Jump to content

[IDS] [FM22] Manchester United terug naar de top

delichris
 Share

Recommended Posts

Lekker om een kleine revanche te halen op die Duitsers door hen pas in blessuretijd te kloppen. Dat zal hen zeker extra pijn gedaan hebben :D In eigen land blijft het natuurlijk spannend nadat je het de laatste twee wedstrijden naliet om verder uit te lopen. Maar niks aan het handje natuurlijk.

6287be83bab52-FM21bannerFCEmmen.png

Seizoen 2028 - 2029

Wat gaan we weer lekker en zo lekker dat wij alweer de maand December bereiken. En in deze maand is het cadeautjes tijd. En nee ik krijg ze niet, maar deel ze uit. Vooral Ajax is blij met ons. We spelen deze maand in de Eredivisie tegen NEC, Vitesse, Willem II en FC Volendam. In de Champions League spelen wij tegen Galatasaray en ik wil gewoon de eerste plek pakken in de poule. Om de KNVB Beker is Ajax onze tegenstander.

Galatasaray - FC Emmen Champions League

629783466a967-galatasarayemmen.png

FC Emmen - Ajax KNVB Beker

62978357304eb-emmenajaxbeker.png

December

6297836c901be-december.png

Stand Eredivisie

629783820bbc0-standere.png

Stand Champions League

629783a25c2a6-standcl.png

Loting Champions League

Helaas geen screen van, maar we hebben Chelsea geloot.

Winnaar Kopa Trophy

629783c921c5d-kopathrophy.png

Overzicht manager

629783de999a1-overzciht.png

Financiën

629783f06669c-financien.png

Antwoorden op posts van users

@Kyrill Het gaat lekker, maar het kan altijd beter.

@Michaelinho* Het gat is zeker klein en ik hoop dat wij die titel kunnen pakken.

@DGremlin Op schema inderdaad, maar of ik het allemaal kan winnen is de vraag.

@ElMarcos Het gaat goed inderdaad en overwintering CL is binnen en nu zien die poule te winnen.

@Marius Duitsers verslaan is altijd lekker en vooral als het in de laatste minuut is. Een beetje spanning is altijd fijn.

@MNie @Kami @FlyD @Bogatyr @La Pulga @John Terry 2.0 @Miz @Glenn08 @Comandante @MisterX @Elsjorro1990 @Titan @bobjuh @MarcFM1 @Srangaman @Nummerke10 @PatjePauw @Thomassje123 @KayDeManaager @Vreven

Chelsea loten als groepswinnaar is ook weer een beetje balen natuurlijk. Overleven wordt geen sinecure. In eigen land jammer dat er een prijs verdwijnt maar Ajax was natuurlijk niet de minste tegenstander.

Seizoen 2028 - 2029

Wintertransfers. Ik haat ze en ik vindt ze geweldig. In dit geval haat ik ze. En waarom zie ik jullie denken daar achter het beeldscherm. Ik raak drie spelers definitief kwijt en dat is gewoon balen. De eerste die vertrekt is Wout Weghorst. Hij wilde meer speeltijd en dat kon ik hem niet geven dus wilde hij weg. Hij vertrekt naar FC Kopenhagen voor 1,8 miljoen. De tweede speler is mijn aanvoerder. Leverkusen ging gewoon even zijn transferclausule activeren en weg is Xavi Simons. Hij vertrekt voor 14,75 miljoen. De grootste klapper komt op naam van Ahmed Radwan. Hij gaat naar Hoffenheim voor 20,5 miljoen. Op Wout maak ik 800k verlies, maar op Xavi maakt ik 14 miljoen winst. En op Ahmed maak ik 17,3 miljoen winst. Al met al toch mooie verkopen, maar ik baal wel dat ik ze moest laten gaan. Ik heb nog twee spelers verhuurd aan Telstar en één speler gratis laten vertrekken naar Katwijk. 

En dan nu mijn inkomende transfer. Alfie Dorrington is een Engelse centrale verdediger die overkomt van Watford. Wij betalen hun 11 miljoen. Hier is het verder ook bij gebleven. 

Ik heb besloten om eens geen oefenwedstrijden te spelen. Even rust voor de spelers. We spelen dan ook maar drie competitiewedstrijden. We spelen tegen Cambuur, FC Utrecht en PSV. 

Transfers uit

6298e572147cd-transfersuit.png

Transfer in

6298e5b4dfa7f-transfersin.png

Spoiler

6298e5faed773-dorrington.png

PSV - FC Emmen Eredivisie

6298e61904738-psvemmen.png

Januari

6298e63d7be53-januari.png

Stand Eredivisie

6298e692a7227-stand.png

Overzicht manager

6298e6a38a0fb-overzicht.png

Financiën

6298e6be193ca-financien.png

@Kami We zijn qua financiën heel goed bezig. Nu zien of we Chelsea kunnen pakken.

@Kyrill Iets minder, maar we blijven nog steeds het goed doen.

@MNie Tevreden ben ik wel. Financieel hebben wij een grote stap gezet. 

@Michaelinho* We lopen iets uit en dat is altijd mooi meegenomen.

@DGremlin Ik denk juist dat de uitschakeling ons meer rust geeft. Hopelijk kunnen wij stunten tegen Chelsea.

@Marius Wij worden inderdaad eerste in de poule en dan pak je Chelsea als tegenstander en dat is gewoon een domper. Verliezen van Ajax in de beker kan later het seizoen nog goed uitkomen voor ons.

@ElMarcos Dat ik geen beker pak is geen drama. Kijken of wij die volgend jaar weer kunnen pakken.

@FlyD @Bogatyr @La Pulga @John Terry 2.0 @Miz @Glenn08 @Comandante @MisterX @Elsjorro1990 @Titan @bobjuh @MarcFM1 @Srangaman @Nummerke10 @PatjePauw @Thomassje123 @KayDeManaager @Vreven

Balen om een transferclausule van een bepalende speler net tijdens de winterstop geactiveerd te zien worden maar verder lijk je toch goed uit de mercato gekomen te zijn. Afwachten of je Ajax snel kan afschudden nu.

Seizoen 2028 - 2029

We gaan weer vrolijk verder met de wedstrijden. Deze maand spelen wij maar vijf wedstrijden. De eerste confrontatie met Chelsea staat op de planning. In de Eredivisie spelen wij tegen FC Twente, AZ, Fortuna Sittard en NEC. Allemaal mooie overwinningen hoop ik te behalen. Ook krijg ik een bericht vanuit de sinaasappels stad in Spanje. Ik heb vriendelijk bedankt. Ik wil niet eindigen zoals Willem Ruis deed. 

Afwijzing Valencia

629a31d707323-valenciaafwijzing.png

Chelsea - FC Emmen Champions League

629a31df2f7f4-chelseaemmen1.png

629a31ed618f5-chelseaemmen2.png

Februari

629a31f96c37f-februari.png

Stand Eredivisie

629a32093a533-stand.png

Overzicht manager

629a3213a3408-overzicht.png

Financiën

629a322b08a38-financien.png

@DGremlin Dat is het zeker met Ajax, maar ik hoop snel een gat te kunnen slaan.

@MNie We doen het goed en ik ben tevreden qua aankoop. Dit is een toppertje in wording.

@ElMarcos Ik had gehoopt dat wij deze winter goed door kwamen, maar helaas was dat niet in het geval.

@Marius Dit had ik niet gewild inderdaad, maar we zullen ons moeten richten op de spelers die er nog wel zijn. Ik hoop dat Ajax snel wat afstand krijgt. Want ik wil de titel snel beslissen.

@Kami @Kyrill @Michaelinho* @FlyD @Bogatyr @La Pulga @John Terry 2.0 @Miz @Glenn08 @Comandante @MisterX @Elsjorro1990 @Titan @bobjuh @MarcFM1 @Srangaman @Nummerke10 @PatjePauw @Thomassje123 @KayDeManaager @Vreven

Seizoen 2028 - 2029

Ik heb me neergelegd bij een uitschakeling in de Champions League. Die 5-2 nederlaag komen wij gewoon niet meer te boven. Ik wil wel dat mijn team een goede wedstrijd gaat neer zetten tegen Chelsea. Zodat we met een opgeheven hoofd het toernooi kunnen verlaten. In de Eredivisie spelen wij tegen Ajax, FC Groningen, RKC en Almere City. Ik kreeg ook een bijzonder bericht. Er is een speler uit de kast gekomen. Ik heb zelf dit bericht nooit eerder gehad in een game.

Uit de kast gekomen

629b1cf17192a-frotahomo.png

629b1cfa75e76-frotahomo2.png

FC Emmen - Ajax Eredivisie

629b1d061902d-emmenajax.png

FC Emmen - Chelsea Champions League

629b1d12cf729-emmenchelsea.png

Maart

629b1d23a121d-maart.png

Stand Eredivisie

629b1d353c628-stand.png

Loting Champions League

629b1d4412226-lotingcl.png

Overzicht manager

629b1d5980731-overzicht.png

Financiën

629b1d659c761-financien.png

@Kyrill Het kan altijd beter.

@ElMarcos Het gat met Ajax groeit langzaam en die nederlaag was wel heel hard inderdaad.

@Michaelinho* Ik had niet zo'n uitslag verwacht. Vooral omdat wij goed spelen. 

@Marius Ik hoop dat Ajax snel afhaakt zodat wij snel de titel kunnen vieren. Met zulke lotingen kan je ook in mijn ogen niet groeien. Het moet ons eens mee gaan zitten qua loting.

@DGremlin @MNie @Kami @FlyD @Bogatyr @La Pulga @John Terry 2.0 @Miz @Glenn08 @Comandante @MisterX @Elsjorro1990 @Titan @bobjuh @MarcFM1 @Srangaman @Nummerke10 @PatjePauw @Thomassje123 @KayDeManaager @Vreven

• delichris changed the title to [IDS] [FM22] Manchester United terug naar de top
  • Fantasy unpinned this topic