Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Heren!

Ik gebruik al sinds jaar en dag onderstaande real name fix:

https://www.fmscout.com/a-fm22-real-names-license-fix.html

Nou ben ik niet achterlijk en heb ik alle edits (verwijderen + toevoegen bestanden) goed uitgevoerd. Nou werkt in principe bijna alles. Duitsland heeft normale spelers, Braziliaanse namen kloppen, namen van overige clubs kloppen etc. Echter blijft de CL nog altijd Champions Cup heten en heet de Europa League nog altijd EURO Cup. Ik heb alle wijzigingen in de steam map nog eens doorlopen en alles klopt gewoon. 

Lang verhaal kort: waar gaat het nou mis? :P 

Geplaatst
  • Auteur
1 uur geleden zei delichris:

Heb je toevallig een andere database erbij gebruikt?

Niks anders dan de bestanden increase realism van daveinced. Wat altijd gewoon gewerkt heeft. Zoals ik al zei: al mn laatste saves werden de namen correct weergegeven, tot aan nu..

Geplaatst
  • Auteur
5 minuten geleden zei delichris:

Heb je ook FM opnieuw gestart?

• Laptop opnieuw opgestart
  • FM opnieuw opgestart
  • Bestanden opnieuw gedownload
  • Save gestart zonder editor files
  • 56 x de stappen opnieuw doorlopen

Kortom, alles geprobeerd. Vreemde is dat het 2 dagen terug gewoon werkte met dezelfde bestanden geladen. 

Alles werkt ook gewoon behalve dus het veranderen van de CL en EL naam.. Dat Duitsland geen manager heeft weet ik niet of dat door de file komt maar het team ansich is wel gewoon normaal geladen met spelers die er thuishoren. Braziliaanse clubs worden ook gewoon goed weergegeven.

bewerkt door Jotew

Geplaatst
  • Auteur
2 minuten geleden zei delichris:

Heb je het wel in elke datamap gedaan? Dat is iets wat ik wel standaard doe.

Hoe bedoel je? In de 2201, 2203 en 2204 map? 

Ja, want zoals ik al zei: dit is de eerste keer in jaren dat hij die twee namen niet verandert terwijl ik de handelingen correct uitvoer.. 

Geplaatst
  • Auteur
3 minuten geleden zei delichris:

Ja in die mappen. Ik heb het nu even niet voorhanden, maar volgens mij zijn het die mappen. Ik gebruik nooit FMsocut, maar via Sortitoutsi.

Sortitoutsi moet je ook van alles in de editor map pleuren enzo. Dat hoeft bij die van FMScout niet. Vreemde is gewoon dat hij het niet doet met die CL/EL namen. De rest wel.

Heb trouwens even gekeken, maar het zijn inderdaad de 2200, 2201, 2210, 2230, 2240 mappen. Allemaal gewoon aangepast volgens de stappen die ze aangeven.

Geplaatst
  • Auteur
15 minuten geleden zei delichris:

Het blijkt een probleem van FMscout te zijn. Ik lees dat er meer last van hebben.

Waar lees je dat dan?

Geplaatst
  • Auteur
33 minuten geleden zei delichris:

bij het download gedeelte van de realfixname. Daaronder staan reacties.

Jep waarvan de laatste van mij is.. Ik heb nu de 2 bestanden uit de 2230 map gekopieerd, die van de real name fix, en deze in de 2240 map geplaatst, nu blijkt het wel te werken. Deze 2 bestanden zijn van november. Ik vermoed dus dat er in de laatste download van deze real name fix een fout zit.. Voor nu lijkt het dus opgelost.