007mark Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 GP Bahrein, 20-03-2022 1. Max Verstappen 2. Carlos Sainz 3. Lewis Hamilton 4. George Russell 5. Sergio Perez 6. Pierre Gasly 7. Charles Leclerc 8. Esteban Ocon 9. Sebastian Vettel 10. Lando Norris Pole Position: Carlos Sainz Eerste uitvaller: Yuki Tsunoda Snelste ronde: Max Verstappen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 GP Bahrein, 20-03-2022 1. Verstappen 2. Hamilton 3. Perez 4. Leclerc 5. Sainz 6. Russel 7. Ricciardo 8. Gasly 9. Ocon 10. Norris Pole Position: Verstappen Eerste uitvaller: Hulkenberg Snelste ronde: Hamilton Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 GP Bahrein, 20-03-2022 1. Verstappen 2. Leclerc 3. Russell 4. Hamilton 5. Sainz 6. Perez 7. Norris 8. Gasly 9. Alonso 10. Ocon Pole Position: Verstappen Eerste uitvaller: Stroll Snelste ronde: Hamilton Altijd lastig zo'n eerste race waarbij je niet weet hoe men ervoor staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 1. Verstappen 2. Leclerc 3. Sainz 4. Hamilton 5. Russell 6. Perez 7. Gasly 8. Norris 9. Bottas 10. Schumacher Pole Position: Verstappen Eerste uitvaller: Zhou Snelste ronde: Sainz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 19 maart 2022 Auteur Share Geplaatst 19 maart 2022 Ik ga aan één Excel pagina niet genoeg hebben om alles bij te houden met deze hoeveelheid deelnemers Nee zonder dollen; super tof dat er zo veel MU’ers mee gaan doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 1. Verstappen 2. Leclerc 3. Hamilton 4. Russell 5. Sainz 6. Perez 7. Gasly 8. Alonso 9. Ocon 10. Norris Pole Position: Verstappen Eerste uitvaller: Tsunoda Snelste ronde: Verstappen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 19 maart 2022 Auteur Share Geplaatst 19 maart 2022 Nog een klein half uur en dan gaan we los. Thanks voor alle lijstjes tot dusver al, maar meedoen kan nog altijd! @delichris @Michaelinho* @chrisje1993 @KayDeManaager @Titan @rich ruzzian @La Pulga @Rogier. @Juiceman @Satyr @sennid @himan @Chiemel @aron24 @Arezo @Noordzijde @neva @007mark @Djurovski @Mordurette @timpy00 @Keko eventuele laatste wijzigingen kunnen nog worden doorgevoerd tot 1 seconde voordat de kwalificatie start. Wellicht willen @The Saint @Mansveld @Jotew @Elsjorro1990 of @PatjePauw nog meedoen ook. Hurry hurry Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 Ben ik te laat? @Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 19 maart 2022 Auteur Share Geplaatst 19 maart 2022 18 minuten geleden zei Mansveld: Ben ik te laat? @Fantasy Voor deze GP wel helaas, maar vanzelfsprekend ben je van harte welkom om straks voor het volgende weekend je voorspelling achter te laten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 Tag mij maar voor de volgende GP! Ik wil heel graag mee doen, maar was druk vandaag en heb het dus gemist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 19 maart 2022 Auteur Share Geplaatst 19 maart 2022 Let's go De eerste rondes zijn gereden en we kunnen alvast stellen dat niemand de bonuspunten van de Pole Position gaat ontvangen. @Rogier. en @007mark durfden het aan om een Ferrari de snelste kwalificatieronde toe te dichten, maar koos voor Sainz. Verder valt op dat we lekker nationalistisch zijn met z'n allen, want slechts 5 van de 23 lijstjes voorspelden iemand anders dan Verstappen op #1 tijdens de race van zondag. We zullen zien wie er gelijk gaat krijgen! Nee, je mankeert niets aan je ogen. Maar even klikken op de afbeelding om in te zoomen is wel handig voor iedereen. Er doen lekker veel mensen mee, alleen maar leuk! Tags: @delichris @Michaelinho* @chrisje1993 @KayDeManaager @Titan @rich ruzzian @La Pulga @Rogier. @Juiceman @Satyr @sennid @himan @Chiemel @aron24 @Arezo @Noordzijde @neva @007mark @Djurovski @Mordurette @timpy00 @Keko @Mansveld @PatjePauw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 Vanwege fysieke problemen afgelopen weekend weinig gezien op MU, volgende ronde doe ik graag mee! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 21 maart 2022 Auteur Share Geplaatst 21 maart 2022 Bahrein, 20-03-2022 Wat een echec voor de Nederlandse fans en RedBull-fanaten. Een dubbele DNF hadden we al sinds Oostenrijk 2020 niet meer gezien bij de renstal. Voor de Tifosi van Ferrari was het daarentegen een weekend om nooit te vergeten. Een 1-2 was bij hen al een tijdje niet meer voorgekomen namelijk. Voor de voorspellers was het een lastig weekend, want menigeen had voorspeld dat Verstappen op de hoogste trede van het podium zou gaan staan. Er was er één die Leclerc als winnaar voorspelde, maar @aron24 gaat er niet met de winst vandoor helaas. Die eer is weggelegd voor @Keko, die - al dan niet gelukkig - de beide Mercedessen correct voorspelde. Met slechts acht punten pakt hij de dagwinst. We gaan direct door naar Saudi-Arabië, de GP van volgend weekend. GP Jeddah, 27-03-2022 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. Pole position: Eerste uitvaller: Snelste ronde: Tags: @delichris @Michaelinho* @chrisje1993 @KayDeManaager @Titan @rich ruzzian @La Pulga @Rogier. @Juiceman @Satyr @sennid @himan @Chiemel @aron24 @Arezo @Noordzijde @neva @007mark @Djurovski @Mordurette @timpy00 @Keko @Mansveld @PatjePauw @Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 Ach ja, ik had de pace van de auto's in elk geval goed ingeschat, alleen geen rekening gehouden met de betrouwbaarheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 Ik ga nu maar even wachten tot zaterdag met mijn voorspelling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 Zou je volgende keer mijn OCD een beetje kunnen helpen, door de tussenstand te sorteren? Verder toch nog prima 2e plek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 2 minuten geleden zei 007mark: Zou je volgende keer mijn OCD een beetje kunnen helpen, door de tussenstand te sorteren? Verder toch nog prima 2e plek. Hier kan ik mezelf alleen maar bij aansluiten haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 21 maart 2022 Auteur Share Geplaatst 21 maart 2022 2 minuten geleden zei 007mark: Zou je volgende keer mijn OCD een beetje kunnen helpen, door de tussenstand te sorteren? Verder toch nog prima 2e plek. Nee, want dan komt de formule in de knoop Gaat gewoon op volgorde van m'n Excel bestandje, sorry Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 8 minuten geleden zei timpy00: Hier kan ik mezelf alleen maar bij aansluiten haha. Hier ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 14 minuten geleden zei Fantasy: Nee, want dan komt de formule in de knoop De formule 1? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 21 maart 2022 Auteur Share Geplaatst 21 maart 2022 Oké oké, ik zal kijken wat ik voor jullie kan doen. Willen jullie nog even zwaaien dan? M'n ruggengraat is net weggelopen namelijk 8 minuten geleden zei neva: De formule 1? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 18 minuten geleden zei neva: De formule 1? Denk eerder de formule 2, want dat was chaos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 GP Jeddah, 27-03-2022 1. Verstappen 2. Leclerc 3. Sainz 4. Hamilton 5. Perez 6. Russel 7. Bottas 8. Magnussen 9. Alonso 10. Ocon Pole position: Leclerc Eerste uitvaller: Tsunoda Snelste ronde: Verstappen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 (bewerkt) Jaja, 1 schamel puntje! Maar wat wil je als je Norris en Ricciardo in de top 10 hebt . GP Jeddah, 27-03-2022 1. Sainz 2. Verstappen 3. Leclerc 4. Perez 5. Russell 6. Alonso 7. Gasly 8. Bottas 9. Zhou 10. Ocon Pole position: Leclerc Eerste uitvaller: Tsunoda Snelste ronde: Verstappen 26 maart 2022 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 Haha, gewoon 0 punten ook GP Jeddah, 27-03-2022 1. Sainz 2. Hamilton 3. Russell 4. Verstappen 5. Leclerc 6. Perez 7. Magnussen 8. Ocon 9. Vettel 10. Schumacher Pole position: Hamilton Eerste uitvaller: Latifi Snelste ronde: Russell Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten