Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Rode Duivels

Miz

Aanbevolen berichten

Deed vorig jaar ook al mee en maakte meteen indruk op Boniface. Enig minpunt dat ik aan die jongen zie is zijn lengte als centrale verdediger en dat hij nu gebruikt word met 3 vanachter in plaats van met 2. Nu zou ik maandag vooral Van Heusden uitproberen. Als dat serieus mislukt dan zou ik volgende interlandperiode proberen met Koni De winter, Matte Smets of Noubi of Ngoy of Theate centraal en De Cuyper links

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Bogatyr:

Zonder die posterboy hadden we wellicht langer niet aan een eindtornooi mogen deelnemen. 

Zoek eens de kwalificatiegroepen af van belgie sinds 2016 en je trekt dat weer in ;). Een hoop landen zoals Kzakhstan, Andorra, Estland,  Macedonie,.... zou me verbazen als er een fifa top 20 land tussenzit. In dat opzicht heeft nederland het veel lastiger gehad

bewerkt door AntiChrist7
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei AntiChrist7:

Zoek eens de kwalificatiegroepen af van belgie sinds 2016 en je trekt dat weer in ;). Een hoop landen zoals Kzakhstan, Andorra, Estland,  Macedonie,.... zou me verbazen als er een fifa top 20 land tussenzit. In dat opzicht heeft nederland het veel lastiger gehad

Dat zeg ik toch niet? Tegen Kroatië schoot hij ons eigenhandig naar het WK in Brazilië. In de EK kwalificatie wedstrijden van het EK in 2016 was het minder, maar voor het WK in Rusland was hij goed voor elf goals en mochten we naar het WK met 28 punten. Voor Euro 2020 ook zeven goals. Als je Lukaku weg neemt, waar stond je dan? Net zoals nu in de kwalificatie matchen. 14 goals en topscoorder van de kwalificaties. Het is ook nooit goed he.. Dat we een iets makkelijker groep krijgen ligt toch gewoon aan het feit dat je een hele lange tijd aan de top van de wereldranglijst hebt gestaan? 83 goals in 112 interlands en nog krijgt die gast geen respect, ongelofelijk..

Snap eerlijk gezegd ook niet wat Nederland hiermee te maken heeft. Dat ze de laatste jaren minder frequent mochten deelnemen aan toernooien lag ook maar enkel aan Nederland zelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Bogatyr:

Dat zeg ik toch niet? Tegen Kroatië schoot hij ons eigenhandig naar het WK in Brazilië. In de EK kwalificatie wedstrijden van het EK in 2016 was het minder, maar voor het WK in Rusland was hij goed voor elf goals en mochten we naar het WK met 28 punten. Voor Euro 2020 ook zeven goals. Als je Lukaku weg neemt, waar stond je dan? Net zoals nu in de kwalificatie matchen. 14 goals en topscoorder van de kwalificaties. Het is ook nooit goed he.. Dat we een iets makkelijker groep krijgen ligt toch gewoon aan het feit dat je een hele lange tijd aan de top van de wereldranglijst hebt gestaan? 83 goals in 112 interlands en nog krijgt die gast geen respect, ongelofelijk..

Snap eerlijk gezegd ook niet wat Nederland hiermee te maken heeft. Dat ze de laatste jaren minder frequent mochten deelnemen aan toernooien lag ook maar enkel aan Nederland zelf.

Vind gewoon het idee dat we zonder Lukaku ons niet zouden kwalificeren hilarisch. Ja het zouden minder goals geweest zijn, maar nog altijd half met de vingers in de neus.

Andere spelers nemen hun land veel meer op sleeptouw wanneer het nodig is, dat maakt een topper. Een topper staat er op de belangrijke momenten. kwalificatiematchen zijn dat zelden

En respect, vraag maar eens aan Inter supporters hoeveel Lukaku daarvan kent, het gaat beide kanten op he ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Bogatyr:

Nederland kan enkel dromen van een spits zoals Lukaku. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei AntiChrist7:

Vind gewoon het idee dat we zonder Lukaku ons niet zouden kwalificeren hilarisch.

Dit dus. Leuk dat Lukaku er zoveel in heeft geschoten, maar met Openda of Batshuayi in de spits waren ze ook wel gekwalificeerd. Het is geen messias, die Romelu ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites