Jump to content

[FM22] #hierkomikweg

delichris
 Share

Recommended Posts

Giant killers! Zowel Celtic als PSV krijgen daar even een pandoering te verwerken zeg. Het Europese parcours is schitterend, en het is geweldig om al gekwalificeerd te zijn na 5 speeldagen, maar de groep winnen zou natuurlijk helemaal te gek zijn. 

6238b39ecb349-FM21bannerFCEmmen.png

Seizoen 2024 - 2025

Wat moet ik zeggen. Overwintering in Europa is binnen en nu strijden wij om plek één in de poule. En het is een klapper. We spelen tegen Napoli. En in de KNVB Beker is Almere City onze tegenstander. En in de Eredivisie spelen wij tegen ADO Den Haag, AZ, RKC en Sparta. Leuke tegenstanders allemaal, maar voor mij is die wedstrijd tegen Napoli het meest belangrijk.

FC Emmen - Napoli Europa League

624f12d496cd9-emmennapoli.png

FC Emmen - Almere City KNVB Beker

624f12dea52a6-emmenalmerebeker.png

December

624f12f71f72e-december.png

Stand Eredivisie

624f132057a84-standere.png

Stand Europa League

624f1330a89f7-standel.png

Loting KNVB Beker

624f13565af62-lotingbeker.png

Overzicht manager

624f136fd5f40-overzicht.png

Financiën

624f1381d3af6-financien.png

Antwoorden op posts users

@ElMarcos We gaan het nog niet hebben over een landstitel. Dat is vloeken in een kerk.

@MNie Of er feest gevierd gaat worden is nog afwachten.

@Kami We zijn heel sterk bezig op dit moment.

@DGremlin We stijgen weer boven ons uit.

@Kyrill Het gaat zeker geweldig.

@Marius We doen het verrassend weer erg goed en Europees zijn we echt heel goed bezig.

@Nummerke10 @PatjePauw @La Pulga @FlyD @Thomassje123 @KayDeManaager @Vreven @La Pulga @Titan @bobjuh @MarcFM1 @Srangaman @Glenn08 @Elsjorro1990

Seizoen 2024 - 2025

We worden gewoon eerste in de poule en nu mogen wij wachten voor een loting tot in februari. We hoeven de eerste knock-out ronde niet te spelen en dat scheelt toch weer mooi twee wedstrijden. Maar voor dat het zover is gaan we eerst een transferperiode in. Ik ga één speler tijdelijk laten gaan. Luciano Carty gaat de rest van het seizoen afmaken bij Telstar. Daar zal hij tenminste meer speeltijd krijgen dan bij ons. Ook haal ik twee spelers op. De eerste die komt is Vitor Francisco. Hij komt over van Corinthians en kost ons helemaal niets. De tweede speler die komt is Berny Hernandez. Hij komt over van Alajuelense en kost ons 675k. Het zijn goede talenten en vooral voor de toekomst, maar ze sluiten direct al aan bij ons. Maar ook ik zelf ben in trek. 1. FC Köln vroeg of ik langs wilde komen voor een gesprek, maar ik heb ze vriendelijk afgewezen.

Deze maand gaan we spelen tegen De Graafschap en Germanicus als voorbereiding op de rest van het seizoen. In de Eredivisie spelen wij tegen Vitesse, PEC Zwolle, AZ en Feyenoord. Om de KNVB Beker spelen wij tegen RKC. 

Afwijzing 1. FC Köln

6250682e3d3a0-afwijzingkoln.png

Transfer uit

6250684f1744e-transfersuit.png

Transfers in

6250685da63fb-transfersin.png

Spoiler

6250686e92530-francisco1.png

6250687f04e48-hernandez2.png

AZ - FC Emmen Eredivisie

6250683cc63dd-azemmen.png

FC Emmen - Feyenoord Eredivisie

625068d727975-emmenfeyenoord.png

FC Emmen - RKC KNVB Beker

625068afe93f6-emmenrkcbeker.png

Januari

6250690b50bd8-januari.png

Stand Eredivisie

62506935f03d6-stand.png

Overzicht manager

625069546a6be-overzicht.png

Financiën

6250696df35de-financien.png

@MNie Daar zal je nog even voor moeten wachten. Ik weet ook nog niet wie het wordt.

@ElMarcos We blijven verrassend goed spelen. Dit had ik ook nooit verwacht.

@DGremlin We blijven geweldig spelen en nu moeten wij dit ook de rest van de tweede seizoenshelft zien vol te houden.

@Kyrill Het blijft inderdaad goed gaan.

@Kami We verrassen nog steeds iedereen.

@Marius Eerste worden in de poule had ik nooit verwacht. Voor de loting moeten wij wachten tot in februari. 

@Nummerke10 @PatjePauw @La Pulga @FlyD @Thomassje123 @KayDeManaager @Vreven @La Pulga @Titan @bobjuh @MarcFM1 @Srangaman @Glenn08 @Elsjorro1990

Paar updates gemist, Emmen is flink gegroeid in de tussentijd. 1e worden in de groep in de Europa League is erg knap. Financieel had ik op meer gehoopt maar een keer plaatsen voor de CL kan wonderen doen. Heb je al wat kapitaal op het veld inmiddels?  Denk dat bij de financiën nu nog het meeste te behalen is zodat je ook betere spelers kunt kopen. Met je huidige selectie zie ik je nog niet ver komen in de CL. Hopelijk kun je nog een paar mooie uitgaande transfers doen in de komende jaren

Emmen kampioen? Het zou zo maar eens kunnen na deze schitterende maand. Met een voorgift van vijf punten sta je er immers wel heel erg goed voor. De grootste uitdaging komende tijd wordt wellicht dat je nog op drie fronten actief bent.

Seizoen 2024 - 2025

We blijven goed spelen en iedere week verrassen wij iedereen weer. Dit moet ik zo lang mogelijk volhouden. In de beker spelen wij tegen FC Utrecht. En in de Eredivisie spelen wij tegen FC Groningen, Heracles, ADO Den Haag, RKC en sc Heerenveen. Ook is de loting geweest voor de Europa League. We krijgen Valencia als tegenstander. Ik weet niet wat ik daarover moet zeggen. Het is een sterke tegenstander.

FC Groningen - FC Emmen Eredivisie

62516cb5c7141-groningenemmen.png

FC Emmen - FC Utrecht KNVB Beker

62516cc640540-emmenutrechtbeker.png

Februari

62516ce5b8011-februari.png

Stand Eredivisie

62516cf4ebe27-stand.png

Loting Europa League

62516d2212770-lotingel.png

Loting KNVB Beker

62516d338c483-lotingbeker.png

Overzicht manager

62516d55d323c-overzicht.png

Financiën

62516d6262258-financien.png

@MNie Ik ben erg tevreden over deze twee jonge spelers. Hier kunnen wij veel geld aan verdienen op den duur.

@DGremlin Buitink was erg in vorm en dat is wel lekker. Hilterman was een aantal keren ziek of geblesseerd en dan heb ik met Buitink een topaanvaller op de achterhand.

@ElMarcos We zijn zo goed in vorm dat er misschien wel iets moois kan ontstaan op dit moment. En we hebben ook twee hele goede talenten gehaald.

@Thomassje123 Een aantal spelers zijn zeker geld waard en met die twee nieuwe spelers erbij komt er weer wat. Ik denk wel dat ik van een aantal afscheid ga nemen, want ze zijn nu veel geld waard en dan kan ik ze beter verkopen nu ze nog zoveel waard zijn. 

@Kami Er wordt wel lichtelijk gesproken over een eventuele titel.

@Marius Er komt een kleine titelkoorts aan en als ik slim rouleer kan het wel eens een heel mooi seizoen gaan worden.

@Kyrill Ik heb niets te klagen over hoe het nu loopt.

@Nummerke10 @PatjePauw @La Pulga @FlyD @KayDeManaager @Vreven @La Pulga @Titan @bobjuh @MarcFM1 @Srangaman @Glenn08 @Elsjorro1990

Na een alweer bijna foutloze maand is je voorsprong wel heel comfortabel geworden. Dit geef je niet meer weg denk ik. En dan zit zelfs de dubbel er nog in. Valencia is een pittige tegenstander in de EL, maar als je kijkt naar de overgebleven ploegen zijn het bijna allemaal clubs van dat niveau.