Jump to content

[FM22] #hierkomikweg

delichris
 Share

Recommended Posts

62866a9a50f4e-FM21bannerFCEmmen.png

Seizoen 2027 - 2028

Ik heb op dit moment weer twee updates klaar staan en dus kan ik weer een update plaatsen. We gaan dus verder met de maand december. We kunnen dus eerste worden in de poule en dat zou heel lekker kunnen zijn voor de volgende ronde, maar daarvoor moeten wij winnen van RedBull Leipzig. In de Eredivisie gaan we spelen tegen PEC Zwolle, AZ, SC Cambuur en FC Volendam. PSV moeten wij zien te verslaan in de KNVB Beker. Ik ga nog iets leuks vertellen. We pakken voor de derde keer op rij een Golden Boy en dat is wel een hele mooie opsteker voor ons als club.

FC Emmen - RedBull Leipzig Champions League

62866d052b228-emmenleipzig.png

FC Emmen - PSV KNVB Beker

62866d1975f94-emmenpsvbeker.png

December

62866d35cfac2-december.png

Stand Eredivisie

62866d49aa6a9-standere.png

Stand Champions League

62866d55cab5d-standcl.png

Loting KNVB Beker

62866d67f1129-lotingbeker.png

Loting Champions League

62866d793f6ad-lotingcl.png

Golden Boy

62866d893aa66-goldenboyderdekeer.png

Overzicht manager

62866d9692ea0-overizcht.png

Financiën

62866da53e035-financien.png

Antwoorden op posts van users

@Kyrill Nu moeten wij die positie zien te behouden.

@Michaelinho* We zijn erg sterk bezig en dit kunnen wij nog wel even volhouden.

@ElMarcos Ik heb nu een andere uitdager gevonden en dat is voor ons ook wel erg fijn als club.

@Marius In Europa zijn wij wederom een verrassing geworden. Met PSV hebben wij een mooie uitdager gevonden.

@DGremlin Ik ben erg blij hoe alles op dit moment gaat. Maar we moeten wel waken voor gemakzucht.

@Kami @MNie @La Pulga @John Terry 2.0 @Miz @Glenn08 @FlyD @Comandante @MisterX @Elsjorro1990 @Titan @bobjuh @MarcFM1 @Srangaman @Nummerke10 @PatjePauw @Thomassje123 @KayDeManaager @Vreven

Je blijft gewoon de overwinningen aan mekaar rijgen! Dat PSV, en Ajax zelfs nog enigszinds, kunnen volgen is eigenlijk meer dan een half mirakel. In de CL had je misschien toch op een andere tegenstander gehoopt als groepswinnaar.

6287be83bab52-FM21bannerFCEmmen.png

Seizoen 2027 - 2028

Wintertransfers zijn altijd geen fijne transfers. Je moet dan vaak spelers halen omdat er dan spelers vertrekken en die moet je in een korte tijd inpassen. Heel soms komt er een pareltje voorbij en die wil je dan wel ten koste van alles halen. Ik heb wel besloten om drie spelers te halen. 

De eerste speler die komt is George Frota. Hij komt over van Vasco da Gama en kost ons 9 miljoen. De tweede is een hele oude bekende. Wout Weghorst zal bij ons als derde spits komen te spelen. Hij komt over van Wolfsburg en kost ons 2,6 miljoen. De derde en laatste speler die komt is Barry Pattinama. Hij komt over van Willem II en kost ons 11,75 miljoen. Wij troeven hier Internationale mee af.

En dan de uitgaande transfers. Ik raak in een half jaar tijd Mairon alweer kwijt. Hij gaat naar Real Madrid. Zij activeerde zijn transferclausule van 28,5 miljoen. Ik verhuur verder Samuel Asamoah aan MVV en Ted van Dijk aan Telstar.

En dan over naar onze wedstrijden. We gaan in januari de zon op zoeken en we vertrekken naar Spanje. We spelen daar drie wedstrijden. Onze tegenstanders zijn Aranjuez, Gondomar C.F. en Cornelia. In de Eredivisie spelen wij tegen FC Twente, Ajax en Willem II. In de beker spelen wij tegen De Graafschap.

Transfers uit

6287c25ae0af2-transfersuit.png

Transfers in

6287c28fddbe7-transfersin.png

Spoiler

6287c2a18a984-frota1.png

6287c2b429c3b-weghorst2.png

6287c2c1b7973-pattinama3.png

Ajax - FC Emmen Eredivisie

6287c24de8dc5-ajaxemmen.png

Januari

6287c2d5e9d25-januari.png

Stand Eredivisie

6287c2ee1ee2d-stand.png

Loting KNVB Beker

6287c2ff51624-lotingbeker.png

Overzicht manager

6287c31e3ad25-overzicht.png

Financiën

6287c32a90f4e-financien.png

@DGremlin Het was inderdaad een mooie maand. Chelsea was nou net niet de club die ik graag wilde loten.

@Marius Het is heel mooi met zulke uitdagingen en ik denk dat wij wel beter zijn dan AJax en PSV. Ik had niet graag Chelsea gehad, maar het is niet anders.

@Michaelinho* Ik mag zeker niet klagen.

@ElMarcos Ik ben onderhand niet meer verbaasd over hoe het in Nederland gaat. Europees kijk ik wel mijn ogen uit.

@Kyrill @Kami @MNie @La Pulga @John Terry 2.0 @Miz @Glenn08 @FlyD @Comandante @MisterX @Elsjorro1990 @Titan @bobjuh @MarcFM1 @Srangaman @Nummerke10 @PatjePauw @Thomassje123 @KayDeManaager @Vreven

Seizoen 2027 - 2028

We gaan weer verder met de wedstrijden. Voor FC Emmen staat er zeker één belangrijke wedstrijd op het programma. We spelen namelijk de uitwedstrijd tegen Chelsea in de Champions League. Wat zou het mooi zijn als wij een goed resultaat boeken tegen deze club. Verder spelen wij in de Eredivisie tegen NEC, Vitesse, PEC en Heracles. In de KNVB Beker is Ajax onze tegenstander. Helaas komt er een einde aan onze hele mooie reeks van 80 plus ongeslagen wedstrijden in de Eredivisie. Tegen wie dit is zien jullie zo meteen wel.

Ajax - FC Emmen KNVB Beker

6288b4f181d79-ajaxemmenbeker.png

Chelsea - FC Emmen Champions League

6288b500b7394-chelseaemmen.png

Februari

6288b510c640c-februari.png

Stand Eredivisie

6288b5238e819-stand.png

Loting KNVB Beker

6288b52f687cd-lotingbeker.png

Overzicht manager

6288b53d07ae1-overzicht.png

Financiën

6288b54f8a207-financien.png

@Kyrill Ik heb werkelijk niets te klagen op dit moment.

@Marius We hadden Twente nog niet gehad voor de winterstop. Vermoedelijk door de bekerwedstrijden en de CL. En Wout is gehaald als derde spits.

@DGremlin @Michaelinho* @ElMarcos @Kami @MNie @La Pulga @John Terry 2.0 @Miz @Glenn08 @FlyD @Comandante @MisterX @Elsjorro1990 @Titan @bobjuh @MarcFM1 @Srangaman @Nummerke10 @PatjePauw @Thomassje123 @KayDeManaager @Vreven

Seizoen 2027 - 2028

Wat een seizoen maken we door. Wederom zitten we bij de laatste zestien van de Champions League. We verloren met de eerste wedstrijd met 3-1 en we maken zeker een kans om Chelsea te verslaan. Maar kunnen wij ze ook uitschakelen? Dat moeten wij zeker proberen deze maand. In de beker spelen wij de halve finale tegen Almere City en we zijn verplicht om deze wedstrijd te winnen. In de Eredivisie spelen wij tegen Go Ahead Eagles, PSV en Feyenoord. Wat zou het mooi zijn als wij PSV op een nog grotere afstand kunnen zetten deze maand. Helaas raak ik ook twee spelers kwijt voor twee maanden door blessures. En dat is gewoon plat gezegd kut.

Blessure Mautone en Maouassa

628a068b39aeb-blessuremautone.png

628a0696170b9-blessuremaouassa.png

PSV - FC Emmen Eredivisie

628a06a555736-psvemmen.png

FC Emmen - Chelsea Champions League

628a06b669bfb-emmenchelsea1.png

628a06ca03283-emmenchelsea2.png

Maart

628a06ded396c-maart.png

Stand Eredivisie

628a06f106fd0-stand.png

Affiche finale KNVB Beker

628a071be4056-aankondigingbekerfinale.pn

Overzicht manager

628a072b1e358-overizcht.png

Financiën

628a07395ac5a-financien.png

@Marius We hebben zeker een kans, maar die kans is wel heel klein vermoed ik.

@Kyrill Verliezen van Heracles mag inderdaad niet. Ik weet nog steeds niet wat het team had.

@Michaelinho* We doen het zeker niet verkeerd. Verliezen van Heracles mag gewoon niet. We maken nog kans tegen 

Chelsea. Die kans is wel heel klein, maar er is een kans.

@DGremlin @ElMarcos @Kami @MNie @La Pulga @John Terry 2.0 @Miz @Glenn08 @FlyD @Comandante @MisterX @Elsjorro1990 @Titan @bobjuh @MarcFM1 @Srangaman @Nummerke10 @PatjePauw @Thomassje123 @KayDeManaager @Vreven

Oei de ziekenboeg wordt plots wel heel goed gevuld.

Knappe zege tegen Chelsea, jammer was het net niet genoeg om de nederlaag uit de heenwedstrijd weg te poetsen.

Verder loopt het natuurlijk nog steeds prima.

Seizoen 2027 - 2028

We staan weer in de KNVB Beker finale en ik moet zeggen dat ik deze prijs wederom graag wilt winnen en daarvoor moeten wij FC Utrecht zien te verslaan. En dat is zeker mogelijk, want we zijn beter dan FC Utrecht. Ik heb in ieder geval zin in de finale.

Aankondiging KNVB Beker finale

628bb2040f147-aankondigingfinale.png

Road to the final FC Emmen

628bb21ca832d-roadtothefinalemmen.png

Road to the final FC Utrecht

628bb23aac275-roadtothefinalutrecht.png

Opstellingen FC Emmen - FC Utrecht

628bb28ae5656-opstellingen.png

Finale KNVB Beker

628bb29b0b225-finale.png

628bb2afbdc55-winst1.png

628bb2d0c3c72-winst2.png

628bb2de83874-winst3.png

@Kyrill Het loopt zeker lekker. Het is jammer van die blessures. Hopelijk lijden wij er niet onder.

@DGremlin Nu gaan we zien hoe goed we echt zijn. Ik heb gelukkig wel wat goede reserve spelers. Ik ben ook erg blij met de overwinning op Chelsea. Zo konden wij laten zien dat wij ook zulke teams aan kunnen.

@ElMarcos We krijgen inderdaad erg veel blessures, maar ik heb wel goede reserves op de bank. Ik hoop dat wij die beker wel kunnen pakken.

@Marius @Michaelinho* @Kami @MNie @La Pulga @John Terry 2.0 @Miz @Glenn08 @FlyD @Comandante @MisterX @Elsjorro1990 @Titan @bobjuh @MarcFM1 @Srangaman @Nummerke10 @PatjePauw @Thomassje123 @KayDeManaager @Vreven

Ei zo na toch nog een stunt verwezenlijkt tegen Chelsea, al was die overwinning sowieso al heel knap. Een overduidelijke score ook in de bekerfinale. In eigen land is er geen enkel kruit meer tegen je op gewassen ondertussen.

Seizoen 2027 - 2028

We gaan vrolijk verder met de maand April. Dit wordt wel een korte update, maar ach een update is een update. De KNVB Beker finale is al behandeld. We spelen deze maand in de Eredivisie tegen RKC, sc Heerenveen, FC Utrecht en Almere City. Ook krijgen wij een nieuwe talenten lichting en deze is erg ruk. Ik kijk het nog één seizoen aan en anders komt er een nieuwe hoofd jeugdopleiding.

Nieuwe lichting talenten

628d027e58b94-talentenlichting.png

Almere City- FC Emmen Eredivisie

628d02b04556b-almereemmen.png

April

628d02c07a6f3-april.png

Stand Eredivisie

628d02daa139f-stand.png

@Kami Het is altijd lekker om zo vaak mogelijk bekersucces te hebben.

@Kyrill Dankje. Nu gaan we op jacht naar de titel.

@DGremlin Ze weten dat wij een topploeg zijn en dat laten wij wederom zien.

@ElMarcos Het is fijn om de beker te winnen. En nu moeten wij op jacht naar de titel.

@Marius Dat we wonnen van Chelsea was al heel mooi. Helaas wel uitgeschakeld. In Nederland heersen wij als Ajax vroeger deed.

@Michaelinho* We zijn heel goed op weg voor de dubbel.

@MNie @La Pulga @John Terry 2.0 @Miz @Glenn08 @FlyD @Comandante @MisterX @Elsjorro1990 @Titan @bobjuh @MarcFM1 @Srangaman @Nummerke10 @PatjePauw @Thomassje123 @KayDeManaager @Vreven