Socrates Geplaatst 23 april 2022 Auteur Share Geplaatst 23 april 2022 22 uur geleden zei Djurovski: Met dit tempo van de Allerheiligste hier vermoed ik 2432 Zegt de onzichtbare organisator van het inmiddels stoffige Raad de MU'er! De vorige editie was zo'n beetje de snelste ooit. Jullie zijn maar eens geduldig. Na dit weekend komen er weer nieuwe updates. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 24 april 2022 Share Geplaatst 24 april 2022 Je bent nog altijd sneller dan ik was, dus mij hoor je niet klagen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 24 april 2022 Share Geplaatst 24 april 2022 (bewerkt) Op 23-4-2022 om 18:29 zei ivago: Opnieuw bot gevangen, en ergens wel begrijpelijk. Deelnemersveld is gegroeid en bevindt zich vooral in het mainstream, dus de buitenbeentjes krijgen het nog lastiger Mijn liedje is wellicht ook te obscuur en dan nog eens te lang en het is in een andere taal. Ik vind het een machtig liedje maar blijkbaar ben ik daar dan toch de enige in (op jou dan na). Ik dacht dat liefhebbers van Sigur Ros wat dit forum er wel heeft, het goed gingen vinden, maar blijkbaar toch aan mispakt. 24 april 2022 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 april 2022 Share Geplaatst 29 april 2022 Is deze klaar of gaat Socrates een Raiolaatje doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 29 april 2022 Share Geplaatst 29 april 2022 Hij heeft gezegd dat na vorig weekend nieuwe updates komen, technisch gezien kan dat nog altijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 29 april 2022 Share Geplaatst 29 april 2022 Heb zo de indruk dat hoe meer jullie erom vragen, hoe langer hij jullie laat wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 29 april 2022 Share Geplaatst 29 april 2022 4 uur geleden zei Miz: Heb zo de indruk dat hoe meer jullie erom vragen, hoe langer hij jullie laat wachten. Waarschijnlijk iets met geduld en een schone zaak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 april 2022 Auteur Share Geplaatst 29 april 2022 MU Worldvision Song Contest - Voting Na het succes met het hondenbrokjesgegrunt uit Finland heeft de immer vriendelijke @Satyr dit keer gekozen voor de Hongaarse band Thy Catafalque. Officieel een metalband, al doet onderstaand nummer meer denken aan een elektronische, ambient jazzband. Haast een nieuw genre, zou je zeggen. En daarmee is A Kupolaváros Titka dan ook bijzonder onderscheidend in een deelnemersveld vol met wanklanken. Wij van het MU Worldvision Song Contest hebben dan ook weinig negatiefs te berichten over de Hongaarse inzending. Het enige wat van ons wel achterwege had mogen blijven zijn de ongetwijfeld zeer ambachtelijke Hongaarse gerechten die per telefoon worden doorgegeven middenin het nummer. Kennelijk is er nog geen Thuisbezorgd in Hongarije. De stemmen van Satyr (15/27) Mentions @QuaLyon @ivago @Jeroen. @aron24 @chrisje1993 @Djurovski @NicoHaak @Titan @nasje92 @Roprop @Fabian. @ElMarcos @Keko @Satyr @bas2204 @Chimpa @Chiemel @Grote Ree @Platina32 @Tim' @007mark @Erwin. @hjs @Bolderbast @Laki @Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 april 2022 Auteur Share Geplaatst 29 april 2022 Zo, na het afgelopen weekend en nog voor het nieuwe. Stelletje zeikerds. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 29 april 2022 Share Geplaatst 29 april 2022 Niks verwacht en niks gekregen helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 29 april 2022 Share Geplaatst 29 april 2022 Ging hier blanco in, dus deze twaalfpunter is wel érg lekker! Dank! Los daarvan moet ik zeggen dat ik dit sowieso wel een lekker plaatje vond. Heeft een plekje in mijn Spotify afspeellijst verworven, dus dat is een goed teken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 30 april 2022 Share Geplaatst 30 april 2022 Geen verkeerd nummer van de Hongaren, maar toen ik de inzender zag, kon ik de 0 punten voor Nigeria wel vast invullen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 30 april 2022 Share Geplaatst 30 april 2022 DANK JE WEL @Satyr De Chinezen zullen bij deze in heel wat nieuwe Hongaarse projecten investeren in de komende jaren! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 april 2022 Share Geplaatst 30 april 2022 Graag gedaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 april 2022 Share Geplaatst 30 april 2022 Woehoe puntjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 30 april 2022 Share Geplaatst 30 april 2022 Niets verwacht en dus ook niets gekregen. Je kunt niet altijd zes gooien. Of in dit geval douze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 30 april 2022 Share Geplaatst 30 april 2022 Ook Hongarije brengt geen verbetering in mijn penibele toestand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 april 2022 Share Geplaatst 30 april 2022 Zelfs punten van Satyr, lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 april 2022 Share Geplaatst 30 april 2022 Keomt er trouwens nog een Eurovisie-shizzle met de nummers van het echte festival? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 30 april 2022 Share Geplaatst 30 april 2022 Geen puntjes meer ontvangen. Doe maar lekker kalm aan overigens hoor organisator. Volgens mij zijn we recent al redelijk verwend met het tempo tot dan toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 30 april 2022 Auteur Share Geplaatst 30 april 2022 41 minuten geleden zei Chiemel: Keomt er trouwens nog een Eurovisie-shizzle met de nummers van het echte festival? Wil ik best doen, maar vraag mij af hoeveel animo hier voor is. Vorig jaar had ik uiteindelijk maar 7 stemmers ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 30 april 2022 Auteur Share Geplaatst 30 april 2022 (bewerkt) MU Worldvision Song Contest - Voting Nog maar een lichtelijk alternatieve inzending. Ditmaal uit Wales, van @bas2204, normaal gesproken niet vies van een stevige witte man uit Noord-Amerika. De iets meer volwassen geworden versie van nasje92, zeg maar. Hij koos ditmaal voor The Joy Formidable met Little Blimp. Een beetje punk, een beetje electro, wat rock en dan komt dit ongeveer uit de mix. Genoeg aardige elementen, maar het voelt toch nog een beetje onaf. Een ruwe demoversie maar eens uitgeprobeerd op een livepodium. De zangeres ziet zichzelf overigens erg graag terug op beeld, schrik daarom niet van het wat autistische camerawerk in de videoclip. Kennelijk leek het iemand een leuk idee om een selfiestick vast te maken aan het uiteinde van de gitaar. Zolang mevrouwtje bloempotkapsel maar kan genieten van de beelden, zullen we maar zeggen. De stemmen van bas2204 (16/27) Mentions @QuaLyon @ivago @Jeroen. @aron24 @chrisje1993 @Djurovski @NicoHaak @Titan @nasje92 @Roprop @Fabian. @ElMarcos @Keko @Satyr @bas2204 @Chimpa @Chiemel @Grote Ree @Platina32 @Tim' @007mark @Erwin. @hjs @Bolderbast @Laki @Urbeto 30 april 2022 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 april 2022 Share Geplaatst 30 april 2022 Zo eindelijk iemand met smaak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 30 april 2022 Auteur Share Geplaatst 30 april 2022 5 uur geleden zei Chiemel: Keomt er trouwens nog een Eurovisie-shizzle met de nummers van het echte festival? Voor de liefhebbers en/of geïnteresseerden en/of mensen die al dat stemmen op matige muziek wel leuk vinden en toch tijd over hebben, hier een topic om te kijken of hier animo voor is en zo ja in welke vorm het dan moet gebeuren: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 1 mei 2022 Share Geplaatst 1 mei 2022 Langzaam aan toch ineens top 10. Had ik niet meer verwacht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten