Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst
24 minuten geleden zei Anonien257199:

Wat is een opslag locatie is dat het je op een anders scherm kan spelen want wil dat graag en kan dat

Opslag locatie is waar je je FM 22 save opslaat. Dat kan in Cloud of op je C of D Schijf. Als je op ander scherm of PC wilt spelen moet je voor zorgen dat je de save via bijvoorbeeld Wetransfer naar jezelf mailt of op usb stickie zet of op de cloud zet. Maar beste is als je hem via dat kan gratis via Wetransfer naar jezelf verzendt dan kan je op elke computer die steam heeft en FM22 verder gaan met je save.

Geplaatst
  • Auteur

Dus als ik van iPad wil spelen naar telefoon iOS dan moet ik die opslag locatie kopen klopt dat als ik het goed begrijp 

bewerkt door Anonien257199

Geplaatst
2 uur geleden zei Anonien257199:

Dus als ik van iPad wil spelen naar telefoon iOS dan moet ik die opslag locatie kopen klopt dat als ik het goed begrijp 

Telefoon kan alleen fm mobiel versie aan/spelen helaas. Daar kan je geen saves op zetten van pc/laptop of iPad versie helaas. Daar heeft mobiele versie capaciteit en vermogen niet voor. Dus nee je kan save van je iPad niet op je telefoon spelen.