Jump to content

[IDS] [FM22] Manchester United terug naar de top

delichris
 Share

Recommended Posts

6219136e67a97-FM21bannerFCEmmen.png

Seizoen 2021-2022

Ik ben terug met een nieuwe novelle. Zoals de meesten wel weten was ik met FC United bezig, maar door een bug kon ik het stadion niet vergroten en daardoor raakte ik mijn spelplezier kwijt. En ik ga nu met FC Emmen kijken wat ik van deze club kan maken. Als inwonende Groninger in Drenthe is het gewoon mooi om een profclub in de Eredivisie te hebben. Nu zit de club in de Keuken Kampioen Divisie en ik wil eigenlijk dit seizoen weer terug naar de Eredivisie. FC Emmen heeft aangetoond dat het een gezonde club kan zijn en ik wil toch weten hoever ik kan komen met deze club. Maar voor nu eerst maar eens zien te promoveren.

De club had al veel transfers gedaan. Ik heb ook nog wat jongens laten vertrekken. Alle transfers onder de rode lijn heb ik gedaan en de rest was al gedaan. Van de uitgaande transfers  zijn het allemaal jongens uit het tweede die vertrekken. Ik zelf deed maar één transfer. Ik haalde Bilal Ould-Chikh. Hij is transfervrij en is een linkerwinger.  Het enige nadeel is dat Araujo nu kwaad is dat ik de linkerkant niet goed versterkt hebt. En hij wilt dus weg. Dat kan alleen in mijn ogen bij een goed bod en uiteraard ook pas in de winter. Zo heb ik tijd om eventueel een speler te halen. Of ik moet nog ergens in het eerste deel slim zijn om een goede linker winger te halen zodat Araujo blij wordt. Maar goed dat zien we nog wel.

Qua taktiek ga ik nu eerst 4-2-3-1 spelen. Hier voel ik mij vertrouwd mee en ik denk dat ik dit met FC Emmen zeker kan spelen. Ik heb er in ieder geval zin in en ik hoop jullie ook.

Aanstelling manager

6219138632c5f-aanstelling1.png

6219180d16c3a-aanstelling2.png

Introductie

6219186265364-introductie.png

Doelstellingen

6219187b334c7-doelstellingen.png

Transfers uit

62191892768a4-transfersuit.png

Transfers in

621918b5625d4-transfersin1.png

621918a262619-transfersin2.png

Spoiler

621919186615c-ouldchihk.png

Selectie FC Emmen

621919821ee4a-selectie1.png

62191996809c5-selectie2.png

Taktiek

621919a40a932-taktiek.png

Antwoorden op posts van users

@MNie @Marius @Titan @DGremlin @ElMarcos @Kami @Kyrill @Nummerke10

Edited by delichris

6219eb648dc4b-FM21bannerFCEmmen.png

Seizoen 2021 - 2022

We gaan nu echt beginnen. De voorbereiding heb ik zo gelaten zoals hij al was. Ik wilde meer de club verkennen en contracten verlengen. Want de club moet heel snel naar mijn hand gezet gaan worden. In de competitie spelen wij tegen Telstar, FC Eindhoven, ADO Den Haag en De Graafschap. We spelen dus meteen deze maand twee topwedstrijden.  

Voorbereiding

6219e9eba501f-voorbereiding.png

FC Emmen - FC Eindhoven

6219eb804b597-emmeneindhoven.png

Augustus

6219eb91c4ad4-augustus.png

Stand Keuken Kampioen Divisie

6219ebac8eb11-stand.png

Overzicht manager

6219ebbf41d2a-overzicht.png

Financiën

6219ebd9d5079-financien.png

@PatjePauw Dankje. Het gaat een bijzondere reis worden vermoed ik.

@Kyrill Dankje. Het succes kan ik gebruiken.

@Titan Ik ga daar zeker mijn best voor doen, want we zijn wel één van de betere teams.

@MNie Dankje. Ik ga mijn best doen om zo snel mogelijk te promoveren.

@DGremlin Bedankt.

@Nummerke10 @ElMarcos @Kami

Seizoen 2021 - 2022

Naar mijn mening zijn we sterk gestart. Het seizoen duurt nog lang, maar willen we de grote tegenstanders verslaan moeten wij wel beter in vorm komen. We moeten meer winnen per maand. Zo af en toe een gelijkspel is niet erg, maar meer overwinningen per maand moet zeker mogelijk zijn. En om met meer overwinningen te beginnen spelen wij deze maand tegen Helmond Sport, MVV, NAC Breda en FC Den Bosch. 

NAC - FC Emmen Keuken Kampioen Divisie

621b42ed65a96-nacemmen.png

September

621b4311cd3e9-september.png

621b4332751fc-stand.png

Loting KNVB Beker

621b434bced2a-lotingbeker.png

Overzicht manager

621b435de5878-overzicht.png

Financiën

621b436d68f2f-financien.png

@Titan De start is aardig inderdaad, maar het kan in mijn ogen beter. Nu zien wat we de komende maanden kunnen doen.

@PatjePauw Het kan altijd beter in mijn ogen.

@Kyrill Het is een aardig begin inderdaad.

@Srangaman De start is aardig, maar kan altijd beter.

@MNie Promoveren is een must voor FC Emmen. 

@Marius Ik wilde altijd al eens met FC Emmen spelen en dat is nu gelukt. Eens zien hoe groot ik deze club kan maken.

@bobjuh Tof. Waar in Drenthe woon je?

@ElMarcos Het was voor mij geen drukke transferperiode hoor. Bijna alle transfers waren al gedaan door Dick.

@DGremlin In mijn ogen had het beter gemoeten. Nu moeten wij door gaan pakken.

@Nummerke10 @Kami

Seizoen 2021 - 2022

Het loopt nog niet helemaal lekker, maar ik heb alle vertrouwen erin dat we snel goede resultaten gaan boeken. Voor ons begint ook de KNVB Beker deze maand, maar daar zal mijn focus niet liggen. Mijn volledige focus ligt op de competitie. In de competitie spelen wij tegen Jong Utrecht, Excelsior, TOP Oss, Roda JC en VVV. In de beker spelen wij tegen Eredivisieclub PEC Zwolle.

Roda JC - FC Emmen Keuken Kampioen Divisie

621cfe2a3328b-rodaemmen.png

FC Emmen - PEC Zwolle KNVB Beker

621cfe368d667-emmenzwollebeker.png

Oktober

621cfe4b9d98f-oktober.png

621cfe7730171-stand.png

Loting KNVB Beker

621cfe9097dcc-lotingbeker.png

Overzicht manager

621cfed149883-overzicht.png

Financiën

621cfef76a3d4-financien.png

@Marius Het was nog niet wat ik graag wilde, maar ik werk hard met het team om betere resultaten te krijgen.

@MNie We doen het aardig, maar het kan altijd beter.

@PatjePauw Het lukte niet wat ik graag wilde, maar ik hoop het deze maand dat het wel lukt.

@Kyrill  Iets teveel gelijke spelen helaas.

@Titan Het kan alle kanten nog op gelukkig.

@ElMarcos Het staat nog goed bijelkaar en nu zien wat wij deze maand kunnen gaan doen.

@Nummerke10 @Kami @bobjuh @Srangaman

• delichris changed the title to [IDS] [FM22] Manchester United terug naar de top
  • Fantasy unpinned this topic