Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Rode Duivels

Miz

Aanbevolen berichten

14 uur geleden zei Bogatyr:

Mignolet heeft al aangegeven terug te willen keren? Of las ik dat verkeerd? Hoop het niet in ieder geval. Beter Casteels of misschien Vandevoordt?

Mignolet heeft gewoon herhaald wat hij zei toen hij gestopt is; als ze in nood komen mogen ze hem altijd bellen..

Maar lijkt me niet meteen de slimste optie nu.

Want ofwel is het toch maar om op de bank te zitten en dan hoef je hem niet op te roepen.

Ofwel is het om als nummer 1 terug te komen; maar dan dreig je om ook een probleem met Casteels te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van dit soort uitspraken krijg ik echt weer de kriebels, omdat het totaal onnodig is en om reactie uit te lokken (zoals je zelf zegt). Er moet altijd wel iets negatiefs te zeggen zijn. Maar bon, na die horrorjaren bij Madrid de enige juiste keuze denk ik. Zijn lijf was op en niet alleen door gebrekkig onderhoud, ook door jaren één van de meest getackelde speler op de Europese velden te zijn. We hebben o.a. Meunier te danken voor het roemloze einde van misschien wel de beste Belgische speler ooit. Voor mij blijft hij dat in elk geval. Qua speelstijl, talent, spelplezier en persoonlijkheid de leukste speler die ik ooit op een voetbalveld heb mogen meemaken.

Het is enerzijds jammer voor de sport en onze nationale ploeg dat hij het nooit heeft beschouwd als zijn job, hij bleef het altijd spelen voor zijn plezier. Hij had misschien kunnen wedijveren met Ronaldo en Messi had hij professioneler ingesteld geweest, en met betere zorg voor zijn lichaam had hij allicht niet geflopt geweest bij Madrid of nu al zijn schoenen aan de haak moeten hangen. Maar anderzijds is het ook net omdat hij altijd puur voor de fun is blijven spelen, dat hij zo'n genot was om naar te kijken.

Zijn goals tegen Arsenal, Liverpool en zijn wedstrijd tegen Brazilië zullen voor altijd in mijn geheugen gegrift staan:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Kyrill:

Krijg ik alle Belgen hier over mij heen, als ik zeg dat Eden overschat is en was? Voor Belgische Nationale Team veel gedaan, maar op club niveau eigenlijk alleen bij Chelsea echt goed gedaan aan de top. Mmm

Ik denk het wel ja ;c Kampioen gespeeld met Lille ook. En beste speler op het WK 2018 (al won Modric die prijs).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Kyrill:

Krijg ik alle Belgen hier over mij heen, als ik zeg dat Eden overschat is en was? Voor Belgische Nationale Team veel gedaan, maar op club niveau eigenlijk alleen bij Chelsea echt goed gedaan aan de top. Mmm

Er is ook een optie om dat niet te krijgen en gewoon niets posten.

Vond dit een heerlijke pot van hem.

bewerkt door Lensherr
filmpje toegevoegd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kyrill:

Goh gek he als die daar 7 jaar gespeeld heeft? Xavi en Iniesta ook wel echt overschat, die hebben het op clubniveau ook alleen bij Barca echt goed gedaan aan de top

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei bas huijsmans:

Goh gek he als die daar 7 jaar gespeeld heeft? Xavi en Iniesta ook wel echt overschat, die hebben het op clubniveau ook alleen bij Barca echt goed gedaan aan de top

Wat is dit voor debiele comment? 

Log even lekekr uit ofzo. Ik bedoel juist hij bij Chelsea juist goed deed maar daarna bij Real Madrid bijvoorbeeld totaal niet. Maar zei ik er niet bij omdat dan iedereen over zijn blessures gaat hebben ;)

Wat wel waar is maar hebben honderden spelerd last van. Met jou ga ik discussie voortaan niet meer aan, wat een achterlijk gedoe. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Kyrill:

Log even lekekr uit ofzo. Ik bedoel juist hij bij Chelsea juist goed deed maar daarna bij Real Madrid bijvoorbeeld totaal niet. Maar zei ik er niet bij omdat dan iedereen over zijn blessures gaat hebben ;)

Wat wel waar is maar hebben honderden spelerd last van. Met jou ga ik discussie voortaan niet meer aan, wat een achterlijk gedoe. 

Jij zegt dat die overschat is omdat die alleen bij Chelsea heeft gepresteerd. Ik zeg dat is toch niet gek omdat hij daar maar liefst 7 jaar heeft gezeten en ook nog eens in zijn top jaren (25 - 29). Daarnaast geef ik gechargeerd aan dat het toch niet uitmaakt of iemand maar bij 1 club heeft gezeten/gepresteerd. Als je niet wil dat mensen tegen je in gaan over iets, zeg dan ook gewoon niets over dat onderwerp en laat discussies waar je niets mee te maken hebt of wilt hebben aan je voorbij gaan. Dat is dan voor iedereen beter.

Jij geen irritaties of dingen waar je een gruwelijke hekel aan hebt en kunnen anderen de discussie gewoon doorvoeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei PJHoutman:

Hey het ligt weer eens aan iemand anders, je verwacht het niet. 

Ik stelde  een vraag vent. Staat vraagteken in mijn oorspronkelijke post hier, en nog valt iedereen erover, dus ja ligt idd aan een ander ja, allemachtig.  Ga lekker terras pakken ofzo heb ik net ook gedaan, ongelooflijk. 

31 minuten geleden zei bas huijsmans:

Jij zegt dat die overschat is omdat die alleen bij Chelsea heeft gepresteerd. Ik zeg dat is toch niet gek omdat hij daar maar liefst 7 jaar heeft gezeten en ook nog eens in zijn top jaren (25 - 29). Daarnaast geef ik gechargeerd aan dat het toch niet uitmaakt of iemand maar bij 1 club heeft gezeten/gepresteerd. Als je niet wil dat mensen tegen je in gaan over iets, zeg dan ook gewoon niets over dat onderwerp en laat discussies waar je niets mee te maken hebt of wilt hebben aan je voorbij gaan. Dat is dan voor iedereen beter.

Jij geen irritaties of dingen waar je een gruwelijke hekel aan hebt en kunnen anderen de discussie gewoon doorvoeren.

Ik zeg helemaal niks, ik stelde een vraag. 

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Kyrill:

Log even lekekr uit ofzo. Ik bedoel juist hij bij Chelsea juist goed deed maar daarna bij Real Madrid bijvoorbeeld totaal niet. Maar zei ik er niet bij omdat dan iedereen over zijn blessures gaat hebben

Wat wel waar is maar hebben honderden spelerd last van. Met jou ga ik discussie voortaan niet meer aan, wat een achterlijk gedoe

Je oogst wat je zaait...

Hazard was gewoon een topspeler. Op het einde was de drive bij hem ook gewoon weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Kyrill:

Voor de fucking derde keer stelde een vraag. Jullie moeten allemaal langs Hans Anders. 

Je vroeg of je de Belgen over je heen kreeg als je zegt dat Hazard overschat is. Volgens mij heb je je antwoord: ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Kyrill:

Ik stelde  een vraag vent. Staat vraagteken in mijn oorspronkelijke post hier, en nog valt iedereen erover, dus ja ligt idd aan een ander ja, allemachtig.  Ga lekker terras pakken ofzo heb ik net ook gedaan, ongelooflijk. 

Ik zeg helemaal niks, ik stelde een vraag. 

Goh en met die vraag insinueerde je niets? Je komt in je tweede zin namelijk met een argument komt dat je het eigenlijk wel zo vindt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het toptalent van bij Lille is doorgegroeid naar één van de beste spelers ter wereld bij Chelsea (en de Rode Duivels). Wat er nadien bij Rela gebeurd is is doodzonde natuurlijk; maar het tegelijk is het gewoon ook niet iedereen gegeven om 15 jaar wereldtop te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei bas huijsmans:

Goh en met die vraag insinueerde je niets? Je komt in je tweede zin namelijk met een argument komt dat je het eigenlijk wel zo vindt

En jij gaat mij wijsmaken als ik dat wel had weggelaten had, niet iedereen erover gevallen was?  Geloof er helemaal niks van. Hier laat ik het bij, ben er helemaal klaar mee. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites