Jump to content

[IDS] [FM22] Manchester United terug naar de top

delichris
 Share

Recommended Posts

In pot 1 terecht komen voor de CL loting is wel een meevaller zeg! Is de coëfficient van het NL voetbal dan zo sterk gestegen? De loting valt dan ook nog eens reuze mee. Hier liggen toch zeker kansen. Ook qua transfers lijk je goede zaken gedaan te hebben.

6238b39ecb349-FM21bannerFCEmmen.png

Seizoen 2027 - 2028

Zo we gaan nu echt beginnen. We hebben eerst een voorbereiding daarin spelen wij tegen Klazienaveen, Drenthina, Musselkanaal. Daarna spelen wij tegen Atletico Madrid. Na de wedstrijd tegen Atletico vliegen wij naar Amerika. Het land van de onbegrensde mogelijkheden gaat kennis maken met FC Emmen. We spelen eerst tegen Atalanta United, Colorado Rapids, LA Galaxy en we sluiten af tegen Inter Miami.

Ik heb ook de FC Emmen Cup in het leven geroepen. We spelen eerst tegen Antwerp om daarna in de finale tegen Patro Eisden te gaan spelen. We sluiten onze voorbereiding af tegen Villarreal. Om de Johan Cruijff Schaal gaan wij spelen tegen Ajax. En in de Eredivisie spelen wij tegen NEC, Ajax en RKC.

Ik laat ook even een overzicht zien van het aantal blessures wat ik heb. En hier wordt ik niet vrolijk van.

Aantal blessures

627d3a2fe6909-aantalblessures.png

Voorbereiding

627d3a416c84b-voorbereiding.png

Johan Cruijff Schaal

627d3a5a58c7f-jcs.png

FC Emmen - Ajax Eredivisie

627d3a7a1211a-emmenajax.png

Augustus

627d3a9474260-augustus.png

Stand Eredivisie

627d3aa93de83-stand.png

Overzicht manager

627d3abb2e343-overzicht.png

Financiën

627d3acbf11db-financien.png

Antwoorden op posts users

@Kyrill We hebben leuke transfers gedaan en daar ben ik blij mee.

@Kami Het gaat een sensatie worden dat kan ik al vertellen.

@Michaelinho* Ik wil altijd wel altijd graag Nederlanders halen. Zodat je die band wel houdt.

@Marius Nederland staat keurig zesde. En in de CL hoop ik zeker tweede te worden in de poule.

@ElMarcos Rensch is zeker een aanwinst voor ons.

@DGremlin We hebben het goed gedaan qua transfers en in de CL kunnen wij zeker tweede worden.

@MNie @La Pulga @John Terry 2.0 @Miz @Glenn08 @FlyD @Comandante @MisterX @Elsjorro1990 @Titan @bobjuh @MarcFM1 @Srangaman @Nummerke10 @PatjePauw @Thomassje123 @KayDeManaager @Vreven

Seizoen 2027 - 2028

De voorbereiding was goed en dat wij de JCS niet wonnen is niet anders. Ik richt me toch altijd op de grote prijzen. In de Eredivisie zijn we heel goed gestart en we hebben Ajax meteen op een afstand gezet en dat is wel erg fijn. 

Deze maand spelen wij in de Champions League tegen RedBull Leipzig en Real Sociedad. In de Eredivisie zijn Almere City, FC Utrecht en PSV. Ook is er een overname geweest en is er afscheid genomen van Ronald Lubbers. Mijn baan komt in ieder geval niet in gevaar.

Overname

627e84fe2290e-overname1.png

627e850c908d0-overname2.png

RedBull Leipzig - FC Emmen Champions League

627e852a10c0a-leipzigemmen.png

FC Emmen - Real Sociedad Champions League

627e853cecacd-emmensociedad.png

FC Emmen - PSV Eredivisie

627e855f68f72-emmenpsv.png

September

627e85730c662-september.png

Stand Eredivisie

627e85890395a-standere.png

Stand Champions League

627e85a71c223-standcl.png

Overzicht manager

627e85cf48b33-overzicht.png

Financiën

627e85f0dbb10-financien.png

@Kyrill Je mist alleen Lucille Werner nog.

@ElMarcos Pieken op het juiste moment. Ik ben zeer tevreden over de competitie start.

@Michaelinho* Het is een goede start van ons. Dit wens je je team toe.

@Marius Ik kon niet met mijn favoriete spelers spelen en moest veel rouleren. Maar Ajax pakken is altijd fijn.

@DGremlin Die Supercup kan me gestolen worden. Ik wil in de Eredivisie goed spelen. En dat is aardig gelukt.

@Kami Zo wil je graag altijd van Ajax winnen.

@MNie @La Pulga @John Terry 2.0 @Miz @Glenn08 @FlyD @Comandante @MisterX @Elsjorro1990 @Titan @bobjuh @MarcFM1 @Srangaman @Nummerke10 @PatjePauw @Thomassje123 @KayDeManaager @Vreven

Seizoen 2027 - 2028

Wie jarig is trakteert en daarom doe ik vandaag een update. Verwacht de komende week niet veel updates. Ik loop erg bij met de updates op dit moment.

Zoals gezegd van de overname had ik geen last en ik ben erg tevreden over onze start in de Champions League. We moeten dit nu wel zo doorzetten en daarvoor is Zenit de gelegenheids tegenstander voor. In de Eredivisie zijn Go Ahead Eagles, SC Cambuur, Heracles en Feyenoord onze tegenstanders. De uitbreiding van het stadion is ook klaar er kunnen zo'n 28.000 mensen in het stadion. Dat is voor Emmen begrip erg mooi. Nu kunnen wij weer verder groeien. Ik zou het heel mooi vinden als ik ooit een groter stadion heb als Ajax. 

Uitbreiding stadion

627f5dfcede85-uitbreidingstadion.png

FC Emmen - Zenit Champions League

627f5e08299ef-emmenzenith1.png

627f5e146566d-emmenzenith2.png

FC Emmen - Feyenoord Eredivisie

627f5e2656eea-emmenfeyenoord.png

Oktober

627f5e3de4824-oktober.png

Stand Eredivisie

627f5e5950cd8-stand.png

Stand Champions League

627f5e6712b62-standcl.png

Loting KNVB Beker

627f5e783e054-lotingbeker.png

Overzicht manager

627f5e88a6f67-overzicht.png

Financiën

627f5e9c137fe-financien.png

@Kyrill Ik heb niets te klagen op dit moment.

@Michaelinho* Het was even iets minder, maar we zijn nog steeds ongeslagen op dit moment.

@DGremlin We zijn erg in vorm en ik hoop dat wij dit lang vol kunnen houden.

@ElMarcos @Marius @Kami @MNie @La Pulga @John Terry 2.0 @Miz @Glenn08 @FlyD @Comandante @MisterX @Elsjorro1990 @Titan @bobjuh @MarcFM1 @Srangaman @Nummerke10 @PatjePauw @Thomassje123 @KayDeManaager @Vreven

Seizoen 2027 - 2028

En we gaan weer door. Ondanks het mooie weer heb ik het te druk met sport kijken. Dus even geen zon voor mij. Maar dat is voor jullie weer goed, want zo kan ik meer FM spelen. 

We zouden deze maand ons kunnen kwalificeren voor overwintering Champions League. We spelen tegen Zenit en Real Sociedad. In de Eredivisie spelen wij tegen Willem II, sc Heerenveen en Vitesse.

Zenit - FC Emmen Champions League

6280f0c094cf1-zenitemmen.png

Real Sociedad - FC Emmen Champions League

6280f0cf6ce63-sociedademmen1.png

6280f0e05bf1f-sociedademmen2.png

November

6280f0f1bfdce-november.png

Stand Eredivisie

6280f1035669b-stand.png

Stand Champions League

6280f10f8c725-standcl.png

Overzicht manager

6280f124c8788-overzicht.png

Financiën

6280f130cb9cf-financien.png

@Marius We hebben het nu heel goed onder controle. We kunnen nu echt een wedstrijd heersen en dat is gewoon erg fijn voor ons als club.

@Michaelinho* We gaan een mooie strijd aan met PSV zo lijkt het. En in de CL doen we het heel goed moet ik zeggen.

@Kyrill @DGremlin @ElMarcos @Kami @MNie @La Pulga @John Terry 2.0 @Miz @Glenn08 @FlyD @Comandante @MisterX @Elsjorro1990 @Titan @bobjuh @MarcFM1 @Srangaman @Nummerke10 @PatjePauw @Thomassje123 @KayDeManaager @Vreven

Je gaat als een speer. Nationaal zorgt PSV nog voor enige concurrentie maar het is natuurlijk vooral opvallend hoe je blijft heersen in Europa. Nu nog even de groepswinst pakken.

• delichris changed the title to [IDS] [FM22] Manchester United terug naar de top
  • Fantasy unpinned this topic