Miz Geplaatst 28 oktober 2022 Auteur Share Geplaatst 28 oktober 2022 Daar gaat het toch niet over... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 2 minuten geleden zei Kyrill: Geen idee maar genoeg keuze toch voor aanvoerder? Kevin de Bruyne? Axel Witsel? Dendoncker Alderwereiled etc? Liever Kevin. Trossard moet gezien huidige vorm altijd starten ten koste van Eden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Miz: Daar gaat het toch niet over... Je wil toch iemand meenemen naar het WK die in vorm is en meerwaarde voor je ploeg om zover mogelijk te komen? Dat is Eden Hazard dus totaal niet..... En kop zegt Trossard of Hazard... Als Eden is duidelijk Trossard dan duh Maar goed wat zij mij het verzotten..... Dit hele WK kijk ik niet bepaald naar uit. 28 oktober 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 28 oktober 2022 Auteur Share Geplaatst 28 oktober 2022 Wie zou jij als nieuwe bondscoach willen @Bogatyr? Ik weet dat er geruchten zijn dat Roberto zelfs tot het EK2024 zou doorgaan, maar laten we hopen dat het WK duidelijk maakt dat dat niet is wat we nodig hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Miz: Wie zou jij als nieuwe bondscoach willen @Bogatyr? Ik weet dat er geruchten zijn dat Roberto zelfs tot het EK2024 zou doorgaan, maar laten we hopen dat het WK duidelijk maakt dat dat niet is wat we nodig hebben. Ik heb al dingen gelezen van Preud'homme of Clement. Maar persoonlijk zou ik een type Van Gaal willen.. iemand die het onderste uit de kan kan halen bij een speler. Eigenlijk zie ik momenteel niet echt iemand anders die als ideale opvolger kan fungeren van Martinez. Maar de Belgische bond kennende zullen ze wel voor Henry of een of andere buitenlandse klungel gaan. En jij? 28 oktober 2022 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 28 oktober 2022 Auteur Share Geplaatst 28 oktober 2022 Preud'homme lijkt me echt uit de lucht gegrepen. Die is volgens mij wel helemaal klaar met het voetbal. Clement ook gezien die niet zomaar een dubbele functie gaat uitoefenen. Henry... tja, zal de meest realistische optie zijn maar ook dat vooruitzicht boezemt weinig tot geen vertrouwen in. Ik heb vooralsnog maar één naam in m'n hoofd en dat is Peter Bosz. Zit momenteel zonder club, is tweetalig, ervaren en tactisch toch ook niet van de minste. Staat ook voor mooi voetbal. Claude Puel zou ik ook tevreden mee zijn denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 (bewerkt) Als bondscoach zou Preud'homme misschien nog wel durven terug te keren denk ik. Uiteindelijk moet hij dan maar 5 keer per jaar echt aan het werk Voor Clement lijkt het mij dan weer nog véél te vroeg. 28 oktober 2022 bewerkt door DGremlin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 1 uur geleden zei Miz: Preud'homme lijkt me echt uit de lucht gegrepen. Die is volgens mij wel helemaal klaar met het voetbal. Clement ook gezien die niet zomaar een dubbele functie gaat uitoefenen. Henry... tja, zal de meest realistische optie zijn maar ook dat vooruitzicht boezemt weinig tot geen vertrouwen in. Ik heb vooralsnog maar één naam in m'n hoofd en dat is Peter Bosz. Zit momenteel zonder club, is tweetalig, ervaren en tactisch toch ook niet van de minste. Staat ook voor mooi voetbal. Claude Puel zou ik ook tevreden mee zijn denk ik. Peter Bosz heeft al drie jaar elke week trainen nodig om z'n enige speelstijl op clubniveau erin te krijgen en faalt dan nog. Tactisch ook niet per sé sterk. Kamikaze-voetbal of aanpassen en alsnog falen. Lijkt mij geen bondscoach-type. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 1 uur geleden zei Miz: Preud'homme lijkt me echt uit de lucht gegrepen. Die is volgens mij wel helemaal klaar met het voetbal. Clement ook gezien die niet zomaar een dubbele functie gaat uitoefenen. Henry... tja, zal de meest realistische optie zijn maar ook dat vooruitzicht boezemt weinig tot geen vertrouwen in. Ik heb vooralsnog maar één naam in m'n hoofd en dat is Peter Bosz. Zit momenteel zonder club, is tweetalig, ervaren en tactisch toch ook niet van de minste. Staat ook voor mooi voetbal. Claude Puel zou ik ook tevreden mee zijn denk ik. Preud'homme heeft toch altijd gezegd dat hij bondscoach zou willen worden? Bosz heeft al bij elke club gefaald waar hij heeft gezeten. Sta ik niet meteen voor te springen. Net zoals Henry, wereldspeler maar denk niet dat hij een ideale opvolger is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 28 oktober 2022 Auteur Share Geplaatst 28 oktober 2022 Kan ik me niet herinneren dat ie dat ooit gezegd heeft. En Bosz vind ik een zeer degelijke trainer, mss niet per sé bondscoachmateriaal maar welke trainer die financieel haalbaar is, is dat wel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 29 oktober 2022 Share Geplaatst 29 oktober 2022 18 uur geleden zei Bogatyr: Bosz heeft al bij elke club gefaald waar hij heeft gezeten. Tot aan zijn vertrek bij Ajax viel dat wel mee. Ook bij Heracles en Vitesse prima werk geleverd. Maar in het buitenland is hij wel hard gefaald. Bij drie clubs op rij ontslagen nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 31 oktober 2022 Share Geplaatst 31 oktober 2022 Lukaku weer out.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 5 november 2022 Share Geplaatst 5 november 2022 @Aaron21 @RubenS2 @Bingbangboem @Netzwerk @AntiChrist7 @DGremlin@Miz @Steels Wat is jullie ideale selectie voor de Rode Duivels voor Qatar? Ik dacht dat er 26 spelers meemochten. Ik ga hieronder een poging wagen. Keepers: Courtois, Mignolet, Casteels. Verdediging: Alderweireld, Vertonghen, Theate, Faes, Boyata, Mechele Middenvelders: Carrasco, Thorgan Hazard, Castagne, Meunier (indien fit), De Bruyne, Witsel, Onana, Dendoncker, Tielemans. Aanval: Lukaku, Batshuayi, E. Hazard, Trossard, Openda, Lukebakio, De Ketelaere, Doku (indien fit). Mis ik iemand? Ik denk dat ik Dries Mertens thuis zou laten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 5 november 2022 Share Geplaatst 5 november 2022 1 minuut geleden zei Bogatyr: @Aaron21 @RubenS2 @Bingbangboem @Netzwerk @AntiChrist7 @DGremlin@Miz @Steels Wat is jullie ideale selectie voor de Rode Duivels voor Qatar? Ik dacht dat er 26 spelers meemochten. Ik ga hieronder een poging wagen. Keepers: Courtois, Mignolet, Casteels. Verdediging: Alderweireld, Vertonghen, Theate, Faes, Boyata, Mechele Middenvelders: Carrasco, Thorgan Hazard, Castagne, Meunier (indien fit), De Bruyne, Witsel, Onana, Dendoncker, Tielemans. Aanval: Lukaku, Batshuayi, E. Hazard, Trossard, Openda, Lukebakio, De Ketelaere, Doku (indien fit). Mis ik iemand? Ik denk dat ik Dries Mertens thuis zou laten. no way dat Martinez Mertens thuislaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 5 november 2022 Share Geplaatst 5 november 2022 Zojuist zei Aaron21: no way dat Martinez Mertens thuislaat. Dat kan. Maar ik zou het wel doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 5 november 2022 Share Geplaatst 5 november 2022 die verdediging doet wel pijn aan de ogen, maar er is weinig alternatief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 5 november 2022 Share Geplaatst 5 november 2022 5 minuten geleden zei Aaron21: no way dat Martinez Mertens thuislaat. En die neemt sowieso ook 4 doelmannen mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 5 november 2022 Share Geplaatst 5 november 2022 6 minuten geleden zei Aaron21: die verdediging doet wel pijn aan de ogen, maar er is weinig alternatief. Ja dat is gewoon de realiteit. 5 minuten geleden zei DGremlin: En die neemt sowieso ook 4 doelmannen mee Waarom dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 5 november 2022 Share Geplaatst 5 november 2022 @Bogatyr: ik gooi er Boyata, Openda en Doku uit en vervang hen door Debast, Lavia en Benteke. Boyata raakt nog niet in de ploeg bij club, wat zou die op een WK moeten gaan doen.. Openda zie ik nooit bezig, maar daar herinner ik mij ook weinig goeds van (behalve snelheid, maar dat heeft Lukebakio ook) En Doku vind ik een te groot risico gezien de blessurelast van de voorbije 2 jaar.. Er zitten al genoeg risico-patiënten tussen voor de ziekenboeg. Debast en Lavia puur om ze al eens een tornooi te laten meemaken. Die maken enkel minuten als het echt niet anders kan of in een wedstrijd die er totaal niet toe doet (laatse groepswedstrijd indien al geplaatst/uitgeschakelt) En Benteke om toch iets of wat van een targetman in de selectie te hebben die je er kan ingooien de laatste 10 minuten om ballen in de 16 te pompen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 5 november 2022 Share Geplaatst 5 november 2022 2 minuten geleden zei Bogatyr: Waarom dat? doet hij bij gewone interlands toch ook? Kan mij alleen niet herinneren of dat bij het EK ook het geval was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 5 november 2022 Share Geplaatst 5 november 2022 1 minuut geleden zei DGremlin: @Bogatyr: ik gooi er Boyata, Openda en Doku uit en vervang hen door Debast, Lavia en Benteke. Boyata raakt nog niet in de ploeg bij club, wat zou die op een WK moeten gaan doen.. Openda zie ik nooit bezig, maar daar herinner ik mij ook weinig goeds van (behalve snelheid, maar dat heeft Lukebakio ook) En Doku vind ik een te groot risico gezien de blessurelast van de voorbije 2 jaar.. Er zitten al genoeg risico-patiënten tussen voor de ziekenboeg. Debast en Lavia puur om ze al eens een tornooi te laten meemaken. Die maken enkel minuten als het echt niet anders kan of in een wedstrijd die er totaal niet toe doet (laatse groepswedstrijd indien al geplaatst/uitgeschakelt) En Benteke om toch iets of wat van een targetman in de selectie te hebben die je er kan ingooien de laatste 10 minuten om ballen in de 16 te pompen. Boyata heb ik toch nog liever dan Debast. Denk dat Zeno door de mand zou vallen. Openda heeft 7 goals in 13 matchen in de Ligue 1. Op snelheid kan hij heel wat teams pijn doen. Benteke akkoord. Maar dan echt als noodgeval. Zojuist zei DGremlin: doet hij bij gewone interlands toch ook? Kan mij alleen niet herinneren of dat bij het EK ook het geval was. Je kan beter drie meenemen. De kans dat een keeper blessure krijgt is klein. Daarbij al je er vier meeneemt kan je al een veldspeler minder meenemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 5 november 2022 Share Geplaatst 5 november 2022 11 minuten geleden zei Bogatyr: Boyata heb ik toch nog liever dan Debast. Denk dat Zeno door de mand zou vallen. Openda heeft 7 goals in 13 matchen in de Ligue 1. Op snelheid kan hij heel wat teams pijn doen. Benteke akkoord. Maar dan echt als noodgeval. Je kan beter drie meenemen. De kans dat een keeper blessure krijgt is klein. Daarbij al je er vier meeneemt kan je al een veldspeler minder meenemen. En Boyata niet dan? Vorig weekend zorgde hij voor meer doelgevaar dan heel Oostende samen? Ik zou er ook maar 3 meenemen hoor; maar Martinez heeft zo zijn eigen ondoorgrondelijke gedachten he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 5 november 2022 Share Geplaatst 5 november 2022 (bewerkt) Op 5-11-2022 om 19:45 zei DGremlin: En Boyata niet dan? Vorig weekend zorgde hij voor meer doelgevaar dan heel Oostende samen? Akkoord maar denk je niet dat de onervaren Debast gewoon beter kan thuisgelaten worden? Of heb je vertrouwen in die gast? 17 november 2022 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 5 november 2022 Share Geplaatst 5 november 2022 17 minuten geleden zei Bogatyr: Akkoord maar denk je niet dat de onervaren Debast gewoon beter kan thuisgelaten worden? Of heb je vertrouwen in die gast? Ik zou hem echt als zesde CV meenemen. Dan hoeft hij pas te spelen als er 3 andere CV's niet kunnen spelen. Of als je een overbodige laatste groepswedstrijd hebt. Liever een jong talent die al eens ervaring kan opdoen, dan een Boyata. En ik bedenk mij net dat Origi misschien ook wel een plekje verdiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 5 november 2022 Share Geplaatst 5 november 2022 (bewerkt) Voor mij Keepers: Courtois, Mignolet, Casteels Verdedigers: Aldeweireld, Vertonghen, Theate, Faes, Boyata, Mechele Middenvelders: Carrasco, Castagne, Th. Hazard, Onana, Vanaken, Meunier, Dendoncker, Witsel, Lavia, Tielemans, De Bruyne Aanvallers: Lukaku, Trossard, E. Hazard, Doku, Lukebakio, Batshuayi, De Ketelaere Evt. Origi voor Doku als Doku blijft sukkelen. Benteke zou ik meenemen mocht Lukaku uitvallen Debast mocht Meunier uitvallen (een extra verdediger die kan proeven ervan, want er is niet echt een vervanger voor Meunier buiten Castagne maar die gaat al mee). De Ketelaere heeft het niet verdiend maar moet wel mee om ervaring op te doen, want die gaan we nodig hebben de komende jaren. Die komt nog wel, maar dit is een overgangsjaar (of een moeilijk jaar), zoals De Bruyne en Lukaku er ook gehad hebben bij Chelsea. Trossard moet trouwens in de basis. Maar voordeel van Eden Hazard is dat hij eigenlijk wel eens heel fit zou kunnen zijn omdat hij nauwelijks speelt. Als Lukaku uitvalt zou ik werken met wisselende valse negens met afwisselend De Bruyne, Trossard en Eden Hazard als valse negen. De Ketelaere zou dat ook goed moeten kunnen verder. 5 november 2022 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten