Geplaatst 21 februari 20223 jr. Bij FM2021 kon je net voor een competitiewedstrijd (dus geen oefenwedstrijd) kiezen om de wedstrijd over te laten aan de assistant-manager en de wedstrijd te simuleren. Bij FM2022 vind ik dit niet meer terug. Is dit nog mogelijk en hoe kan ik dit doen? Alvast bedankt.
Geplaatst 21 februari 20223 jr. Ja als je doorgaat naar de taktiekscherm zie je rechtsboven iets staan over de wedstrijd dan daar op klikken.
Geplaatst 21 februari 20223 jr. Auteur 41 minuten geleden zei delichris: Ja als je doorgaat naar de taktiekscherm zie je rechtsboven iets staan over de wedstrijd dan daar op klikken. alvast bedankt voor de reactie, maar ik zie niets staan om dat te doen. Bij FM2021 was dit inderdaad op deze plaats voorzien. Moet ik eerst een aanpassing doen bij de instellingen? Heeft u een prinsscreen van deze mogelijkheid?
Geplaatst 21 februari 20223 jr. 39 minuten geleden zei FootManager007: alvast bedankt voor de reactie, maar ik zie niets staan om dat te doen. Bij FM2021 was dit inderdaad op deze plaats voorzien. Moet ik eerst een aanpassing doen bij de instellingen? Heeft u een prinsscreen van deze mogelijkheid? Ik zal er vanavond naar kijken.
Geplaatst 21 februari 20223 jr. Ik heb een skin dan zie je dit: Als je op alleen uitslag klikt wordt de wedstrijd gesimuleerd. Heeft zoals @Karlo zegt dus met de skin te maken.
Geplaatst 21 februari 20223 jr. Auteur 4 uur geleden zei MNie: Ik heb een skin dan zie je dit: Als je op alleen uitslag klikt wordt de wedstrijd gesimuleerd. Heeft zoals @Karlo zegt dus met de skin te maken. De term 'skins' zijn nieuw voor mij...wat moet ik doen om dit te laten werken op mijn FM2022? Bij de vorige versie 'FM2021' stond dit toch automatisch.
Geplaatst 21 februari 20223 jr. Auteur 6 uur geleden zei delichris: Ik zal er vanavond naar kijken. ok bedankt!