Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Rode Duivels

Miz

Aanbevolen berichten

Witsel doet dat inderdaad best redelijk bij Atléti, teert veel op zijn fysiek. Beetje vlugheid naast hem heb je wel nodig, niet met die twee oude gasten. Ja, of je moet echt heel diep in gaan willen zakken. 

En dat middenveld moet gewoon altijd twee van Onana/Sambi/Lavia/Mangala + De Bruyne zijn hè. Help je De Bruyne ook veel meer mee. En geef hem een voorhoede waar die serieuze ballen op kan geven. Carrasco/T. Hazard/Trossard/CdK. Niet weer met Batshuayi en E. Hazard. Gewoon gasten die ook eens diep kunnen gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal eens Socrates. 

Ik vind trouwens dat Vertonghen zijn plaats bij de Duivels ook in vraag mag gesteld worden. Ik heb héél veel respect voor hem. En ik gun hem dat laatste WK nog. Maar hij komt gewoon te kort. Hij is te traag geworden. Al zal hij wel blijven spelen bij Martinez. En dan hoop ik dat hij mij verrast op het WK. :classic_tongue:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei CrisChivu:

Wat zijn nu de gebruike sterkste 11 namen bij België??

Over de sterkste kan er stevig gediscussieerd worden :D 

Maar gezien het favoritisme van Martinez kunnen volgende namen al ingevuld worden:

Courtois, Alderweireld, Vertonghen, Castagne, Witsel, E. Hazard, KDB en Lukaku spelen quasi zeker.

Voor de derde CV is er keuze uit Theate, Faes, Dendoncker, Boyata, Denayer en Debast.

Op het middenveld komt in principe Tielemans of Onana naast Witsel te staan.

En op de linkerwingback vermoed ik dat het zal gaan tussen Carasco,T. Hazard en Trossard.. Waarbij geen van de drie daar eigenlijk echt voor geschikt is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfoe dat is een lastige hoor.. Ik zie sommige spelers toch wel veel te weinig aan het werk om daar deftig over te kunnen oordelen.

Je zit sowieso verdedigend met problemen.
Op links heb je verdedigend niemand. Castagne was een optie geweest, maar door het uitvallen van zowel Meunier als Saelemakers heb je die nodig op rechts.

Daarom lijkt overschakelen naar 433/4231 een valabele optie. Dan kan je Theate of Vertonghen op links posteren; die dan puur op de verdedigende taken focust; terwijl Castagne op rechts zich aanvallender mag uitleven.

Op het middenveld kan je dan kiezen voor de driehoek Witsel-Onana-KDB. 

En dan voorin Lukaku met een Trossard en Carrasco in steun.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei DGremlin:

Daarom lijkt overschakelen naar 433/4231 een valabele optie. Dan kan je Theate of Vertonghen op links posteren; die dan puur op de verdedigende taken focust; terwijl Castagne op rechts zich aanvallender mag uitleven.

Niks geks aan in het moderne voetbal inderdaad. Blijven er in principe gewoon (nog steeds) drie achter. Rechtsback staat in dit geval wat hoger en breed. Moet je nog wel een linksbuiten hebben die het breed kan houden bijvoorbeeld. Een Trossard of Carrasco hebben dan ook de inhoud nog wel om eens achter te ondersteunen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Bogatyr:

Man man man wat een keikop.

Screenshot_2022-10-28-17-09-01-755-edit_com.facebook.katana.jpg

De vraag is dan neem ik aan Trossard of Thorgan Hazard?

Want Eden heeft niks te zoeken bij de Rode Duivels iig...

https://www.whoscored.com/Players/33404/Show/Eden-Hazard

Over paard getilde vedette....]

Desnoods lekker Jeremy Doku opstellen...

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites