Jump to content

[IDS] [FM22] Manchester United terug naar de top

delichris
 Share

Recommended Posts

6238b39ecb349-FM21bannerFCEmmen.png

Seizoen 2026 - 2027

In één maand tijd winnen wij gewoon twee wedstrijden in de Champions League. Dat had niemand verwacht. Maar nu komt de zwaarste tegenstander van de poule. We gaan uit met de trekker naar Madrid. We moeten tegen Real spelen. En in plaats van ons in te graven blijf ik gewoon ons eigen spelletje spelen. Want daarmee hebben wij succes geboekt. In de Eredivisie spelen wij tegen AZ, Willem II, FC Twente en NEC. Ik ben van mening dat wij gewoon alle wedstrijden deze maand moeten winnen in Eredvisie.

FC Emmen - AZ Eredivisie

626e3ff050409-emmenaz.png

Real Madrid - FC Emmen Champions League

626e3ffcbd7cd-realemmen.png

Oktober

626e400dd61fe-oktober.png

Stand Eredivisie

626e4022dab08-standere.png

Stand Champions League

626e402df1a05-standcl.png

Loting KNVB Beker

626e40484670f-lotingbeker.png

Overzicht manager

626e406c47b9d-overzicht.png

Financiën

626e409372c54-financien.png

Antwoorden op posts users

@MNie Ik verbaas me al niet meer. Ik heb een topselectie staan. En we spelen gewoon heel goed op dit moment.

@Marius Dit is de start van het seizoen die iedereen wilt. En in de CL hebben wij een mooie uitgangspositie gekregen.

@Kami Dit is genieten.

@Michaelinho* Dit was een mooie periode voor ons.

@ElMarcos Het is genieten voor iedereen op dit moment.

@DGremlin Ik was ook zo verbaasd dat wij gewoon twee wedstrijden al wonnen.

@Kyrill @Miz @Glenn08 @FlyD @Comandante @MisterX @La Pulga @Elsjorro1990 @Titan @bobjuh @MarcFM1 @Srangaman @Nummerke10 @PatjePauw @Thomassje123 @KayDeManaager @Vreven

Hala Madrid :classic_love: hele mooie periode en verliezen van de Koninklijke is geen schande! Wel duidelijke cijfers die aangeven dat je ploeg nog wat moet groeien!

Dat is wel een hele zware nederlaag in Madrid. Anderzijds gaat het ook gewoon om drie punten en maakt het an sich niet uit of je die nu verliest met één doelpunt of zes doelpunten verschil.

Seizoen 2026 - 2027

Het was een zware nederlaag in Madrid, maar ik had ook verwacht te verliezen. Zij zijn gewoon zoveel verder als ons op dit moment. En nu komen zij naar Emmen toe. En ik hoop dat het niet weer zo'n nederlaag wordt. Ook spelen wij nog tegen Olympique Lyon. En in de Eredivisie spelen wij tegen Vitesse, PSV en Sparta. Al met al mooie wedstrijden deze maand.

FC Emmen - Real Madrid Champions League

62700217668f5-emmenreal.png

FC Emmen - Olympique Lyon Champions League

62700227d4894-emmenlyon.png

November

6270025471ac9-november.png

Stand Eredivisie

6270028e4e1cb-standere.png

Stand Champions League

627002a15c203-standcl.png

Overzicht manager

627002bca11c7-overzicht.png

Financiën

627002ef02b23-financien.png

@MNieIk baalde van die nederlaag, maar ik weet dat wij beter kunnen en dat het uiteindelijk ooit goed gaat komen.

@Kyrill Ik heb niets te klagen ondanks die nederlaag in Madrid.

@Michaelinho* We presteren heel goed en die nederlaag is zonde, maar niet het einde van de wereld.

@Marius Ik verlies liever wel met 1-0 dan met 6-0, maar we doen het nog steeds goed.

@DGremlin Die nederlaag had ik verwacht en voor de rest gaat het gewoon erg lekker.

@Kami @ElMarcos @Miz @Glenn08 @FlyD @Comandante @MisterX @La Pulga @Elsjorro1990 @Titan @bobjuh @MarcFM1 @Srangaman @Nummerke10 @PatjePauw @Thomassje123 @KayDeManaager @Vreven

Met de overwinning tegen Lyon laat je zien dat die partijen tegen Real niks hoeven te betekenen. Kwalificatie voor de tweede ronde ligt binnen handbereik. In eigen land staat er geen maat op je en zal de concurrentie zich snel mogen opmaken voor de tweede plek op deze manier.

Seizoen 2026 - 2027

De laatste maand van het jaar alweer. En FC Emmen staat op de drempel van overwintering in de Champions League. De Europa League is al binnen, maar wat zou het mooi zijn als wij overwinteren in de Champions League en om dat te laten lukken moeten wij nog één punt pakken tegen RedBull Leipzig. In de Eredivisie moeten wij tegen FC Groningen, Almere City, Cambuur, sc Heerenveen en Willem II. In de beker spelen wij de kraker tegen Ajax. 

FC Emmen - FC Groningen Eredivisie

62715dd8e620e-emmengrunn.png

RedBull Leizig - FC Emmen Champions League

62715df32b77b-leipzigemmen.png

Ajax - FC Emmen KNVB Beker

62715e03e5d16-ajaxemmenbeker1.png

62715e1b0e435-ajaxemmenbeker2.png

December

62715e2cbe164-december.png

Stand Eredivisie

62715e4d2685c-standere.png

Stand Champions League

62715e6068709-standcl.png

Loting KNVB Beker

62715e761abb0-lotingbeker.png

Loting Champions League

62715ea850c9c-lotingcl.png

Golden Boy

62715ecc2d4f5-goldenboy.png

Overzicht manager

62715edf4b713-overzicht.png

Financiën

62715ef08cf60-financien.png

@Kyrill We hebben nog één punt nodig om te gaan overwinteren.

@DGremlin We zijn heel goed bezig en in de competitie lijkt het erop alsof niemand ons kan stoppen en in de CL zijn we bijna bij een stunt.

@ElMarcos Nu verliezen van Real is geen schande. En we zien ook meteen dat wij niet zover zijn.

@Michaelinho* We zijn heel dichtbij een stunt, maar of het gaat lukken is nog de vraag.

@Kami We zijn dichtbij een stunt en nu moeten wij het zien te halen. In de competitie gaan we erg lekker.

@Marius We zijn heel goed bezig en we zijn ook dichtbij een stunt. Nu die overwintering in de CL nog zien te halen.

@MNie @Miz @Glenn08 @FlyD @Comandante @MisterX @La Pulga @Elsjorro1990 @Titan @bobjuh @MarcFM1 @Srangaman @Nummerke10 @PatjePauw @Thomassje123 @KayDeManaager @Vreven

Heerlijk! Dik verdiend dat je overwintert in de CL, al zit de loting natuurlijk wel tegen. Dat je dan ook nog eens Ajax uit de beker kegelt is een extra opsteker.

In de competitie neem je een enorme afstand al, in de beker ben je door en loot je prima. Dat je door bent in de CL is geweldig knap. Dan hoop je alleen op een iets gunstigere loting.

• delichris changed the title to [IDS] [FM22] Manchester United terug naar de top
  • Fantasy unpinned this topic