Socrates Geplaatst 31 maart 2022 Auteur Share Geplaatst 31 maart 2022 (bewerkt) MU Worldvision Song Contest - Voting Bedankt alle twee voor de beterschapswensen! De rest wens ik ook een flinke voedselvergiftiging toe, beetje teleurstellend. Afijn, tijd om te beginnen. Geen koddig voorspel, gewoon maar eens starten met waar het allemaal om draait: de punten. En daarmee ook gelijk het onthullen van welke member achter welke inzending zit. Goed om te weten is dat @Steels de @Kowet van deze editie is. Die zal dus geen punten ontvangen en uitdelen. We trappen editie 37 af met Spanje. Inzender @QuaLyon had dit keer niet zoveel inspiratie en besloot maar gewoon wat te snuffelen tussen de inzendingen van de Spaanse nationale finale voor het Eurovisie Songfestival. Je weet wel, dat wansmaakfestival waar inmiddels het niveau alsnog hoger ligt dan op het MU Worldvision Song Contest. Maar goed, Rayden uit Spanje, dus. Met een fout latinpopnummer, genaamd Calle de la Ilorería, ofwel: noem het maar gewoon de malaria. In de videoclip zien we een tafel vol klappende hongerlijers die een vreetfestival bijwonen waar ze zó volgemest worden dat het voelt alsof ze aan malaria lijden. Het nummer wist overigens niet te winnen, dat deed een wulpse meid met een nog veel smaaklozer nummer over kontschudden. Het kan dus nóg erger. De stemmen van QuaLyon (1/25) Mentions @QuaLyon @ivago @Jeroen. @aron24 @chrisje1993 @Djurovski @NicoHaak @Titan @nasje92 @Roprop @Fabian. @ElMarcos @Keko @Satyr @bas2204 @Chimpa @Chiemel @Grote Ree @Platina32 @Tim' @007mark @Erwin. @hjs @Bolderbast @Laki @Urbeto 31 maart 2022 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 31 maart 2022 Share Geplaatst 31 maart 2022 Helaas weer geen punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 31 maart 2022 Auteur Share Geplaatst 31 maart 2022 10 minuten geleden zei Bolderbast: Helaas weer geen punten Balen, tot editie 38 dan maar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 31 maart 2022 Share Geplaatst 31 maart 2022 Weer een zwakke start Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 31 maart 2022 Share Geplaatst 31 maart 2022 Ik start aan deze wedstrijd als @MNieaan zijn seizoenen in FM. Ik moet duidelijk even op gang komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 31 maart 2022 Share Geplaatst 31 maart 2022 In elk geval van de 0 af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 31 maart 2022 Share Geplaatst 31 maart 2022 1 uur geleden zei Socrates: MU Worldvision Song Contest - Voting Bedankt alle twee voor de beterschapswensen! De rest wens ik ook een flinke voedselvergiftiging toe, beetje teleurstellend. Afijn, tijd om te beginnen. Geen koddig voorspel, gewoon maar eens starten met waar het allemaal om draait: de punten. En daarmee ook gelijk het onthullen van welke member achter welke inzending zit. Goed om te weten is dat @Steels de @Kowet van deze editie is. Die zal dus geen punten ontvangen en uitdelen. We trappen editie 37 af met Spanje. Inzender @QuaLyon had dit keer niet zoveel inspiratie en besloot maar gewoon wat te snuffelen tussen de inzendingen van de Spaanse nationale finale voor het Eurovisie Songfestival. Je weet wel, dat wansmaakfestival waar inmiddels het niveau alsnog hoger ligt dan op het MU Worldvision Song Contest. Maar goed, Rayden uit Spanje, dus. Met een fout latinpopnummer, genaamd Calle de la Ilorería, ofwel: noem het maar gewoon de malaria. In de videoclip zien we een tafel vol klappende hongerlijers die een vreetfestival bijwonen waar ze zó volgemest worden dat het voelt alsof ze aan malaria lijden. Het nummer wist overigens niet te winnen, dat deed een wulpse meid met een nog veel smaaklozer nummer over kontschudden. Het kan dus nóg erger. De stemmen van QuaLyon (1/25) Mentions @QuaLyon @ivago @Jeroen. @aron24 @chrisje1993 @Djurovski @NicoHaak @Titan @nasje92 @Roprop @Fabian. @ElMarcos @Keko @Satyr @bas2204 @Chimpa @Chiemel @Grote Ree @Platina32 @Tim' @007mark @Erwin. @hjs @Bolderbast @Laki @Urbeto Zou bijna medelijden met je hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 31 maart 2022 Share Geplaatst 31 maart 2022 (bewerkt) Ik verwacht deze editie eigenlijk bar weinig punten te krijgen, dus het feit dat ik nog op 0 sta was al ingecalculeerd 31 maart 2022 bewerkt door Platina32 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 31 maart 2022 Auteur Share Geplaatst 31 maart 2022 29 minuten geleden zei Djurovski: Zou bijna medelijden met je hebben Lastig om te weten waarom als je het volledige bericht citeert, maar toch bedankt Djurovski! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 31 maart 2022 Share Geplaatst 31 maart 2022 Ach ja, ik verwacht eigenlijk niet hoog te eindigen, dus dit viel te verwachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 april 2022 Share Geplaatst 1 april 2022 Geen punten gekregen van een kutnummer, ik ben tevreden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 1 april 2022 Share Geplaatst 1 april 2022 Leuke start aan mijn Worldvision-avontuur, met zeven puntjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 april 2022 Share Geplaatst 1 april 2022 Geen slecht begin hier. Gracias por de 5 puntos! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 1 april 2022 Share Geplaatst 1 april 2022 Al bijna het puntenaantal van de vorige editie geëvenaard, ik houd hoop! Als ik de clip zie, ben ik bij dat ik louter via Spotify heb geluisterd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 1 april 2022 Share Geplaatst 1 april 2022 Ik had het niet meegekregen. Maar klinkt idd niet best. Beterschap alsnog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 1 april 2022 Share Geplaatst 1 april 2022 (bewerkt) Hier nog een soepje voor je Socrates 1 april 2022 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 1 april 2022 Share Geplaatst 1 april 2022 Lekkere start met 0 punten! Dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 april 2022 Share Geplaatst 1 april 2022 Onvoldoende Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 1 april 2022 Share Geplaatst 1 april 2022 Deze had ik niet verwacht Bedankt @QuaLyon. Ben blij met ieder puntje dat ik sprokkel want het zal gene vette zijn imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 1 april 2022 Auteur Share Geplaatst 1 april 2022 2 uur geleden zei Erwin.: Hier nog een soepje voor je Socrates Zo zag het er in de wc-pot ook steeds uit, maar dan zonder de wurmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 1 april 2022 Share Geplaatst 1 april 2022 Ik geniet wel van de cynische teksten. Goed geschreven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 1 april 2022 Share Geplaatst 1 april 2022 12 uur geleden zei Socrates: Balen, tot editie 38 dan maar Linkerrijtje kan nog altijd!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 1 april 2022 Auteur Share Geplaatst 1 april 2022 MU Worldvision Song Contest - Voting Voor de verandering doet Indonesië eens mee, te danken aan @ivago. Onderstaand nummer is erg onbekend, waar de inzender van dienst dan ook erg trots op was. Wij van het MU Worldvision Song Contest snappen ook wel waarom het nummer niet zo bekend is: het ademt immers niet bepaald urgentie. Zoals de titel al zegt is het inderdaad een beetje als het kussen van lucht: smaakt net naar niks. Muzikaal is het verder best aangenaam, dat mag evenwel gezegd worden. In een bloedbad aan wantonen voelt Kiss The Sky toch als het voor heel even inademen van schone lucht in het stadscentrum van Shanghai. Maar het blijft toch slechts vluchtige lucht. De stemmen van ivago (2/25) Mentions @QuaLyon @ivago @Jeroen. @aron24 @chrisje1993 @Djurovski @NicoHaak @Titan @nasje92 @Roprop @Fabian. @ElMarcos @Keko @Satyr @bas2204 @Chimpa @Chiemel @Grote Ree @Platina32 @Tim' @007mark @Erwin. @hjs @Bolderbast @Laki @Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 1 april 2022 Share Geplaatst 1 april 2022 Nog op 0 punten. De stemmers hebben corona denk ik, want van enige smaak is vooralsnog geen sprake. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 1 april 2022 Share Geplaatst 1 april 2022 Wederom geen punten. Wellicht kunnen we volgende uitgave beter horen vragen om te sponsoren, want het gehoor van de jury uit bepaalde landen laat te wensen over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten