Miz Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 Deze verdient zijn eigen topic wel vind ik. Vandaag staat de finale tussen Anderlecht en Gent op het programma. Om 15u stipt beginnen ze eraan in het Koning Boudewijnstadion. Bij AA Gent lijkt iedereen fit te zijn, bij Anderlecht is het nog maar de vraag of Majeed Ashimeru en Sergio Gomez kunnen starten. Yari Verschaeren zou dan wel weer speelklaar geraakt zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 Ik volg België niet, maar begint Verschaeren zijn belofte al eens in te lossen? En Sergio Gómez op linksback. Geniaal? of beter niet doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 18 april 2022 Auteur Share Geplaatst 18 april 2022 Verschaeren wordt inderdaad steeds beter en Gomez is een beest op linksback. @Karlo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 12 minuten geleden zei Karlo: Ik volg België niet, maar begint Verschaeren zijn belofte al eens in te lossen? En Sergio Gómez op linksback. Geniaal? of beter niet doen? Verschaeren heeft in de loop van het jaar een basisplaats veroverd en doet het redelijk. Blijft wel wisselvallig, dus zal volgend jaar moeten bevestigen. Gomez als linksachter is goed als je de bal hebt, maar heel wat minder als je de bal niet hebt. Die linkerkant van Anderlecht is sowieso heel kwetsbaar (niet enkel door Gomez). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 18 april 2022 Auteur Share Geplaatst 18 april 2022 Ik ben denk ik iets minder objectief als supporter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 14 minuten geleden zei Miz: Verschaeren wordt inderdaad steeds beter en Gomez is een beest op linksback. @Karlo 14 minuten geleden zei FlyD: Verschaeren heeft in de loop van het jaar een basisplaats veroverd en doet het redelijk. Blijft wel wisselvallig, dus zal volgend jaar moeten bevestigen. Gomez als linksachter is goed als je de bal hebt, maar heel wat minder als je de bal niet hebt. Die linkerkant van Anderlecht is sowieso heel kwetsbaar (niet enkel door Gomez). 3 minuten geleden zei Miz: Ik ben denk ik iets minder objectief als supporter. Ik denk het ook @Miz Dank heren. Wordt hoog tijd voor weer eens een Anderlecht-game in FM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 Karlo Kompany. Allitereert ook lekker. Ik ben fan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 The Roef is on fire Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 Citaat Volgens Live Score Anderlecht heel duel geen één schot op doel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 Op 13-4-2022 om 09:56 zei Miz: Gelukkig verandert dat komende maandag als we de bekerfinale winnen! Bijna maar wat een ellendige pot was dit zeg... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 18 april 2022 Auteur Share Geplaatst 18 april 2022 2 uur geleden zei Kyrill: Volgens Live Score Anderlecht heel duel geen één schot op doel? Da’s ook wel weer overdreven hoor. 1 uur geleden zei Mansveld: Bijna maar wat een ellendige pot was dit zeg... Was geen leuke wedstrijd neen. Gent wel veruit de betere ploeg en dus verdiend gewonnen. Maar verdorie toch, alweer geen trofee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 7 minuten geleden zei Miz: Da’s ook wel weer overdreven hoor. Was geen leuke wedstrijd neen. Gent wel veruit de betere ploeg en dus verdiend gewonnen. Maar verdorie toch, alweer geen trofee. Alle 5 penalties waren op doel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 18 april 2022 Auteur Share Geplaatst 18 april 2022 11 minuten geleden zei FlyD: Alle 5 penalties waren op doel Ook al! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 Vind je nog steeds dat dit een eigen topic verdient, @Miz? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 9 uur geleden zei FlyD: Alle 5 penalties waren op doel Loool wtf , wat gek gebeuren. Van jou had ik beter verwacht..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 32 minuten geleden zei Kyrill: Loool wtf , wat gek gebeuren. Van jou had ik beter verwacht..... Nou nou, dat was maar een geintje. Beetje overdreven reactie. Je kan ook zelf proberen andere bronnen te raadplegen, want als je zelf al denkt dat het niet logisch is, is het vaak ook niet logisch. Het was een rukwedstrijd, maar ze kregen een handvol kansen en kwamen dan ook tot 10 doelpogingen, waarvan 6 op doel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 19 april 2022 Auteur Share Geplaatst 19 april 2022 10 uur geleden zei RubenS2: Vind je nog steeds dat dit een eigen topic verdient, @Miz? Ja hoor. Want ooit winnen wij de beker! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 4 uur geleden zei neva: Nou nou, dat was maar een geintje. Beetje overdreven reactie. Je kan ook zelf proberen andere bronnen te raadplegen, want als je zelf al denkt dat het niet logisch is, is het vaak ook niet logisch. Het was een rukwedstrijd, maar ze kregen een handvol kansen en kwamen dan ook tot 10 doelpogingen, waarvan 6 op doel. Daar maak je aanname die niet klopt vriend. Ik denk wel klopt 0 schoten op doel gebeurt vrij vaak in moderne voetbal. Zelfs bij PL top duels wel eens. Als Chelsea - United. Ik vraag het alleen hier omdat ik niet gezien heb. En krijg ik al behoorlijk vaag antwoord en daarna ook echt super flauwe en droge grap. Nergens voor nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 3 uur geleden zei Kyrill: Daar maak je aanname die niet klopt vriend. Ik denk wel klopt 0 schoten op doel gebeurt vrij vaak in moderne voetbal. Zelfs bij PL top duels wel eens. Als Chelsea - United. Ik vraag het alleen hier omdat ik niet gezien heb. En krijg ik al behoorlijk vaag antwoord en daarna ook echt super flauwe en droge grap. Nergens voor nodig. Kareltje, tip he. Zonder je tegen de haren in te willen strijken. Probeer eens een reactie 2/3 keer na te lezen en dan na te gaan of er sarcasme in het spel is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten