Jump to content

[IDS] [FM22] Manchester United terug naar de top

delichris
 Share

Recommended Posts

6238b39ecb349-FM21bannerFCEmmen.png

Seizoen 2025 - 2026

Nog één maand te gaan en de spanning in de Eredivisie is voelbaar. Gaat FC Emmen er vandoor met de titel of pakt Ajax toch de titel en gaat deze naar Amsterdam. We spelen deze maand nog tegen FC Twente, sc Heerenveen en RKC. Voor ons ploegen waar we negen punten van moeten kunnen pakken, maar of we dat ook gaan doen is de vraag die iedereen zichzelf stelt.

sc Heerenveen - FC Emmen Eredivisie

62681b1cc6ae0-heerenveenemmenkampioenswe

62681b2c3b106-winst1.png

62681b3f5264f-winst2.png

62681b4a33a8a-winst3.png

Mei

62681b67f0dfa-mei.png

Stand Eredivisie

62681b7bd6a96-stand.png

Overzicht manager

62681ba526dde-overzicht.png

Financiën

62681bb846ed5-financien.png

Antwoorden op posts users

@MNie De titel is nog niet binnen. We zullen strijden tot het eind.

@Michaelinho* Het zou mooi zijn als wij die titel weten te winnen.

@DGremlin We maken zeker een kans.

@ElMarcos De titel is pas binnen als wij hem winnen. Eerder ga ik nergens vanuit.

@Marius Het is zeker een titanengevecht en nu moeten wij het gaan afmaken.

@Kyrill @Miz @Glenn08 @Kami @FlyD @Comandante @MisterX @La Pulga @Elsjorro1990 @Titan @bobjuh @MarcFM1 @Srangaman @Nummerke10 @PatjePauw @Thomassje123 @KayDeManaager @Vreven

Gefeliciteerd met de titel! Prachtig puntenaantal behaald, en dan ook nog eens geen enkele keer verloren. Bijna onbegonnen werk om statistisch nog beter te doen dan dit seizoen denk ik. Het hoge puntenaantal en de druk van Ajax heeft daar ongetwijfeld ook in meegespeeld.

Seizoen 2025 - 2026

Het seizoen zit er op en wat voor één was het. We pakken de Nederlandse treble en dat is best uniek. En we mochten voor het eerst in de geschiedenis spelen in de Champions League. En dat smaakt naar meer. We gaan nu even rusten voor de zomer en dan weer vol aan de bak. Maar nu eerst nog even deze update omtrent wat feiten en statistieken. En ik mag bekend maken dat ik wat langer in Emmen te bewonderen ben. Ik heb mijn contract verlengd. Geniet ervan.

Ranglijst competities en clubs

62690e7fba0e1-competitieranglijst.png

62690e8c0c46e-ranglijstclubs.png

Terugblik

62690ea2430af-terugblik.png

Commercieel overzicht

62690eb88ff1e-commercieeloverzicht.png

Statistieken

62690f9c141aa-statistieken.png

Individuele prijzen

62690fb6a7466-spelersprijzen1.png

62690fe17dfb4-spelersprijzen2.png

62691003e2957-talentvanhetjaar.png

62691024a3af6-managervanhetjaar.png

Nieuw contract

626910364e3fc-nieuwcontract.png

Financiën

6269104bb557f-financien.png

@MNie Stiekem zelfs de treble. Maar het is een heel mooi seizoen geweest.

@Kami Met deze titel ben ik heel blij, want we lieten even zien hoe je Ajax aan de kant zet.

@Michaelinho* Het was zeker een prachtig seizoen.

@Marius We moesten echt constant aan de bak dankzij Ajax. Het werd een geweldig seizoen voor ons.

@DGremlin @ElMarcos @Kyrill @Miz @Glenn08 @FlyD @Comandante @MisterX @La Pulga @Elsjorro1990 @Titan @bobjuh @MarcFM1 @Srangaman @Nummerke10 @PatjePauw @Thomassje123 @KayDeManaager @Vreven

Seizoen 2026 - 2027

Een nieuw seizoen en nieuwe kansen. In Nederland lijken wij nu bij de top te horen, maar vanaf nu moeten wij ook in Europa stappen gaan maken. En dat moet vanaf dit seizoen gebeuren. Ik wil minimaal derde worden in de Champions League poule, want zo blijven wij in Europa. En daarvoor zal ik ook stappen moeten gaan zetten met de selectie. 

De eerste die ik heb laten gaan is Jeff Hardeveld. Hij gaat gratis naar Volendam. Naoufal Bannis gaat voor 1,2 miljoen naar Wydad. Ik verlies ook een talentvolle verdediger helaas. Leonardo Pintos gaat naar AS Roma voor 10,75 miljoen. Camilo Guerra gaat naar FC Barcelona voor 14 miljoen. Ze hebben de transferclausule geactiveerd en gelukkig kan ik hem terug huren. Loric Sefu gaat naar Heracles voor 145k. Nico Bijlsma wordt verhuurd aan FC Volendam. Feyenoord doet een dubbelslag ze halen eerst Sam Beukema voor 3,5 miljoen en toen kwamen ze terug voor Mohammed el Hankouri en betalen 8 miljoen voor hem. Jurriën Vos gaat naar Top Oss voor 11,75k. Ik ga vier spelers verhuren aan Telstar. Ik verhuur Dogukan Kizir terug aan Ludogrets. Berny Hernandez wilde zijn aflopende contract niet verlengen en daarom besloot ik hem te verkopen. Hij gaat naar Espanyol voor 4,2 miljoen. De laatste uitgaande transfer komt op naam van Ousmane Mbaye. Hij gaat naar Sparta voor een verhuurtermijn. Dit zijn alle uitgaande transfers. Ik ben zeer tevreden over hoe ik dit afgehandeld heb. 

En dan nu de inkomende transfers. De eerste is dus Camilo Guerra. Hij wordt voor één seizoen gehuurd van FC Barcelona. Anfernee Dijksteel is een rechtsback die ik nodig heb. We betalen 3,7 miljoen en hij komt van Middelsbrough. De volgende speler die komt is Shola Shoretire. Wij betalen 10 miljoen aan Manchester United. Dogukan Kizir is een talentvolle spits. Hij komt over van Ludogrets en wij betalen 2,1 miljoen. Hij wordt ook meteen terug verhuurd aan Ludogrets. Uit Brazilië komt Breno over. Een talentvolle middenvelder. Hij komt over van Gremio en wij betalen 14,75 miljoen. Berny Hernandez wordt terug verhuurd aan ons van Espanyol. Ik ben zeer tevreden over onze versterkingen. Allemaal jongens die ons hopelijk gaan helpen aan een nieuw hoofdstuk van FC Emmen.

En ik heb ook goed nieuws. Eindelijk is het stadion klaar. We kunnen 21000 man herbergen in dit stadion. Ik ben er meer dan tevreden over. Ook is de loting geweest van de Champions League. We gaan spelen tegen Real Madrid, Olympique Lyon en RedBull Leipzig. Deze poule is minder sterk als die van vorig seizoen. Laat het maar gaan beginnen.

Nieuw stadion

626abf42a36e6-nieuwstadion.png

Betere jeugdscouting

626abf5c5d5e5-jeugdcouting.png

Transfers uit

626abf7f7b7bd-transfersuit1.png

626abf92df410-transfersuit2.png

Transfers in

626abfa6121dd-transfersin.png

Spoiler

626abfb86cfe9-guerra1.png

626abfc81b51f-dijksteel2.png

626abfd77dd8f-shoretire3.png

626ac00bc5301-kizir4.png

626ac01b8cc3d-breno5.png

626ac02b3b976-hernandez6.png

Selectie FC Emmen

626ac0386d17f-selectie.png

Taktiek

626ac04e49449-taktiek.png

Loting Champions League

626ac0635d5a6-clloting.png

@Marius Er is zeker een basis en nu moeten wij ook geluk hebben om meer wedstrijden te gaan winnen.

@Kami Het is altijd fijn om veel prijzen te winnen. Nu moeten wij het nog beter gaan doen in het volgende seizoen.

@Michaelinho* We staan er heel goed voor. Nu zien of wij nog beter kunnen worden.

@ElMarcos Het was zeker een geweldig seizoen en nu moeten wij zien of wij het wederom goed kunnen doen.

@DGremlin Het was zeker een geweldig seizoen en nu zien wat wij dit seizoen kunnen doen.

@Kyrill @Miz @Glenn08 @FlyD @Comandante @MisterX @La Pulga @Elsjorro1990 @Titan @bobjuh @MarcFM1 @Srangaman @Nummerke10 @PatjePauw @Thomassje123 @KayDeManaager @Vreven

Het inkomende transfergeweld viel kwantitatief nogal mee, dus we mogen vooral verwachten dat er verder gebouwd wordt op een basis die nog sterker zal worden. Europees zal de uitdaging in ieder geval groot genoeg blijven. Derde worden in deze CL groep wordt immers allesbehalve een eitje lijkt het.

Seizoen 2026 - 2027

En nu gaan we los. Ik heb er zin in. Zoals gewoonlijk spelen wij eerst lokaal. We beginnen tegen de amateurs van Emmen om daarna tegen Protos en Germanicus te spelen. We spelen nog thuis tegen Betis Sevilla en daarna vliegen wij naar China om daar te gaan spelen tegen Guangzhou Evergrande, Shanghai Port, Heilongjiang Ice City en SX KQ, Yuejia. We sluiten onze voorbereiding af tegen Valencia en Austria Wien. Om de Johan Cruijff Schaal gaan we spelen tegen Ajax. En in de Eredivisie spelen wij tegen FC Utrecht, RKC en Heracles Almelo.

Voorbereiding

626c0ed6d1416-voorbereiding.png

Johan Cruijff Schaal

626c0eedada6e-jcs.png

FC Emmen - Heracles Eredivisie

626c0f0977745-emmenheracles.png

Augustus

626c0f1bb74c2-augustus.png

Stand Eredivisie

626c0f3103f1b-stand.png

Overzicht manager

626c0f3d54c91-overzicht.png

Financiën

626c0f5cd16eb-financien.png

@Michaelinho* Die poule is zwaar, maar toch denk ik dat ik kans maak.

@DGremlin Het is zwaar, maar ik denk ik dat ik meer kans maak dan vorig seizoen.

@ElMarcos Ik ben zeer tevreden over de selectie en ik maak zeker kans om in Europa te overwinteren.

@Kami Ik zal nu ook wat vaker moeten vernieuwen en helaas afscheid nemen van de mindere goden.

@Marius Ik heb me nu vooral gericht op wat ik nodig had. En ik denk zeker dat wij kans maken om te overwinteren in Europa.

@MNie @Kyrill @Miz @Glenn08 @FlyD @Comandante @MisterX @La Pulga @Elsjorro1990 @Titan @bobjuh @MarcFM1 @Srangaman @Nummerke10 @PatjePauw @Thomassje123 @KayDeManaager @Vreven

Seizoen 2026 - 2027

We zijn goed begonnen aan het seizoen. Die nederlaag in de Johan Cruijff Schaal is jammer, maar dat is niet de belangrijkste prijs voor ons. Ik wil gewoon minimaal de titel weer winnen. En met de eerste drie overwinningen zijn we goed gestart. 

Deze maand spelen wij in de Eredivisie tegen Ajax, Fortuna Sittard en Feyenoord. Mooie wedstrijden met meteen twee uitdagers. In de Champions League spelen wij tegen RedBull Leipzig en Olympique Lyon. Gaan we dit seizoen dan voor het eerst punten pakken in de Champions League?

Ajax - FC Emmen Eredivisie

626ce486cdcfa-ajaxemmen.png

FC Emmen - RedBull Leipzig Champions League

626ce49285715-emmenleipzig.png

Olympique Lyon - FC Emmen Champions League

626ce4a28675f-lyonemmen.png

September

626ce4b5e8b5e-september.png

Stand Eredivisie

626ce4ce1f532-standere.png

Stand Champions League

626ce4dbb4b7b-standcl.png

Overzicht manager

626ce4ed27dc5-overzicht.png

Financiën

626ce4f87370e-financien.png

@MNie We zijn goed van start gegaan. Dit belooft veel goeds hopelijk.

@Kami Onze start van het seizoen is erg goed en het verliezen van de Johan Cruijff Schaal is jammer, maar niet het hoofddoel.

@Michaelinho* Dit zijn de starts van een seizoen die je graag wilt hebben.

@ElMarcos We zijn goed begonnen en de Johan Cruijff Schaal had ik graag gewonnen, maar het is nu even niet anders.

@DGremlin @Marius @Kyrill @Miz @Glenn08 @FlyD @Comandante @MisterX @La Pulga @Elsjorro1990 @Titan @bobjuh @MarcFM1 @Srangaman @Nummerke10 @PatjePauw @Thomassje123 @KayDeManaager @Vreven

• delichris changed the title to [IDS] [FM22] Manchester United terug naar de top
  • Fantasy unpinned this topic