Jump to content

[IDS] [FM22] Manchester United terug naar de top

delichris
 Share

Recommended Posts

Het seizoen op een positieve noot kunnen afsluiten in ieder geval. De hamvraag wordt natuurlijk of je je volgend jaar opnieuw in de titelstrijd zal kunnen mengen en je titel zal kunnen verdedigen.

6238b39ecb349-FM21bannerFCEmmen.png

Seizoen 2024 - 2025

Seizoen zit erop en nu is het alleen nog even statistieken en feiten. Geniet van deze laatste update van dit seizoen.

Trainingscomplex

625846a6414e0-trainingscomplex.png

Ranglijst competitie en clubs

625845a093b2f-ranglijstcompetitie.png

625845b119666-ranglijstclubs.png

Terugblik

625845c90d463-terugblik.png

625846624e802-positiefrecord.png

Commercieel overzicht

625845e378fca-commercieeloverzicht.png

Statistieken

625845f69dedb-statistieken.png

Individuele prijzen

62584614dee9e-spelersprijzen1.png

6258467c857ba-spelersprijzen2.png

6258462c87ea1-managervanhetjaar.png

Financiën

625846d0ef267-financien.png

Antwoorden op posts users

@MisterX Hoe dan ook spelen wij volgend jaar Europees en dan ook nog eens CL. 

@ElMarcos Ik ga zeker het team versterken, want dat zal nodig zijn.

@MNie Ik heb het seizoen met een goed gevoel afgesloten.

@Marius Ik ga zeker het team versterken en daardoor denk ik ook dat wij volgend jaar mee kunnen gaan doen om de titel.

@Comandante Dat is het zeker en nu zien wat we volgend seizoen kunnen klaar maken.

@Kyrill @DGremlin @Miz @Kami @Glenn08 @La Pulga @Elsjorro1990 @Titan @bobjuh @MarcFM1 @Srangaman @Nummerke10 @PatjePauw @FlyD @Thomassje123 @KayDeManaager @Vreven

Seizoen 2025 - 2026

Champions League in Emmen. Dat is waar iedereen het over heeft in de zomer van 2025. Ze hebben het niet over hoe slecht Wildlands het financieel doet. Maar over de Champions League. Iedereen hoopt dat FC Emmen de grote ploegen krijgt tijdens de loting. Ik zelf hoop op een loting waarin wij kans hebben om na de winter in Europa te blijven. Maar of dat gaat gebeuren is afwachten. En dan begin ik nu met de loting. We hebben FC Barcelona, Juventus en Borussia Mönchengladbach geloot. Dit is voor ons een pittige loting. Ik ga het beste er van maken.

En dan de transfers. We gaan beginnen met uitgaande transfers. De eerste die vertrekt is Lars Dendoncker. Hij heeft mij nooit kunnen overtuigen. Hij vertrekt naar Millwall en zij betalen ons 525k. Ik verhuur Samuel Asamoah en Bjorn Hardley aan Telstar voor de rest van het seizoen. Luciano Carty vertrekt naar Stoke City voor 28k. Juan Felipe Garcia gaat naar PEC Zwolle voor 49,5k. Naoufal Bannis ga ik verhuren aan De Graafschap. Jari Vlak gaat ons definitief verlaten. Hij vertrekt naar Hertha BSC. Zij betalen ons 3,1 miljoen. En de laatste die vertrekt is Bram van Vlerken. Hij gaat naar Real Valladolid voor 2,1 miljoen.

En dan nu onze inkomende transfers. Ik heb leuke talenten gehaald al zeg ik het zelf. De eerste die komt is Australisch talent Michael Rideout. Hij komt over van Sydney FC en is een winger. Wij betalen 1,7m. De tweede die komt is Ahmed Radwan. Hij is een Egyptenaar en kan zowel in de verdediging als op het middenveld spelen. Hij komt over van Al-Ahly en wij betalen 1,2 miljoen. De volgende speler die komt is Emiliano Dorrego. Een Uruguayaan die vooral als centrale aanvallende middenvelder gaat spelen. Hij komt over van Penarol en kost ons 1,8 miljoen. En ik ben nog niet klaar. De volgende is Leonardo Pinos een centrale verdediger uit Uruguay. Hij komt over van Nacional (URU) en kost ons 4,1 miljoen. De laatste speler is een bekende voor de meesten van jullie. Dani de Wit komt over van AZ en kost ons 2,2 miljoen en gaat het middenveld versterken. Ik heb goede spelers gehaald en ik zie dat wij sterker zijn dan vorig seizoen. Ik zou zeggen laat het seizoen maar beginnen.

Doelstellingen

62593fe17e9bd-doelstellingen.png

Transfers uit

62593ff51f589-transfersuit1.png

62594007ea30f-transfersuit2.png

Transfers in

6259401a3d91b-transfersin1.png

62594039a7d00-transfersin2.png

Spoiler

62594047cd976-rideout1.png

6259405c1ab32-radwan2.png

6259406ec678c-dorrego3.png

6259407e12a49-pintos4.png

62594092040c1-dewit5.png

Selectie FC Emmen

6259409f9d0bb-selectie1.png

625940bb9af28-selectie2.png

Loting Champions League

625940e481145-clloting.png

@Kyrill dankje.

@MNie Het was zeker een mooi seizoen voor ons. Het meest legendarische tot op heden.

@Marius We kwamen inderdaad in pot vier terecht. Dus de loting werd erg zwaar helaas.

@Comandante Het was zeker een mooi seizoen en ik hoop dat wij weer een mooi seizoen gaan spelen.

@Kami Dankje. Ik hoop dat er meer gaan volgen.

@MisterX @ElMarcos @DGremlin @Miz Glenn08 @La Pulga @Elsjorro1990 @Titan @bobjuh @MarcFM1 @Srangaman @Nummerke10 @PatjePauw @FlyD @Thomassje123 @KayDeManaager @Vreven

Seizoen 2025 - 2026

We gaan beginnen en Goedkoop doet zoals altijd de voorbereiding. We beginnen zoals altijd lokaal. We spelen eerst tegen WKE'16, SVBO en CEC. Daarna spelen wij thuis tegen Villarreal. Om vervolgens een toer te doen in Midden-Amerika volgens mij. We spelen daarin tegen Amealco, Dynamo Cocula, San Jose Oaks en Villa Flor. Wie kent ze niet! We spelen thuis tegen AA Gent en Hoogstraten. We sluiten onze voorbereiding af tegen Extremadura. 

Na onze voorbereiding gaan we spelen om de Johan Cruijff Schaal in Emmen tegen Feyenoord. En in de Eredivisie spelen wij tegen Sparta, ADO Den Haag en Cambuur. Geen slechte tegenstanders zeg ik zo. 

Voorbereiding

625a6f3fe7711-voorbereiding.png

Johan Cruijff Schaal

625a6f63506ff-jcs.png

625a6f72e1f9d-winstjcs.png

FC Emmen - ADO Den Haag

625a6f4fb17da-emmenadodenhaag.png

Augustus

625a6f83d9656-augustus.png

Stand Eredivisie

625a6f9f2243b-stand.png

Overzicht manager

625a6fb3474f6-overzicht.png

Financiën

625a6fc3e8949-financien.png

@Kyrill Het zijn inderdaad hele mooie aankopen voor weinig geld en die CL loting tja.

@Miz De CL is erg balen, want ik zie voor ons weinig kansen. Simons is mijn reserveaanvoerder en doet het goed bij ons.

@Kami Ik hoop dat ik deze jongens voor aardig wat geld kan verkopen. In de CL hoop ik ergens een keer te stunten, maar verwacht niets.

@MNie Dit was niet de loting die ik hoopte. Voor de club wel leuk, want dat is gewoon drie keer vol huis.

@DGremlin Ik ben ook erg tevreden over de transfers en onze loting zit niet echt mee helaas.

@Comandante Het zijn inderdaad leuke talenten en die CL loting is nu gewoon balen.

@Marius Ik vond het jammer dat DenDoncker niet kon blijven, maar hij ontwikkelde zich niet genoeg. Dan kan ik hem beter verkopen. De CL loting is gewoon niet leuk voor ons als team. We hebben weinig kansen denk ik. Voor de club is het wel lekker.

@MisterX @ElMarcos Glenn08 @La Pulga @Elsjorro1990 @Titan @bobjuh @MarcFM1 @Srangaman @Nummerke10 @PatjePauw @FlyD @Thomassje123 @KayDeManaager @Vreven

Seizoen 2025 - 2026

We zijn heel goed gestart dit seizoen. Ik moet zelfs zeggen dat wij nog nooit zo goed zijn gestart. Vorige seizoenen lieten wij in het begin punten liggen en nu pakken wij ze maximaal. Alle Nederlandse prijzen staan nu in de vitrine bij FC Emmen. Nu moeten wij jacht maken op Europees succes en dat zal nog wel even duren. Om dit te blijven bereiken moet ik ieder jaar de groepsfase van de Champions League bereiken. Zo krijgen wij ieder jaar 15 miljoen binnen en dat is nodig om te groeien. 

We gaan ook debuteren in de Champions League deze maand. We spelen tegen Borussia Mönchengladbach en Juventus. In de Eredivisie spelen wij tegen sc Heerenveen, FC Groningen en Ajax.  

Borussia Mönchengladbach - FC Emmen Champions League

625bda1350c54-monchengladbachemmen.png

FC Emmen - Juventus Champions League

625bda4401edd-emmenjuventus1.png

625bda54e1ccb-emmenjuventus2.png

Ajax - FC Emmen Eredivisie

625bda8dd638b-ajaxemmen.png

September

625bdaa47a029-september.png

Stand Eredivisie

625bdabf871d8-standere.png

Stand Champions League

625bdaf22ffdf-standc;.png

Overzicht manager

625bdb3985531-overzicht.png

Financiën

625bdb4a2a8ca-financien.png

@MNie We hebben eindelijk een goede start te pakken van het seizoen. En een mooie prijs gepakt.

@Kyrill Ik heb zeker niet te klagen.

@Marius We zijn inderdaad goed gestart en misschien wel de beste start die ik ooit met FC Emmen gehad heb.

@FlyD Dit is wel de start die ik graag wilde hebben. Zo lopen wij niet achter de feiten aan.

@Miz @Kami @DGremlin @Comandante @MisterX @ElMarcos Glenn08 @La Pulga @Elsjorro1990 @Titan @bobjuh @MarcFM1 @Srangaman @Nummerke10 @PatjePauw @Thomassje123 @KayDeManaager @Vreven

• delichris changed the title to [IDS] [FM22] Manchester United terug naar de top
  • Fantasy unpinned this topic