Jump to content

[IDS] [FM22] Manchester United terug naar de top

delichris
 Share

Recommended Posts

6287be83bab52-FM21bannerFCEmmen.png

Seizoen 2030 - 20231

We gaan weer verder met FC Emmen. Ik heb een superdag gehad en zo'n 60x op tv geweest :P. Maar weer verder tot de orde van de dag. 

We spelen erg goed en we hebben nog steeds alles gewonnen in de Eredivisie en dat wil ik zo lang mogelijk vol zien te houden. Zo krijgen wij ook geen tegenstanders in onze nek te hijgen en ik demotiveer meteen alle andere ploegen. In de Eredivisie spelen wij tegen Sparta, FC Groningen en RKC. In de Champions League zijn Hertha BSC en AC Milan onze tegenstanders. 

FC Emmen - Hertha BSC Champions League

62b9d9a31f436-emmenhertha.png

AC Milan - FC Emmen Champions League

62b9d9abd3995-milanemmen.png

Oktober

62b9d9baa631a-oktober.png

Stand Eredivisie

62b9d9c92613b-standere.png

Stand Champions League

62b9d9d86551f-standcl.png

Loting KNVB Beker

62b9d9eabde62-lotingbeker.png

Overzicht manager

62b9d9f71bfa7-overzicht.png

Financiën

62b9da095c6b2-financien.png

Antwoorden op posts van users

@Kyrill Het gaat erg lekker op dit moment.

@Tim Windt We hebben onze start in ieder geval niet gemist.

@Marius Ik wil voorlopig niet weg bij FC Emmen. Ik ben nog niet klaar met deze club. 

@Glenn08 Als je als manager nog niet klaar bent met een club dan wil je gewoon niet weg.

@ElMarcos Tuurlijk is het een mooie club, maar ik wil er nog niet naar toe.

@MNie @Bogatyr @Michaelinho* @Principito @Marvin @La Pulga @Kami @FlyD @John Terry 2.0 @Miz @Glenn08 @Comandante @MisterX @Elsjorro1990 @Titan @bobjuh @MarcFM1 @Srangaman @Nummerke10 @PatjePauw @Thomassje123 @KayDeManaager @Vreven 

Seizoen 2030 - 20231

Wat een seizoen hebben wij tot op heden. Nu gaan we kijken wat we deze maand gaan doen. We spelen in de Eredivisie tegen Ajax, Cambuur en AZ. In de Champions League gaan we spelen tegen AC Milan en Hertha BSC. We krijgen ook een domper te verwerken. Mitchell Bakker zal eruit liggen voor een lange periode. En dat is iets waar ik niet blij mee ben. Ik hoop dat de selectie dit goed kunnen gaan opvangen.

Blessure Bakker

62bb2edd51c7e-blessurebakker.png

FC Emmen - Ajax Eredivisie

62bb2eecb57f6-emmenajax.png

Hertha BSC - FC Emmen Champions League

62bb2efddb912-herthaemmen.png

FC Emmen - AC Milan Champions League

62bb2f1723aff-emmenmilan.png

November

62bb2f2a56b66-november.png

Stand Eredivisie

62bb2f3bc6edb-stand.png

Stand Champions League

62bb2f48d246c-standcl.png

Overzicht manager

62bb2f5b71f4a-overzicht.png

Financiën

62bb2f6743694-financien.png

@Kyrill Ik heb niets te klagen op dit moment.

@ElMarcos We spelen heel goed op dit moment.

@Tim Windt In de competitie gaat het heel goed voor ons en Europees hebben wij ook niets te klagen.

@Marius Tegenstand hebben wij wel nodig. In Nederland krijgen wij nog amper tegenstand.

@DGremlin @MNie @Bogatyr @Michaelinho* @Principito @Marvin @La Pulga @Kami @FlyD @John Terry 2.0 @Miz @Glenn08 @Comandante @MisterX @Elsjorro1990 @Titan @bobjuh @MarcFM1 @Srangaman @Nummerke10 @PatjePauw @Thomassje123 @KayDeManaager @Vreven 

Seizoen 2030 - 20231

We blijven in vorm en hoe het nu gaat zal dat ook wel even zo blijven. Ik had niet verwacht dat wij zo lang in vorm zouden zijn. We gaan deze maand spelen tegen FC Utrecht, sc Heerenveen, ADO Den Haag, FC Volendam en PSV. In de Champions League spelen wij de laatste poulewedstrijd tegen Real Sociedad. Om de KNVB Beker is sc Cambuur onze tegenstander.

FC Emmen - Real Sociedad Champions League

62bc7924be070-emmensociedad.png

FC Emmen - PSV Eredivisie

62bc7933cf7ef-emmenpsv.png

December

62bc79486f72c-december.png

Stand Eredivisie

62bc796ad0da2-stand.png

Stand Champions League

62bc7987df194-standxl.png

Loting Champions League

62bc7996aef9f-lotingcl.png

Loting KNVB Beker

62bc79b325d3f-lotingbeker.png

Overzicht manager

62bc79c60f66f-overzicht.png

Financiën

62bc79db62f91-financien.png

@Kyrill Een goede periode inderdaad en die blessure deed niet het hem niet.

@Tim Windt We gaan lekker door met wat we goed kunnen.

@DGremlin Het was een hele goede maand voor ons.

@ElMarcos Het gaat erg lekker inderdaad. 

@Marius We blijven lekker spelen en nu zien dat we dit moeten volhouden.

@Principito We zijn erg in vorm en Bakker kwijt raken was erg zuur.

@MNie @Bogatyr @Michaelinho* @Marvin @La Pulga @Kami @FlyD @John Terry 2.0 @Miz @Glenn08 @Comandante @MisterX @Elsjorro1990 @Titan @bobjuh @MarcFM1 @Srangaman @Nummerke10 @PatjePauw @Thomassje123 @KayDeManaager @Vreven 

Even PSV zes doelpunten om de oren ... Zo geef je de neutrale voetbalfans neutraal toch nog iets terug, want de spanning is natuurlijk al lang weg in het klassement.

Opmerkelijke loting in de CL trouwens ook :D 

Seizoen 2030 - 20231

En zo zitten wij alweer in Januari. In de vorige update was ik de Champions League loting vergeten. We gaan spelen tegen RedBull Salzburg. Dat is op het oog een makkelijke loting voor ons, maar we mogen ze niet onderschatten. Omdat het nu winter is zijn er uiteraard ook wintertransfers. 

Ik laat drie spelers gaan. De eerste is Jan Paul van Hecke. Hij wilt meer speeltijd en dat kan ik hem niet geven. Daardoor vertrekt hij naar PSV voor 6,5 miljoen. De tweede speler die vertrekt is Kenneth Taylor. Ook hij wilde weg en gaat naar Norwich City. Zij betalen ons 10,75 miljoen. De derde die vertrekt is Kjell Scherpen. Hij wilde een nieuw avontuur en hij vertrekt naar PSV voor 2,9 miljoen. Zo ontvangen wij weer geld voor wat oudere spelers. 

En waar spelers gaan daar komen ook spelers. Ik haal Sven Tol terug naar Nederland. Hij komt over van Hertha BSC en wij betalen 7,5 miljoen voor hem. De tweede die ik haal is een Duits talent. Steffen Benecke komt over van Bayer Leverkusen. We betalen 18 miljoen aan hun, maar ik ben meer tevreden over deze transfers. Twee grote talenten die ons komen versterken.

En dan nu onze wedstrijden in de maand januari. We spelen één oefenwedstrijd en dat is tegen Borussia Dortmund. In de Eredivisie spelen wij tegen FC Groningen, sc Heerenveen en FC Twente. Om de KNVB Beker spelen wij tegen sc Heerenveen.

Transfers uit

62bdce76d5d29-transfersuit.png

Transfers in

62bdce809ad00-transfersin.png

Spoiler

62bdce904efee-tol1.png

62bdcead83403-benecke2.png

FC Emmen - sc Heerenveen Eredivisie

62bdcef99a864-emmenheerenveeneredivisie.

sc Heerenveen - FC Emmen KNVB Beker

62bdcf102ba9a-heerenveenemmenbeker.png

Januari

62bdcf2aefd57-januari.png

Stand Eredivisie

62bdcf3aae3fe-stand.png

Loting KNVB Beker

62bdcf4b27658-lotingbeker.png

Overzicht manager

62bdcf5f548db-overzicht.png

Financiën

62bdcf7961171-financien.png

@Kyrill Die kregen er inderdaad er even van langs.

@MNie Ik had me even vergist. We spelen tegen RB Salzburg.

@ElMarcos Dat zou wel lekker zijn voor ons.

@DGremlin We zijn inderdaad niet te stoppen op dit moment. Ik had even de verkeerde screen gepakt. We spelen tegen RB Salzburg in de volgende ronde van de CL.

@Marius Ik stond er ook van te kijken hoe makkelijk wij PSV konden verslaan. In de volgende ronde van de CL spelen wij tegen RB Salzburg.

@Tim Windt We zijn heel sterk op dit moment en inderdaad kan de focus nu op de CL.

@Principito @Bogatyr @Michaelinho* @Marvin @La Pulga @Kami @FlyD @John Terry 2.0 @Miz @Glenn08 @Comandante @MisterX @Elsjorro1990 @Titan @bobjuh @MarcFM1 @Srangaman @Nummerke10 @PatjePauw @Thomassje123 @KayDeManaager @Vreven 

Brauwer en Mautone scoren er op los. In de competitie is het echt een makkie aan het worden. Wel jammer van de uitgaande spelers, maar 2 prima inkomende transfers ook weer.

• delichris changed the title to [IDS] [FM22] Manchester United terug naar de top
  • Fantasy unpinned this topic