Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Jaja zoals jullie in de titel al kunnen lezen kom ik met het meest originele idee ooit! Een journeyman challenge spelen in FM. Natuurlijk maak ik daar mijn eigen draai aan en dat is doormiddel van gebruik van YouTube, dit verhaal vertel ik eigenlijk live door het opnemen van mijn carrière in Football Manager en het te uploaden naar YouTube.

Natuurlijk heb ik mijzelf ook wel een extra uitdaging gegeven en dat is dat ik binnen 2 jaar moet proberen kampioen te worden met de club die ik op dat moment beheer, lukt mij dat dan beloon ik mijzelf met een shirt van de club of iets anders uit de fan shop!

Vanaf vandaag staat de eerste aflevering online! En die zullen iedere week op maandag om half acht in de avond online komen op mijn YouTube kanaal. Ben je niet zo van het kijken van YouTube filmpjes probeer ik altijd op de dinsdag een korte samenvatting te typen van de aflevering hier in het forum.

Zie hier de video: 

Als je tips hebt mag je die altijd geven en wil je bepaalde dingen van mij weten mag dat ook altijd gevraagd worden!

Kritiek mag geuit worden maar probeer het altijd te onderbouwen anders reageer ik er niet op.

Alvast bedankt voor het kijken en/of luisteren!

Geplaatst
  • Auteur
Zojuist zei La Pulga:

Gruwelijk, mag ik een mention bij elke update?

Komt goed!

Geplaatst

Je kan trouwens een kolom toevoegen met rechtermuisknop en dan kan je reputatie er bijvoegen. Scheelt je weer een aantal clicks. :-) 

Geplaatst

Leuk zo eens een andere insteek dan we hier gewend zijn! Kan zeker interessant om volgen zijn. Persoonlijk vond ik het niet altijd even goed verstaanbaar, maar tegelijkertijd ook moeilijk om de vinger op de pols te leggen waar dat nu precies aan lag: kwaliteit microfoon of als Belg zijnde toch gewoon wat moeite met een dialect :)

Geplaatst
  • Auteur
29 minuten geleden zei Marius:

Leuk zo eens een andere insteek dan we hier gewend zijn! Kan zeker interessant om volgen zijn. Persoonlijk vond ik het niet altijd even goed verstaanbaar, maar tegelijkertijd ook moeilijk om de vinger op de pols te leggen waar dat nu precies aan lag: kwaliteit microfoon of als Belg zijnde toch gewoon wat moeite met een dialect :)

Mogelijk komt dat door mijn dialect! Beetje mompelend Brabant is het soms haha. De microfoon is een studio microfoon dus daar zou het bijna niet aan kunnen liggen, wel ben ik nog bezig de juiste settings te krijgen om de audio kwaliteit goed te krijgen dus de komende afleveringen zal daar nog wel verandering in komen. :)

Geplaatst
21 minuten geleden zei Prolics:

Mogelijk komt dat door mijn dialect! Beetje mompelend Brabant is het soms haha. De microfoon is een studio microfoon dus daar zou het bijna niet aan kunnen liggen, wel ben ik nog bezig de juiste settings te krijgen om de audio kwaliteit goed te krijgen dus de komende afleveringen zal daar nog wel verandering in komen. :)

Dat mompelende inderdaad :) Ik weet niet of dat echt eenvoudig is om daar op te letten, het moet immers natuurlijk blijven, maar ik wou het toch maar even meegeven.

Geplaatst
  • Auteur

1816218259_TheJourneymanSerie!1.jpg.5b22dfb7cf12608f72241de54ca0ff6e.jpg.44159f785a25d20a3c0b031df8cef366.jpgZo eigenlijk had ik gisteren de video online moeten zetten maar helaas lukte dat niet door wat privé omstandigheden dus dan maar een dagje later!

Veel kijk plezier!

Samenvatting van de vorige aflevering:

Bij de vorige aflevering heb ik mijn concept uitgelegd waarin ik probeer om de 2 jaar minsten een club kampioen te maken van hun league of de hoogste league, lukt dat niet dan moet ik weg maar lukt dat wel dan koop ik een merchandise van die club! We zijn in die aflevering beland in het mooie Zweden bij Stöde IF en gaan kijken wat we daarmee kunnen.

Citaat

Geplaatst
  • Auteur

Hoi mensen! Even een tijdje niks van mij laten horen maar lang verhaal kort door drukte van mijn werk en ook weinig interesse in de save die ik speel in deze serie stop ik er mee en ga ik terug naar het schrijven van een verhaal waar jullie binnenkort wel wat van zullen zien.