballegende zou topkandidaat zijn om de nieuwe bondscoach van België te worden. Nog voor het einde van de maand zou Henry aangesteld moeten worden."

Ik vraag me echt af op basis waarvan je bij Henry uitkomt. 

6 minuten geleden zei Urbeto:

VI: "Thierry Henry kan mogelijk aan de slag met een nieuwe job. De Franse voetballegende zou topkandidaat zijn om de nieuwe bondscoach van België te worden. Nog voor het einde van de maand zou Henry aangesteld moeten worden."

Lukaku en Alderweireld wilden hem na het EK al gepromoveerd zien van assistent naar bondscoach. Verder finale OS met de Franse beloftenploeg. Al zouden jij en ik dat waarschijnlijk ook wel evenaren met zulke spelers.

7 minuten geleden zei Urbeto:

Het zou een vreemde keuze zijn, maar van de beslissingen van de Belgische voetbalbond kijk ik inmiddels nergens meer van op.