Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Einde van de maand weet je wel. Tijd om weer een verhaal in de spotlights te plaatsen. Laat hieronder weten welke acteur en verhaal jou het meest kon bekoren afgelopen weten, en waarom dan wel. 

Stemmen kan tot maandagavond 22u.

Geplaatst
3 minuten geleden zei KayDeManaager:

Ik kies voor Deurdonderen van @Titan

Daar sluit ik me bij aan. Een nog relatief jonge novelle, maar dit kan niet anders dan een succesverhaal worden. 

Geplaatst
  • Auteur
19 minuten geleden zei Fantasy:

Daar sluit ik me bij aan. Een nog relatief jonge novelle, maar dit kan niet anders dan een succesverhaal worden. 

Dat vind ik het nu al. De passie spat er voor mij deze toch wel vanaf, en dat samen met de visie waar Titan zich aan houdt, zorgt ervoor dat deze ook mijn stem krijgt.

Geplaatst

Ik stem ook voor @Fantasy.  Zijn novelle loopt al lang, is van hoge kwaliteit en buitengewoon interessant om te zien hoe hij een IJslandse club naar een steeds hoger niveau leidt. 

Geplaatst
7 uur geleden zei Titan:

Simpel: Magnus' Dream. Dat wordt de hoogste tijd voor deze langlopende en interessante novelle. 

Idem, erg leuk om deze te volgen.

Geplaatst

Mijn stem gaat naar @Fantasy. Lang lopende, leuke novelle om te volgen.

@Kyrill Op jouw verzoek hierbij mijn complimenten voor jouw novelle. Hoewel het soms wat chaotisch is waardeer ik je doorzettingsvermogen. Niet alleen om prijzen te pakken met de club die je coacht, maar ook om het met ons te blijven delen. Dat mag natuurlijk ook gezegd worden.

Geplaatst
11 uur geleden zei MNie:

Mijn stem gaat naar @Fantasy. Lang lopende, leuke novelle om te volgen.

@Kyrill Op jouw verzoek hierbij mijn complimenten voor jouw novelle. Hoewel het soms wat chaotisch is waardeer ik je doorzettingsvermogen. Niet alleen om prijzen te pakken met de club die je coacht, maar ook om het met ons te blijven delen. Dat mag natuurlijk ook gezegd worden.

Hier sluit ik me volledig bij aan! Ook bij de complimenten aan @Kyrill: het is leuk hoe je je resultaten op je eigen manier blijft delen en hoe je ze zonder filter presenteert. Veel succes nog met Arsenal!

Geplaatst
  • Auteur

Gefeliciteerd @Fantasy! Wat een spannende strijd was het met @Titan !!!

Maar met 7-6 trek je wel aan het langste eind ...