Kyrill Gepost April 17 Share Gepost April 17 Matige periode kan gebeuren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost April 17 Share Gepost April 17 Precies zoals je zelf zegt. In Nederland zijn alle prijzen gewonnen, maar voor Europees succes zul je nog flink moeten groeien. Jaarlijks kampioen in NL en de groepsfase van de CL spelen is de basis om Europees te groeien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kami Gepost April 17 Share Gepost April 17 Je betaalt nog leergeld in de CL, maar goed, niks abnormaals natuurlijk. Dat je überhaupt al met een ploeg als Emmen in de CL staat, is op zich al fantastisch! Elk punt die je daar pakt telt als een overwinning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost April 17 Share Gepost April 17 De CL is momenteel een kleine deceptie maar in de eigen Eredivisie blijft het gelukkig wel heerlijk lopen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DGremlin Gepost April 18 Share Gepost April 18 In eigen land loopt het nog steeds goed, in de CL val je voorlopig nog wat te licht uit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost April 18 Author Share Gepost April 18 Seizoen 2025 - 2026 In de Champions League worden wij helaas weggespeeld. Ik denk dat wij dit seizoen gewoon opvulling zijn voor de poule. Natuurlijk probeer ik punten te pakken, maar we spelen ook gewoon tegen grote ploegen. Deze maand spelen wij tegen Barcelona. En in de Eredivisie spelen wij tegen Excelsior, AZ en Willem II. Ik wil toch deze maand veel punten pakken. AZ - FC Emmen Eredivisie FC Barcelona - FC Emmen Champions League Oktober Stand Eredivisie Stand Champions League Overzicht manager Financiën Antwoorden op posts users @Kyrill Dat komt ook meer door de CL uitslagen. @MNie We moeten ieder jaar CL halen dat is wel een optie om veel geld te verdienen. @Kami De punten zijn belangrijk en misschien wel onmogelijk. We zullen gewoon gaan genieten dit seizoen. @Marius De CL is zonde, maar met zo'n loting had ik wel verwacht geen punten te gaan halen. In de Eredivisie gaan we gewoon voor de titel spelen. @DGremlin We zijn misschien nog te licht, maar wat wil je met zo'n loting. @FlyD @Miz @Comandante @MisterX @ElMarcos Glenn08 @La Pulga @Elsjorro1990 @Titan @bobjuh @MarcFM1 @Srangaman @Nummerke10 @PatjePauw @Thomassje123 @KayDeManaager @Vreven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miz Gepost April 18 Share Gepost April 18 In de competitie doe je het wel nog steeds goed. Dat je Europees nog moet groeien is niet abnormaal. Wie weet haal je met wat geluk nog de derde plaats en Europa League. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost April 18 Share Gepost April 18 Blijft goed gaan in de competitie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DGremlin Gepost April 18 Share Gepost April 18 In eigen land blijf je goe dop koers. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn08 Gepost April 18 Share Gepost April 18 In eigen land blijft het wel gaan, maar Europees kom je voorlopig toch nog te kort, en dan is zo'n groep ook geen cadeau natuurlijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost April 18 Share Gepost April 18 In eigen land blijft het gewoon goed gaan. In Europa is het kwestie van ervaring op te doen ook. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost April 19 Author Share Gepost April 19 Seizoen 2025 - 2026 Na drie nederlagen in de Champions League moeten wij nu kans zien te maken om punten te pakken zodat wij door te kunnen in Europa. En dan wel de Europa League. Dat is het enige wat nog mogelijk is. En daarvoor moeten wij deze maand punten pakken tegen Barcelona en Juventus. De kans is klein, maar een kans is een kans. In de Eredivisie spelen wij tegen Fortuna Sittard, Vitesse, Almere City en FC Utrecht. In mijn ogen moeten wij twaalf punten pakken. FC Emmen - FC Barcelona Champions League Juventus - FC Emmen Champions League November Stand Eredivisie Stand Champions League Overzicht manager Financiën Antwoorden op posts users @Miz In Nederland doen wij het goed, maar alles moet in Europa nog goed komen op den duur. @Kyrill In de competitie wel ja, maar verder niet. @DGremlin We moeten in Europa nog stappen maken en dan vooral in de CL. @Glenn08 In de CL moeten wij nog groeien, maar in Nederland doen wij het goed. @Marius In Nederland blijven wij goed gaan. In Europa gaan we het nog leren. @MNie @Kami @FlyD @Comandante @MisterX @ElMarcos@La Pulga @Elsjorro1990 @Titan @bobjuh @MarcFM1 @Srangaman @Nummerke10 @PatjePauw @Thomassje123 @KayDeManaager @Vreven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost April 19 Share Gepost April 19 Europees lijkt er nog wel wat werk aan de winkel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DGremlin Gepost April 19 Share Gepost April 19 Europa is voor dit seizoen afgesloten. Je kan nu volledig focussen op eigen land, waar het vooralsnog prima loopt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost April 19 Share Gepost April 19 In Europa lijk je de kan tot op de bodem te moeten ledigen, maar in eigen land blijf je het gelukkig uitstekend doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost April 19 Share Gepost April 19 Nog altijd ongeslagen in Nederland, lekker zeg. CL is gewoon normaal, zeer begrijpelijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn08 Gepost April 20 Share Gepost April 20 Een te verwachten Europese exit, nu volle concentratie op de Eredivisie! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost April 20 Author Share Gepost April 20 Seizoen 2025 - 2026 Nog één wedstrijd in Europa en daar willen wij van genieten. Ik hoop dat wij nog kunnen stunten tegen Borussia Mönchengladbach. Want dat zou ik graag de supporters gunnen. En in de Eredivisie spelen wij tegen PSV, Feyenoord, FC Twente en oja PSV. Om de KNVB Beker spelen wij tegen GVVV. Ik zal dan voor de 200ste keer op de bank zitten bij FC Emmen. Een mooie mijlpaal. Ook kwam Sevilla langs om te praten met mij voor een baan, maar ik heb daar geen zin in. Afwijzing Sevilla 200 Wedstrijden FC Emmen - Borussia Mönchengladbach Champions League FC Emmen - PSV Eredivisie FC Emmen - Feyenoord Eredivisie PSV - FC Emmen Eredivisie December Stand Eredivisie Stand Champions League Loting KNVB Beker Golden Boy Overzicht manager Financiën Antwoorden op posts users @MNie Dat is zeker waar. Dat zal dan volgend seizoen weer moeten gebeuren. @DGremlin Nu gaat alle focus op de nationale prijzen en daarin maken wij nog steeds kans. @Marius Het is zonde dat wij uit Europa liggen, maar alles is nog mogelijk in Nederland. @Kyrill Hopelijk kunnen wij in mei nog feest vieren met minimaal één prijs. @Glenn08 Alles gaat nu op de Eredivisie en de KNVB Beker, want twee prijzen pakken zou heel mooi zijn voor ons. @Miz @Kami @FlyD @Comandante @MisterX @ElMarcos@La Pulga @Elsjorro1990 @Titan @bobjuh @MarcFM1 @Srangaman @Nummerke10 @PatjePauw @Thomassje123 @KayDeManaager @Vreven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost April 20 Share Gepost April 20 Jammer dat je Europa niet in schoonheid kon afronden. In eigen land blijft het gelukkig gewoon goed gaan maar Ajax blijft ook wel aan een geweldig tempo punten pakken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DGremlin Gepost April 20 Share Gepost April 20 In eigen land blijf je goed op dreef, maar Ajax doet voorlopig nog beter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost April 20 Share Gepost April 20 Mooie mijlpaal van 200 wedstrijden. Europees wordt duidelijk dat er nog werk te verzetten is en in de Eredivisie draai je weer goed mee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost April 20 Share Gepost April 20 Europees was je duidelijk nog niet opgewassen tegen het geweld in deze groep, wat ook niet zo gek is gelet op de tegenstanders. Nationaal doet Ajax het voor nu beter, maar het gat is te overzien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost April 21 Share Gepost April 21 Nog altijd ongeslagen in ED, geniaal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost April 21 Author Share Gepost April 21 Seizoen 2025 - 2026 En toen was het alweer januari. En dat betekent transfers time. Ik heb besloten om geen spelers te halen. We gaan alleen maar uitgaande transfers doen. Ik ga drie spelers verhuren en één gaat definitief weg. Ahmed Radwan gaat op huurbasis naar Zamalek. Yanis Boudraa gaat gratis naar NAC. Mohamed el Hankouri gaat op huurbasis naar PEC Zwolle. En ik verhuur Michael Rideout aan FC Twente. We spelen deze maand tegen RedBull Leipzig. Ze dagen ons uit voor een oefenwedstrijd en dat wil ik maar al te graag. In de beker spelen wij tegen Cambuur. En in de Eredivisie spelen wij tegen RKC, Willem II, Sparta en ADO Den Haag. Transfers uit Cambuur Leeuwarden - FC Emmen KNVB Beker ADO Den Haag - FC Emmen Eredivisie Januari Stand Eredivisie Loting KNVB Beker Overzicht manager Financiën Antwoorden op posts users @Marius Ik hoopte nog op een punt, maar helaas zat dat er niet in. Ajax is een pittige tegenstander voor ons. @DGremlin We hebben een goede uitdager gevonden met Ajax. Hopelijk kunnen wij ze nog pijn doen de komende maanden. @MNie Europees moeten wij volgend seizoen hopen op een mooie loting, maar nu eerst dit seizoen nog goed afsluiten met hopelijk een titel en een beker. @ElMarcos Deze CL groep was te zwaar voor ons helaas. Nu moeten wij nog Ajax zien te achterhalen. @Kyrill Maar we hebben wel een pittige uitdaging met Ajax. @Glenn08 @Miz @Kami @FlyD @Comandante @MisterX @La Pulga @Elsjorro1990 @Titan @bobjuh @MarcFM1 @Srangaman @Nummerke10 @PatjePauw @Thomassje123 @KayDeManaager @Vreven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost April 21 Share Gepost April 21 Perfecte herstart van de competitie! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts