Glenn08 Geplaatst 10 oktober 2023 Share Geplaatst 10 oktober 2023 9 minuten geleden zei Kyrill: En jij gaat mij wijsmaken als ik dat wel had weggelaten had, niet iedereen erover gevallen was? Geloof er helemaal niks van. Hier laat ik het bij, ben er helemaal klaar mee. Je had ook gewoon kunnen zeggen dat je Hazard overrated vond. Zonder dat 1ste zinnetje van je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 10 oktober 2023 Share Geplaatst 10 oktober 2023 Hazard prime lag imo heel dicht bij Ronaldo/Messi in die tijd (puur obv voetbal/spel, niet statistieken oid). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 10 oktober 2023 Share Geplaatst 10 oktober 2023 5 minuten geleden zei Glenn08: Je had ook gewoon kunnen zeggen dat je Hazard overrated vond. Zonder dat 1ste zinnetje van je. Of hij kan ook gewoon beter niet posten, als hij toch in zijn post benadrukt dat er conflicten van gaan komen en als hij er dan niet tegen kan... Waarom post hij het dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 10 oktober 2023 Share Geplaatst 10 oktober 2023 Hazard, een van de twee spelers (de ander Sané bij Man City) voor wie ik altijd doodsbang was als hij tegen Liverpool moest aantreden. Triest einde van zijn carrière, maar wat hij bij Lille en Chelsea gepresteerd heeft is natuurlijk ongekend. Toch jammer dat het zo is gelopen in Madrid, voor mijn gevoel kon hij er nog (veel) meer uithalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 oktober 2023 Share Geplaatst 10 oktober 2023 (bewerkt) - 10 oktober 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 10 oktober 2023 Share Geplaatst 10 oktober 2023 1 uur geleden zei Kyrill: En jij gaat mij wijsmaken als ik dat wel had weggelaten had, niet iedereen erover gevallen was? Geloof er helemaal niks van. Hier laat ik het bij, ben er helemaal klaar mee. Als je hem overrated vind dan moet je dat gewoon zeggen. Daar is niets mis mee. Maar dan moet je dat niet op deze manier doen. Ook moet je het dan gewoon accepteren als mensen het dan met je oneens zijn. Als je vindt dat die mensen een slecht argument hebben om hem wel goed te vinden, dan haak je daar op in. Op die manier kan je een discussie voeren. Dat is het mooie aan voetbal. Iedereen denkt iets anders en iedereen denkt dat die er verstand van heeft. Wie gelijk heeft? Dat weet dan weer niemand. Als je Hazard niet overrated vindt, dan is het helemaal nergens voor nodig om die vraag te stellen als je geen reactie er op wilt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 10 oktober 2023 Share Geplaatst 10 oktober 2023 2 uur geleden zei Kyrill: heb ik net ook gedaan Heb je het terras daarna netjes teruggegeven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 10 oktober 2023 Share Geplaatst 10 oktober 2023 Mijn mening als hij er nog toe doet na wat er al een hele hoop hebben gezegd. Het is ook niet echt het moment, het moment dat Eden zijn schoenen aan de wilgen heeft gehangen om dan te concluderen dat je hem overrated vindt. Wacht daar dan mee als je niet wilt dat de koning van België en Jan en alleman daar een mening over vellen. On-topic, Eden was de beste Hazard en inderdaad op zijn top bij Chelsea en ook wel bij het nationale elftal. Dat hij bij Real het niet zover heeft kunnen schoppen zal ook te maken hebben met dat hij er dus niet echt voor leefde, wat ik zelf ook niet wist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 oktober 2023 Share Geplaatst 10 oktober 2023 Eden Hazard 126 wedstrijden voor België 33 goals 36 assists. Arjen Robben maar 78 wedstrijden voor Nederland 37 goals en 29 assists. Yannick Carrasco 68 duels voor België 10 goals 16 assists Memphis Depay 88 duels voor Nederland 44 goals 29 assists Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 10 oktober 2023 Share Geplaatst 10 oktober 2023 3 minuten geleden zei Kyrill: Eden Hazard 126 wedstrijden voor België 33 goals 36 assists. Arjen Robben maar 78 wedstrijden voor Nederland 37 goals en 29 assists. Yannick Carrasco 68 duels voor België 10 goals 16 assists Memphis Depay 88 duels voor Nederland 44 goals 29 assists En wat wil je hier mee aantonen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 10 oktober 2023 Share Geplaatst 10 oktober 2023 Dat Robben vet vaak geblesseerd was, anders had hij veel meer goals kunnen maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 10 oktober 2023 Share Geplaatst 10 oktober 2023 Ali Daei 148 wedstrijden voor Iran 109 goals. Sunil Chhetri 142 wedstrijden voor India 92 goals Mokthar Dahari 131 wedstrijden voor Maleisië 89 goals Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 oktober 2023 Share Geplaatst 10 oktober 2023 FINE ik krijg toch bijna aids van dit voetbalboard, dus kan net zo goed maar gelijk toegeven, wat jullie al heel de dag willen/wouden horen. De timing is ongelukkig nu al net op zijn 32e met pensioen, maar ik vind Eden Hazard een overschatte voetballer. Maar dat vind ik ook bijvoorbeeld van Frenkie De Jong, Patrick Kluivert en Clarence Seedorf. En vergelijking met Xavi en Iniesta vind ik helemaal belachelijk, want onder hun was Barcelona alleen maar wereldtop, tegenwoordig allang niet meer. Zo blij nu? Nu kunnen jullie ophouden met je gejank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 10 oktober 2023 Share Geplaatst 10 oktober 2023 Zal even meedoen op het niveau. Van Persie: 102 interlands en 50 doelpunten Lukaku: 110 interlands en 77 doelpunten. @Arezo Dankje. Wou Ali Daei ook nog even bovenhalen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 10 oktober 2023 Share Geplaatst 10 oktober 2023 16 minuten geleden zei Kyrill: FINE ik krijg toch bijna aids van dit voetbalboard, dus kan net zo goed maar gelijk toegeven, wat jullie al heel de dag willen/wouden horen. De timing is ongelukkig nu al net op zijn 32e met pensioen, maar ik vind Eden Hazard een overschatte voetballer. Maar dat vind ik ook bijvoorbeeld van Frenkie De Jong, Patrick Kluivert en Clarence Seedorf. En vergelijking met Xavi en Iniesta vind ik helemaal belachelijk, want onder hun was Barcelona alleen maar wereldtop, tegenwoordig allang niet meer. Zo blij nu? Nu kunnen jullie ophouden met je gejank. Even serieus, ouwe reus. Wat probeer je nu te bereiken? Op het moment discussieer je een beetje op het niveau van mijn dochter en die is pas drie. Er komt een gedachte in haar hoofd op en dat spreekt ze dan uit, zonder na te denken over de gevolgen. Wat verder heel begrijpelijk is, want ze is drie en ze overziet dat soort zaken niet. Jij bent geen drie jaar oud, maar een volwassen vent. Gevolgen inschatten is misschien af en toe lastig, maar niet volkomen onmogelijk. Je roept iets, waarvan je op voorhand al de inschatting maakt dat het gevoelig kan liggen. Je mening onderbouw je eigenlijk totaal niet en vervolgens geven mensen aan dat ze een andere mening hebben, omdat je eigenlijk geen overtuigende argumenten geeft voor je mening, maar volle bak in de emotie schiet. Again, not unlike my daughter. Met de beste bedoelingen he, maar chill the fuck out. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 10 oktober 2023 Share Geplaatst 10 oktober 2023 Het is totaal irrelevant wat Kyrill aangeeft met die doelpunten en interlands, maar dat heb ik hem ook al gezegd op Steam. Toch niet helemaal daar iets van aangetrokken dus . Maar in Kyrill zijn defense, Hazard die is gestopt vandaag daar wordt ook net gedaan alsof Johan Cruijff of welke grootheid dan ook gestopt is voor/in België he? Alsof Eden Hazard zo'n grootheid was. Goh. Arme Marc Wilmots, Luc Nilis, Franky van der Elst, Paul van Himst etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 10 oktober 2023 Share Geplaatst 10 oktober 2023 Weet je wat het verschil is. Hazard, Kevin De Bruyne, Kompany waren de bepalende spelers in wat ze noemen, een gouden generatie in België. Een uitzonderlijke lichting voor zo een klein land. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 10 oktober 2023 Share Geplaatst 10 oktober 2023 18 minuten geleden zei KayDeManaager: Het is totaal irrelevant wat Kyrill aangeeft met die doelpunten en interlands, maar dat heb ik hem ook al gezegd op Steam. Toch niet helemaal daar iets van aangetrokken dus . Maar in Kyrill zijn defense, Hazard die is gestopt vandaag daar wordt ook net gedaan alsof Johan Cruijff of welke grootheid dan ook gestopt is voor/in België he? Alsof Eden Hazard zo'n grootheid was. Goh. Arme Marc Wilmots, Luc Nilis, Franky van der Elst, Paul van Himst etc. De meesten onder ons hebben gewoon levendigere herinnerringen aan de generatie van nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 oktober 2023 Share Geplaatst 10 oktober 2023 Hazard was voor ons het eerste lichtpunt na zovele rotte jaren. 8 minuten geleden zei Lensherr: Weet je wat het verschil is. Hazard, Kevin De Bruyne, Kompany waren de bepalende spelers in wat ze noemen, een gouden generatie in België. Een uitzonderlijke lichting voor zo een klein land. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 10 oktober 2023 Share Geplaatst 10 oktober 2023 28 minuten geleden zei KayDeManaager: Het is totaal irrelevant wat Kyrill aangeeft met die doelpunten en interlands, maar dat heb ik hem ook al gezegd op Steam. Toch niet helemaal daar iets van aangetrokken dus .Maar in Kyrill zijn defense, Hazard die is gestopt vandaag daar wordt ook net gedaan alsof Johan Cruijff of welke grootheid dan ook gestopt is voor/in België he? Alsof Eden Hazard zo'n grootheid was. Goh. Arme Marc Wilmots, Luc Nilis, Franky van der Elst, Paul van Himst etc. Ik kan me nog herinneren hoe achterlijk we hier deden toen Wesley fucking Sneijder gestopt was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 10 oktober 2023 Share Geplaatst 10 oktober 2023 16 minuten geleden zei PJHoutman: Ik kan me nog herinneren hoe achterlijk we hier deden toen Wesley fucking Sneijder gestopt was. Ja, inderdaad ook wel weer zo, maar dat is dus precies het punt wat ik probeer te maken, beetje overdreven gedoe, maar snap Glenn, Lensherr en Bogatyr ook. Voor onze Vlamingen zijn Hazard en ook de Bruyne en Kompany van hun generatie, maar Wilmots en Nilis was pas echt genieten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 11 oktober 2023 Share Geplaatst 11 oktober 2023 7 uur geleden zei KayDeManaager: Ja, inderdaad ook wel weer zo, maar dat is dus precies het punt wat ik probeer te maken, beetje overdreven gedoe, maar snap Glenn, Lensherr en Bogatyr ook. Voor onze Vlamingen zijn Hazard en ook de Bruyne en Kompany van hun generatie, maar Wilmots en Nilis was pas echt genieten Ik heb Nilis en Wilmots ook actief meegemaakt hoor. Alleen waren die toch echt kwalitatief veel minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 11 oktober 2023 Share Geplaatst 11 oktober 2023 10 uur geleden zei Kyrill: Eden Hazard 126 wedstrijden voor België 33 goals 36 assists. Arjen Robben maar 78 wedstrijden voor Nederland 37 goals en 29 assists. Yannick Carrasco 68 duels voor België 10 goals 16 assists Memphis Depay 88 duels voor Nederland 44 goals 29 assists Als je met 'feiten' wil komen, kom dan met de juiste cijfers.. Los van dat dit slaat als kut op Dirk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 11 oktober 2023 Share Geplaatst 11 oktober 2023 1 uur geleden zei Glenn08: Wilmots Wilmots zeker. Ik bedoel, de man heeft een mooie loopbaan gehad, maar het was toch vooral een harde werker. Het Kampfschwein. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 11 oktober 2023 Share Geplaatst 11 oktober 2023 2 uur geleden zei Glenn08: Ik heb Nilis en Wilmots ook actief meegemaakt hoor. Alleen waren die toch echt kwalitatief veel minder. Nilis was toch ook een absolute klasbak hoor. Bij de Rode Duivels kwam het er wel zelden uit, maar dat volgens mij eerder aan het countervoetbal dat ze toen speelden. Maar wat hij bij Anderlecht en PSV heeft gepresteerd was toch ook niet mis (en beide teams stelden in die tijd in Europa ook nog iets voor) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten