Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Beker van België

Miz

Aanbevolen berichten

Deze verdient zijn eigen topic wel vind ik.

Vandaag staat de finale tussen Anderlecht en Gent op het programma. Om 15u stipt beginnen ze eraan in het Koning Boudewijnstadion. Bij AA Gent lijkt iedereen fit te zijn, bij Anderlecht is het nog maar de vraag of Majeed Ashimeru en Sergio Gomez kunnen starten. Yari Verschaeren zou dan wel weer speelklaar geraakt zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Karlo:

Ik volg België niet, maar begint Verschaeren zijn belofte al eens in te lossen?

En Sergio Gómez op linksback. Geniaal? of beter niet doen?

Verschaeren heeft in de loop van het jaar een basisplaats veroverd en doet het redelijk. Blijft wel wisselvallig, dus zal volgend jaar moeten bevestigen. 

Gomez als linksachter is goed als je de bal hebt, maar heel wat minder als je de bal niet hebt. Die linkerkant van Anderlecht is sowieso heel kwetsbaar (niet enkel door Gomez). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Miz:

Verschaeren wordt inderdaad steeds beter en Gomez is een beest op linksback. @Karlo

14 minuten geleden zei FlyD:

Verschaeren heeft in de loop van het jaar een basisplaats veroverd en doet het redelijk. Blijft wel wisselvallig, dus zal volgend jaar moeten bevestigen. 

Gomez als linksachter is goed als je de bal hebt, maar heel wat minder als je de bal niet hebt. Die linkerkant van Anderlecht is sowieso heel kwetsbaar (niet enkel door Gomez). 

3 minuten geleden zei Miz:

Ik ben denk ik iets minder objectief als supporter. :mrgy:

Ik denk het ook @Miz :D

Dank heren. Wordt hoog tijd voor weer eens een Anderlecht-game in FM. (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kyrill:

Volgens Live Score Anderlecht heel duel geen één schot op doel? 

Da’s ook wel weer overdreven hoor. :cab:

1 uur geleden zei Mansveld:

Bijna:classic_tongue: maar wat een ellendige pot was dit zeg...

Was geen leuke wedstrijd neen. Gent wel veruit de betere ploeg en dus verdiend gewonnen. Maar verdorie toch, alweer geen trofee. :classic_sad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Kyrill:

:5:cab: Loool wtf , wat gek gebeuren. Van jou had ik beter verwacht.....

Nou nou, dat was maar een geintje. Beetje overdreven reactie.

Je kan ook zelf proberen andere bronnen te raadplegen, want als je zelf al denkt dat het niet logisch is, is het vaak ook niet logisch. 

Het was een rukwedstrijd, maar ze kregen een handvol kansen en kwamen dan ook tot 10 doelpogingen, waarvan 6 op doel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei neva:

Nou nou, dat was maar een geintje. Beetje overdreven reactie.

Je kan ook zelf proberen andere bronnen te raadplegen, want als je zelf al denkt dat het niet logisch is, is het vaak ook niet logisch. 

Het was een rukwedstrijd, maar ze kregen een handvol kansen en kwamen dan ook tot 10 doelpogingen, waarvan 6 op doel.

Daar maak je aanname die niet klopt vriend. Ik denk wel klopt 0 schoten op doel gebeurt vrij vaak in moderne voetbal. Zelfs bij PL top duels wel eens. Als Chelsea - United. Ik vraag het alleen hier omdat ik niet gezien heb. En krijg ik al behoorlijk vaag antwoord en daarna ook echt super flauwe en droge grap. Nergens voor nodig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Kyrill:

Daar maak je aanname die niet klopt vriend. Ik denk wel klopt 0 schoten op doel gebeurt vrij vaak in moderne voetbal. Zelfs bij PL top duels wel eens. Als Chelsea - United. Ik vraag het alleen hier omdat ik niet gezien heb. En krijg ik al behoorlijk vaag antwoord en daarna ook echt super flauwe en droge grap. Nergens voor nodig. 

Kareltje, tip he. Zonder je tegen de haren in te willen strijken. Probeer eens een reactie 2/3 keer na te lezen en dan na te gaan of er sarcasme in het spel is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites