delichris Gepost May 19 Author Share Gepost May 19 Seizoen 2027 - 2028 Ik heb op dit moment weer twee updates klaar staan en dus kan ik weer een update plaatsen. We gaan dus verder met de maand december. We kunnen dus eerste worden in de poule en dat zou heel lekker kunnen zijn voor de volgende ronde, maar daarvoor moeten wij winnen van RedBull Leipzig. In de Eredivisie gaan we spelen tegen PEC Zwolle, AZ, SC Cambuur en FC Volendam. PSV moeten wij zien te verslaan in de KNVB Beker. Ik ga nog iets leuks vertellen. We pakken voor de derde keer op rij een Golden Boy en dat is wel een hele mooie opsteker voor ons als club. FC Emmen - RedBull Leipzig Champions League FC Emmen - PSV KNVB Beker December Stand Eredivisie Stand Champions League Loting KNVB Beker Loting Champions League Golden Boy Overzicht manager Financiën Antwoorden op posts van users @Kyrill Nu moeten wij die positie zien te behouden. @Michaelinho* We zijn erg sterk bezig en dit kunnen wij nog wel even volhouden. @ElMarcos Ik heb nu een andere uitdager gevonden en dat is voor ons ook wel erg fijn als club. @Marius In Europa zijn wij wederom een verrassing geworden. Met PSV hebben wij een mooie uitdager gevonden. @DGremlin Ik ben erg blij hoe alles op dit moment gaat. Maar we moeten wel waken voor gemakzucht. @Kami @MNie @La Pulga @John Terry 2.0 @Miz @Glenn08 @FlyD @Comandante @MisterX @Elsjorro1990 @Titan @bobjuh @MarcFM1 @Srangaman @Nummerke10 @PatjePauw @Thomassje123 @KayDeManaager @Vreven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DGremlin Gepost May 19 Share Gepost May 19 een perfecte maand! Met Chelsea wel meteen weer een klepper geloot in de CL. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost May 19 Share Gepost May 19 Je blijft gewoon de overwinningen aan mekaar rijgen! Dat PSV, en Ajax zelfs nog enigszinds, kunnen volgen is eigenlijk meer dan een half mirakel. In de CL had je misschien toch op een andere tegenstander gehoopt als groepswinnaar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost May 20 Share Gepost May 20 Lekker onderweg zeg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost May 20 Share Gepost May 20 Prestaties blijven fenomenaal. Europees wel een flinke kluif zeg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost May 20 Author Share Gepost May 20 Seizoen 2027 - 2028 Wintertransfers zijn altijd geen fijne transfers. Je moet dan vaak spelers halen omdat er dan spelers vertrekken en die moet je in een korte tijd inpassen. Heel soms komt er een pareltje voorbij en die wil je dan wel ten koste van alles halen. Ik heb wel besloten om drie spelers te halen. De eerste speler die komt is George Frota. Hij komt over van Vasco da Gama en kost ons 9 miljoen. De tweede is een hele oude bekende. Wout Weghorst zal bij ons als derde spits komen te spelen. Hij komt over van Wolfsburg en kost ons 2,6 miljoen. De derde en laatste speler die komt is Barry Pattinama. Hij komt over van Willem II en kost ons 11,75 miljoen. Wij troeven hier Internationale mee af. En dan de uitgaande transfers. Ik raak in een half jaar tijd Mairon alweer kwijt. Hij gaat naar Real Madrid. Zij activeerde zijn transferclausule van 28,5 miljoen. Ik verhuur verder Samuel Asamoah aan MVV en Ted van Dijk aan Telstar. En dan over naar onze wedstrijden. We gaan in januari de zon op zoeken en we vertrekken naar Spanje. We spelen daar drie wedstrijden. Onze tegenstanders zijn Aranjuez, Gondomar C.F. en Cornelia. In de Eredivisie spelen wij tegen FC Twente, Ajax en Willem II. In de beker spelen wij tegen De Graafschap. Transfers uit Transfers in Spoiler Ajax - FC Emmen Eredivisie Januari Stand Eredivisie Loting KNVB Beker Overzicht manager Financiën Antwoorden op posts van users @DGremlin Het was inderdaad een mooie maand. Chelsea was nou net niet de club die ik graag wilde loten. @Marius Het is heel mooi met zulke uitdagingen en ik denk dat wij wel beter zijn dan AJax en PSV. Ik had niet graag Chelsea gehad, maar het is niet anders. @Michaelinho* Ik mag zeker niet klagen. @ElMarcos Ik ben onderhand niet meer verbaasd over hoe het in Nederland gaat. Europees kijk ik wel mijn ogen uit. @Kyrill @Kami @MNie @La Pulga @John Terry 2.0 @Miz @Glenn08 @FlyD @Comandante @MisterX @Elsjorro1990 @Titan @bobjuh @MarcFM1 @Srangaman @Nummerke10 @PatjePauw @Thomassje123 @KayDeManaager @Vreven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost May 20 Share Gepost May 20 Gaat lekker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost May 20 Share Gepost May 20 Twee keer Twente na mekaar om te herstarten. Op zich ook wel opmerkelijk. Winteraanwist Woutje weet de weg naar doel ook nog goed te vinden kennelijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost May 21 Author Share Gepost May 21 Seizoen 2027 - 2028 We gaan weer verder met de wedstrijden. Voor FC Emmen staat er zeker één belangrijke wedstrijd op het programma. We spelen namelijk de uitwedstrijd tegen Chelsea in de Champions League. Wat zou het mooi zijn als wij een goed resultaat boeken tegen deze club. Verder spelen wij in de Eredivisie tegen NEC, Vitesse, PEC en Heracles. In de KNVB Beker is Ajax onze tegenstander. Helaas komt er een einde aan onze hele mooie reeks van 80 plus ongeslagen wedstrijden in de Eredivisie. Tegen wie dit is zien jullie zo meteen wel. Ajax - FC Emmen KNVB Beker Chelsea - FC Emmen Champions League Februari Stand Eredivisie Loting KNVB Beker Overzicht manager Financiën Antwoorden op posts van users @Kyrill Ik heb werkelijk niets te klagen op dit moment. @Marius We hadden Twente nog niet gehad voor de winterstop. Vermoedelijk door de bekerwedstrijden en de CL. En Wout is gehaald als derde spits. @DGremlin @Michaelinho* @ElMarcos @Kami @MNie @La Pulga @John Terry 2.0 @Miz @Glenn08 @FlyD @Comandante @MisterX @Elsjorro1990 @Titan @bobjuh @MarcFM1 @Srangaman @Nummerke10 @PatjePauw @Thomassje123 @KayDeManaager @Vreven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost May 21 Share Gepost May 21 Een doelpunt op Stamford Brigde weet je nog in leven te houden maar het zal niet eenvoudig worden om een 3-1 nederlaag nog recht te zetten in de terugwedstrijd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost May 21 Share Gepost May 21 Chelsea kan gebeuren, thuis van Heracles verliezen had niet gemogen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost May 21 Share Gepost May 21 Prima periode wel. Heracles is zonde, maar zo’n pot zit er altijd wel tussen. Chelsea is nog een maatje te groot, ook dat is geen schande. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost May 22 Author Share Gepost May 22 Seizoen 2027 - 2028 Wat een seizoen maken we door. Wederom zitten we bij de laatste zestien van de Champions League. We verloren met de eerste wedstrijd met 3-1 en we maken zeker een kans om Chelsea te verslaan. Maar kunnen wij ze ook uitschakelen? Dat moeten wij zeker proberen deze maand. In de beker spelen wij de halve finale tegen Almere City en we zijn verplicht om deze wedstrijd te winnen. In de Eredivisie spelen wij tegen Go Ahead Eagles, PSV en Feyenoord. Wat zou het mooi zijn als wij PSV op een nog grotere afstand kunnen zetten deze maand. Helaas raak ik ook twee spelers kwijt voor twee maanden door blessures. En dat is gewoon plat gezegd kut. Blessure Mautone en Maouassa PSV - FC Emmen Eredivisie FC Emmen - Chelsea Champions League Maart Stand Eredivisie Affiche finale KNVB Beker Overzicht manager Financiën Antwoorden op posts van users @Marius We hebben zeker een kans, maar die kans is wel heel klein vermoed ik. @Kyrill Verliezen van Heracles mag inderdaad niet. Ik weet nog steeds niet wat het team had. @Michaelinho* We doen het zeker niet verkeerd. Verliezen van Heracles mag gewoon niet. We maken nog kans tegen Chelsea. Die kans is wel heel klein, maar er is een kans. @DGremlin @ElMarcos @Kami @MNie @La Pulga @John Terry 2.0 @Miz @Glenn08 @FlyD @Comandante @MisterX @Elsjorro1990 @Titan @bobjuh @MarcFM1 @Srangaman @Nummerke10 @PatjePauw @Thomassje123 @KayDeManaager @Vreven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost May 22 Share Gepost May 22 Gaat geweldig!!! Jammer van die zware blessures :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DGremlin Gepost May 22 Share Gepost May 22 Oei de ziekenboeg wordt plots wel heel goed gevuld. Knappe zege tegen Chelsea, jammer was het net niet genoeg om de nederlaag uit de heenwedstrijd weg te poetsen. Verder loopt het natuurlijk nog steeds prima. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost May 22 Share Gepost May 22 De ziekenboeg loopt vol, maar voor de titel moet dat geen probleem meer vormen. De beker kan nog weleens een lastige kluif worden met al die ontbrekende jongens. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost May 23 Author Share Gepost May 23 Seizoen 2027 - 2028 We staan weer in de KNVB Beker finale en ik moet zeggen dat ik deze prijs wederom graag wilt winnen en daarvoor moeten wij FC Utrecht zien te verslaan. En dat is zeker mogelijk, want we zijn beter dan FC Utrecht. Ik heb in ieder geval zin in de finale. Aankondiging KNVB Beker finale Road to the final FC Emmen Road to the final FC Utrecht Opstellingen FC Emmen - FC Utrecht Finale KNVB Beker Antwoorden op posts van users @Kyrill Het loopt zeker lekker. Het is jammer van die blessures. Hopelijk lijden wij er niet onder. @DGremlin Nu gaan we zien hoe goed we echt zijn. Ik heb gelukkig wel wat goede reserve spelers. Ik ben ook erg blij met de overwinning op Chelsea. Zo konden wij laten zien dat wij ook zulke teams aan kunnen. @ElMarcos We krijgen inderdaad erg veel blessures, maar ik heb wel goede reserves op de bank. Ik hoop dat wij die beker wel kunnen pakken. @Marius @Michaelinho* @Kami @MNie @La Pulga @John Terry 2.0 @Miz @Glenn08 @FlyD @Comandante @MisterX @Elsjorro1990 @Titan @bobjuh @MarcFM1 @Srangaman @Nummerke10 @PatjePauw @Thomassje123 @KayDeManaager @Vreven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kami Gepost May 23 Share Gepost May 23 3 bekers op rij, netjes! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost May 23 Share Gepost May 23 Gefeliciteerd met de beker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DGremlin Gepost May 23 Share Gepost May 23 Alweer met overtuiging de beker gepakt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost May 23 Share Gepost May 23 Gefeliciteerd met de beker! De kroon op een mooi seizoen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost May 24 Share Gepost May 24 Ei zo na toch nog een stunt verwezenlijkt tegen Chelsea, al was die overwinning sowieso al heel knap. Een overduidelijke score ook in de bekerfinale. In eigen land is er geen enkel kruit meer tegen je op gewassen ondertussen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost May 24 Share Gepost May 24 En weer een prijssie binnen, lekker man! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost May 24 Author Share Gepost May 24 Seizoen 2027 - 2028 We gaan vrolijk verder met de maand April. Dit wordt wel een korte update, maar ach een update is een update. De KNVB Beker finale is al behandeld. We spelen deze maand in de Eredivisie tegen RKC, sc Heerenveen, FC Utrecht en Almere City. Ook krijgen wij een nieuwe talenten lichting en deze is erg ruk. Ik kijk het nog één seizoen aan en anders komt er een nieuwe hoofd jeugdopleiding. Nieuwe lichting talenten Almere City- FC Emmen Eredivisie April Stand Eredivisie Antwoorden op posts van users @Kami Het is altijd lekker om zo vaak mogelijk bekersucces te hebben. @Kyrill Dankje. Nu gaan we op jacht naar de titel. @DGremlin Ze weten dat wij een topploeg zijn en dat laten wij wederom zien. @ElMarcos Het is fijn om de beker te winnen. En nu moeten wij op jacht naar de titel. @Marius Dat we wonnen van Chelsea was al heel mooi. Helaas wel uitgeschakeld. In Nederland heersen wij als Ajax vroeger deed. @Michaelinho* We zijn heel goed op weg voor de dubbel. @MNie @La Pulga @John Terry 2.0 @Miz @Glenn08 @FlyD @Comandante @MisterX @Elsjorro1990 @Titan @bobjuh @MarcFM1 @Srangaman @Nummerke10 @PatjePauw @Thomassje123 @KayDeManaager @Vreven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost May 24 Share Gepost May 24 De titel is nog een punt weg. Terecht, want je blijft top presteren. De jeugdlichting lijkt niet geweldig? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts