Jump to content

[IDS] [FM22] Manchester United terug naar de top

delichris
 Share

Recommended Posts

6287be83bab52-FM21bannerFCEmmen.png

Seizoen 2027 - 2028

Nog twee wedstrijden waarin wij minimaal één punt moeten gaan pakken. We spelen tegen AZ en FC Volendam. Tegen hun moeten wij toch een punt pakken neem ik aan. En als wij dat ene punt hebben dan is de titel binnen en daar doen wij het voor. 

FC Emmen - AZ Eredivisie

628e4d6d0cb4d-azemmenkampioenswedstrijd.

628e4d8b71f5a-winst1.png

628e4d991994f-winst2.png

628e4da87f76d-winst3.png

Mei

628e4e33c181b-mei.png

Stand Eredivisie

628e4e534360c-stand.png

Overzicht manager

628e4e608a1bc-overzicht.png

Financiën

628e4e7d7e0d9-financien.png

Antwoorden op posts van users

@ElMarcos We zijn er bijna qua titelwinst en die jeugdlichting was inderdaad slecht. Volgend seizoen kijk ik het nog aan en anders komt er een nieuwe hoofdjeugdopleiding.

@Kami We zijn er bijna.

@Marius Nog één punt en dan zijn we er. Het is nu gewoon de wedstrijden keurig winnen.

@Michaelinho* Hij wordt al warm gedraaid.

@Kyrill We zijn er bijna om de titel te pakken.

@Bogatyr Bij titelwinst wordt het zeker gevierd.

@DGremlin @MNie @La Pulga @John Terry 2.0 @Miz @Glenn08 @FlyD @Comandante @MisterX @Elsjorro1990 @Titan @bobjuh @MarcFM1 @Srangaman @Nummerke10 @PatjePauw @Thomassje123 @KayDeManaager @Vreven

Seizoen 2027 - 2028

Het seizoen zit erop. We hebben twee prijzen gepakt. De titel en de KNVB Beker. Maar de honger is nog niet gestild. Ik wil meer. Ik hoop dat we Europees ook eens succes gaan hebben. En stiekem zou ik wel eens in de Europa League ver willen komen. Het is leuk om te overwinteren in de Champions League, maar ik loot nu toch de zwaardere teams. En ik zie misschien meer kans in de Europa League. Zo zou ik dus wel eens Europees succes kunnen hebben. Misschien een idee om dit voor volgend seizoen te proberen. Hangt ook van de loting af natuurlijk.

Maar voor nu is het even genieten van deze update, want er zitten weer leuke feiten en statistieken in. Het bestuur heeft zelfs besloten om het stadion verder te gaan uitbreiden. Dat had ik niet verwacht. We gaan als deze klaar is over de 30k heen en dat is gewoon heerlijk. Verder gaat het alleen maar de goed nieuws show worden.

Uitbreiding stadion

628f33811d777-uitbreidingstadion.png

Ranglijst clubs en competitie

628f338b5b74c-competitieranglijst.png

628f339acf7b2-clubsranglijst.png

Commercieel overzicht

628f33a9104da-commercieeloverzicht.png

Terugblik

628f33bf0d9ad-terugblik.png

Statistieken

628f33cdec6b8-statistieken.png

Individuele prijzen

628f33df83cd3-spelerprijzen1.png

628f33f0a57b4-spelerprijzen2.png

628f33ff4e1ea-keepervanhetjaar.png

628f340d372cd-talentvanhetjaar.png

628f341bb9267-managervanhetjaar.png

Financiën

628f342b0d475-financien.png

@Kyrill Het is heerlijk om weer kampioen te zijn. 

@DGremlin Het is lekker om weer de beste van Nederland te zijn.

@ElMarcos Nu eens zien of ik Europees succes kan krijgen.

@Marius Ik weet ook niet wie ons kan stoppen op dit moment.

@Kami @Michaelinho* @Bogatyr @MNie @La Pulga @John Terry 2.0 @Miz @Glenn08 @FlyD @Comandante @MisterX @Elsjorro1990 @Titan @bobjuh @MarcFM1 @Srangaman @Nummerke10 @PatjePauw @Thomassje123 @KayDeManaager @Vreven

Seizoen 2028 - 2029

Er gaat weer een nieuw seizoen beginnen. Het hangt van de Champions League loting af en daarna van een eventuele stand of ik me laat afzakken naar de Europa League. Ik denk namelijk dat ik daar sneller Europees succes zal krijgen dan in de Champions League. Maar dat zijn zorgen voor later. We gaan nu eerst beginnen met transfers, want dat er iets is gebeurd in Emmen is zeker. Ik raakte belangrijke spelers kwijt, maar ik haalde ook goede spelers terug. Ook heb ik een samenwerkingswerking getroffen met FC Seoul. Nu wordt de naam van FC Emmen bekender in Zuid-Korea en hopelijk levert dit mij meer geld op via de merchandise.

En dan nu de transfers. Ik ga beginnen met de uitgaande transfers. Ik zeg wel laat je mond dicht en blijf je goed vasthouden. De eerste is Wilco Hendriksen hij gaat naar FC Den Bosch voor 14,75k. Bjorn Hardley heeft het helaas nooit waar kunnen maken en hij vertrekt gratis naar ADO Den Haag. Ik raakte mijn rechtsback kwijt. Gerson Delgado vertrekt naar Hertha BSC voor 27 miljoen. Amadou Niang kwam nooit echt in beeld en vertrekt naar Sparta voor 525k. Giovanni Vermey gaat naar Vitesse voor 48k. Jaden Braaf zijn clausule werd geactiveerd door Borussia Mönchengladbach voor 18,75k. Ik raakte Breno ook kwijt. Hij gaat naar Burnley voor 29 miljoen. Shola Shoretire hoeft zijn gezicht nooit meer in Manchester te laten zien. Hij vertrekt naar Liverpool voor maar liefst 53 miljoen. De verhuurde spelers mogen gewoon ervaring op doen. Ik raakte dus vier basisspelers kwijt. En ik zal hiervoor toch echt goede spelers moeten gaan halen. 

En dan nu mijn inkomende tranfers. De eerste die komt is Vladimir Silva Marba van Gremio. Hij kan zowel middenveld spelen als in de verdediging. Hij kost ons 12,5 miljoen. Sergio Roberto wordt mijn nieuwe rechtsback. Hij komt over van Corinthians en kost ons 12,25 miljoen. Ik zat al een paar jaar achter Brayan Salas aan. Hij is een middenvelder die ik graag wilde hebben. Hij komt over van Al-Gharafa voor 8,25 miljoen. Jose Luis Maraia komt over van Velez en is een rechter winger. Wij betaalden 8 miljoen. Ik legde van de winter al Emiliano Salas vast voor 2,1 miljoen en hij is een verdediger. Hij komt over van Chivas. De laatste die komt is Jerome Brouwer van Feyenoord. Hij is een spits en kost ons 5,75 miljoen. Ik denk dat ik ons aardig heb kunnen versterken.

Ook is er een loting geweest voor de Champions League. We zijn gekoppeld aan Borussia Mönchengladbach, Villarreal en Galatasaray.

Samenwerkingsverband FC Seoul

62907af3675c7-samenwerkingfcseoul.png

Doelstellingen

62907afb7f1fa-doelstellingen.png

Transfers uit

62907b0e4b61f-transfersuit1.png

62907b1cf33a7-transfersuit2.png

Transfers in

62907b2be3b39-transfersin2.png

Spoiler

62907b3ba7bab-marba1.png

62907b4a33407-roberto2.png

62907b5686234-brayansalas3.png

62907b627ac07-maraia4.png

62907b6f0e961-emilianosalas5.png

62907b7b6660d-brouwer6.png

Selectie FC Emmen

62907b8849364-selectie1.png

62907b98618b8-selectie2.png

Champions League loting

62907ba773ede-lotingcl.png

@DGremlin Het is altijd lekker als het stadion wordt uitgebreid. Zo gaan we meer geld genereren.

@Kami Ik heb niets te klagen over hoe het is gegaan.

@Marius Zo gaan we wel meer geld generen en dat is weer belangrijk om nog betere spelers te gaan halen.

@ElMarcos Met een groter stadion hoop ik ook meer geld te krijgen en die stap in Europa te gaan zetten.

@Kyrill Dankje Karel.

@Michaelinho* @Bogatyr @MNie @La Pulga @John Terry 2.0 @Miz @Glenn08 @FlyD @Comandante @MisterX @Elsjorro1990 @Titan @bobjuh @MarcFM1 @Srangaman @Nummerke10 @PatjePauw @Thomassje123 @KayDeManaager @Vreven

Leuke talenten die je hebt gehaald! De poule in de CL oogt wel bijzonder, zou zo maar een uit de EL kunnen zijn. Maw, overwinteren in de CL lijkt me haalbaar.

Het plannetje om je moedwillig te laten afzakken tot de 3de plaats en de EL kan bij deze ook de vuilbak in. De loting voor de poulefase van de CL lijkt immers eerder een poule van het niveau EL op te leveren :D 

• delichris changed the title to [IDS] [FM22] Manchester United terug naar de top
  • Fantasy unpinned this topic