Socrates Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 3 minuten geleden zei Bogatyr: Met het spelersmateriaal dat Martinez had de laatste jaren bedoel ik dan. Had LVG het sowieso beter gedaan. Oh ja, maar Aad de Mos met Jan Boskamp ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Ik hoor net van @Bogatyr Axel Witsel nu centraal achterin speelt? Wat vinden gij daarvan @RubenS2 @Steels @Aaron21 ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 1 minuut geleden zei Kyrill: Ik hoor net van @Bogatyr Axel Witsel nu centraal achterin speelt? Wat vinden gij daarvan @RubenS2 @Steels @Aaron21 ? Bij Atlético. Bij de Duivels niet he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Eerlijk gezegd had ik hem liever eens centraal achterin gezien ipv op het middenveld, dan vind ik een Onana/Lavia nu al een betere versie van Witsel als verdedigende middenvelder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Witsel doet dat inderdaad best redelijk bij Atléti, teert veel op zijn fysiek. Beetje vlugheid naast hem heb je wel nodig, niet met die twee oude gasten. Ja, of je moet echt heel diep in gaan willen zakken. En dat middenveld moet gewoon altijd twee van Onana/Sambi/Lavia/Mangala + De Bruyne zijn hè. Help je De Bruyne ook veel meer mee. En geef hem een voorhoede waar die serieuze ballen op kan geven. Carrasco/T. Hazard/Trossard/CdK. Niet weer met Batshuayi en E. Hazard. Gewoon gasten die ook eens diep kunnen gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Helemaal eens Socrates. Ik vind trouwens dat Vertonghen zijn plaats bij de Duivels ook in vraag mag gesteld worden. Ik heb héél veel respect voor hem. En ik gun hem dat laatste WK nog. Maar hij komt gewoon te kort. Hij is te traag geworden. Al zal hij wel blijven spelen bij Martinez. En dan hoop ik dat hij mij verrast op het WK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 Die Onana is mij een partij goed zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 Ik hoop dat we tegen dan een andere bondscoach hebben die geen friendlies doet tegen teams zoals burkina faso en ierland. Anders spelen we weer 2 jaar zonder getest te worden tegen een topland (buiten dan qatar waar we er wss direct uitvliegen na de groepsfase) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 Uiteraard zijn we favoriet in deze poule, maar ik denk dat zowel Oostenrijk als Zweden ook wel denken dat er tegen de Belgen iets te rapen valt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 10 oktober 2022 Share Geplaatst 10 oktober 2022 En ook af te wachten wie er allemaal stopt na het WK..ik vermoed Vertonghen, Witsel, Alderweireld, Mertens, E.Hazard? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 oktober 2022 Share Geplaatst 20 oktober 2022 Meunier out met een jukbeenbreuk. Gaat spannend worden om het WK te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 20 oktober 2022 Share Geplaatst 20 oktober 2022 5 uur geleden zei Bogatyr: Meunier out met een jukbeenbreuk. Gaat spannend worden om het WK te halen. Zou hem niet missen. Alleen jammer dat Saelemaekers ook geblesseerd is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 21 oktober 2022 Share Geplaatst 21 oktober 2022 10 uur geleden zei FlyD: Zou hem niet missen. Alleen jammer dat Saelemaekers ook geblesseerd is. Mjah als wingback hadden we al niet zo heel veel opties; zonder Meunier en Saelemakers wordt de spoeling nu toch wel heel dun vrees ik.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 21 oktober 2022 Share Geplaatst 21 oktober 2022 1 uur geleden zei DGremlin: Mjah als wingback hadden we al niet zo heel veel opties; zonder Meunier en Saelemakers wordt de spoeling nu toch wel heel dun vrees ik.. Er zal wel iemand van Anderlecht meegaan. Sadiki heeft toch al een paar keer mogen spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 21 oktober 2022 Share Geplaatst 21 oktober 2022 40 minuten geleden zei Bingbangboem: Er zal wel iemand van Anderlecht meegaan. Sadiki heeft toch al een paar keer mogen spelen Dan zal Chadli eerst nog moeten uitvallen vrees ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 21 oktober 2022 Share Geplaatst 21 oktober 2022 Wat zijn nu de gebruike sterkste 11 namen bij België?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 21 oktober 2022 Share Geplaatst 21 oktober 2022 6 minuten geleden zei CrisChivu: Wat zijn nu de gebruike sterkste 11 namen bij België?? Over de sterkste kan er stevig gediscussieerd worden Maar gezien het favoritisme van Martinez kunnen volgende namen al ingevuld worden: Courtois, Alderweireld, Vertonghen, Castagne, Witsel, E. Hazard, KDB en Lukaku spelen quasi zeker. Voor de derde CV is er keuze uit Theate, Faes, Dendoncker, Boyata, Denayer en Debast. Op het middenveld komt in principe Tielemans of Onana naast Witsel te staan. En op de linkerwingback vermoed ik dat het zal gaan tussen Carasco,T. Hazard en Trossard.. Waarbij geen van de drie daar eigenlijk echt voor geschikt is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 21 oktober 2022 Share Geplaatst 21 oktober 2022 En @DGremlin wie zou je zelf opstellen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 21 oktober 2022 Share Geplaatst 21 oktober 2022 Pfoe dat is een lastige hoor.. Ik zie sommige spelers toch wel veel te weinig aan het werk om daar deftig over te kunnen oordelen. Je zit sowieso verdedigend met problemen. Op links heb je verdedigend niemand. Castagne was een optie geweest, maar door het uitvallen van zowel Meunier als Saelemakers heb je die nodig op rechts. Daarom lijkt overschakelen naar 433/4231 een valabele optie. Dan kan je Theate of Vertonghen op links posteren; die dan puur op de verdedigende taken focust; terwijl Castagne op rechts zich aanvallender mag uitleven. Op het middenveld kan je dan kiezen voor de driehoek Witsel-Onana-KDB. En dan voorin Lukaku met een Trossard en Carrasco in steun. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 oktober 2022 Share Geplaatst 21 oktober 2022 1 uur geleden zei DGremlin: Daarom lijkt overschakelen naar 433/4231 een valabele optie. Dan kan je Theate of Vertonghen op links posteren; die dan puur op de verdedigende taken focust; terwijl Castagne op rechts zich aanvallender mag uitleven. Niks geks aan in het moderne voetbal inderdaad. Blijven er in principe gewoon (nog steeds) drie achter. Rechtsback staat in dit geval wat hoger en breed. Moet je nog wel een linksbuiten hebben die het breed kan houden bijvoorbeeld. Een Trossard of Carrasco hebben dan ook de inhoud nog wel om eens achter te ondersteunen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 Man man man wat een keikop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 (bewerkt) 7 minuten geleden zei Bogatyr: Man man man wat een keikop. De vraag is dan neem ik aan Trossard of Thorgan Hazard? Want Eden heeft niks te zoeken bij de Rode Duivels iig... https://www.whoscored.com/Players/33404/Show/Eden-Hazard Over paard getilde vedette....] Desnoods lekker Jeremy Doku opstellen... 28 oktober 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 28 oktober 2022 Auteur Share Geplaatst 28 oktober 2022 Is Thorgan ooit aanvoerder geweest dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 1 minuut geleden zei Miz: Is Thorgan ooit aanvoerder geweest dan? Geen idee maar genoeg keuze toch voor aanvoerder? Kevin de Bruyne? Axel Witsel? Dendoncker Alderwereiled etc? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten