Geplaatst 13 februari 20223 jr. Even een oproepje, hoop dat het via deze weg mag. Ik ben op zoek naar een Nederlandse Football Manager-speler die écht veel uren in het spel heeft zitten. Het liefst iemand waarbij het zelfs wat extreme vormen aanneemt. Dus niet eens een nachtje doorhalen om een seizoen af te ronden, maar (bijvoorbeeld) in pak achter de laptop zitten voor de kampioenswedstrijd of een vakantie afgestemd hebben op je avonturen met de club. Ik zou graag met je in contact willen komen om een portret te maken. Verdere info hoor je dan! Nick Dierckx
Geplaatst 13 februari 20223 jr. Vanwaar je vraag @ndierckx? Ongetwijfeld genoeg fanatici hier, maar ik durf niet te zeggen of er ook MU'ers in pak achter hun laptop de CL-finale managen
Geplaatst 13 februari 20223 jr. Auteur Het draait om een portret voor mijn opleiding journalistiek! Het pak-verhaal is ook maar een voorbeeld Maar ik denk/hoop dat er wel MU'ers zijn die meer doen dan enkel achter de PC het spel spelen en het op een soort van manier in hun eigen leven implementeren.
Geplaatst 14 februari 20223 jr. Auteur 17 uur geleden zei Nom de Guerre: We nemen een podcast op over FM, telt dat ook? Hahaha, dat is zeker een mooie. Kan ik je een bericht sturen?
Geplaatst 14 februari 20223 jr. 1 uur geleden zei ndierckx: Hahaha, dat is zeker een mooie. Kan ik je een bericht sturen? Go nuts.
Geplaatst 14 februari 20223 jr. Op 13-2-2022 om 18:01 zei Fantasy: Vanwaar je vraag @ndierckx? Ongetwijfeld genoeg fanatici hier, maar ik durf niet te zeggen of er ook MU'ers in pak achter hun laptop de CL-finale managen Ik was niet in pak maar wilde nog wel de CL-finale op mijn televisie aansluiten en de volledige wedstrijd afspelen in normale snelheid. Komt aardig in de buurt toch?
Geplaatst 14 februari 20223 jr. 1 uur geleden zei Brozai: @Kyrill hier hoor jij ook bij Karel!! Nooit opgeven Thnx!! Ga under advisement nemen 57 minuten geleden zei La Pulga: Ik was niet in pak maar wilde nog wel de CL-finale op mijn televisie aansluiten en de volledige wedstrijd afspelen in normale snelheid. Komt aardig in de buurt toch? Hahaha geweldig. Komt zkr in de buurt. Ik doe al langer wel eens laatste 5 minuten in full match om goal te forceren maar dat werkt zelden tot nooit 😅😂😂
Geplaatst 14 februari 20223 jr. denk dat hier FM (op enkele uitzonderingen na) wel elke dag ff aan staat. Dus stuur gerust een bericht.
Geplaatst 15 februari 20223 jr. Heb elk jaar een netwerk met @Patje! en 1 met een andere maat van me en heb quasi alles al gehad buiten net dat pak misschien. Van onze nettieclubs bezoeken die tegen elkaar spelen, tot sjaals en truitjes kopen van de clubs. (Soms zelfs van random clubs, zo heb ik hier ergens een truitje van Rodez nog omdat ze ingame bij ons 1-1 speelde tegen PSG, lang verhaal) tot goaltunes bij elke goal afspelen of CL/competitiehymnes tot zelfs vuurwerk en pyro afsteken in een Duits bos of schuimwijn kopen in het station van Keulen en deze leegspuiten omdat we eerste en tweede werden. We hebben zowat alles meegemaakt en gedaan in al die jaren (7e jaar al) netwerksaves! 15 februari 20223 jr. bewerkt door Netzwerk
Geplaatst 15 februari 20223 jr. 14 uur geleden zei MNie: Valt dit in de categorie? Nee want je hebt het al gedeinstalleerd :p Ik heb ook een 2000u zitten in fm21, maar dat komt ook deels omdat ik fm22 niet heb, en het regelmatig gewoon in de achtergrond opstaat
Geplaatst 15 februari 20223 jr. 15 minuten geleden zei AntiChrist7: Nee want je hebt het al gedeinstalleerd :p Ik heb ook een 2000u zitten in fm21, maar dat komt ook deels omdat ik fm22 niet heb, en het regelmatig gewoon in de achtergrond opstaat Hahaha oeps. Is niet normaal he zoveel uur, maar thuiswerken maakt het wel extra makkelijk haha
Geplaatst 15 februari 20223 jr. Op 13-2-2022 om 18:01 zei Fantasy: Vanwaar je vraag @ndierckx? Ongetwijfeld genoeg fanatici hier, maar ik durf niet te zeggen of er ook MU'ers in pak achter hun laptop de CL-finale managen Ik heb toen mijn San Marino in 2068 crashte het op een stickie gezet en begraven. Rip mooiste game en mijn SM avontuur. 🥺
Geplaatst 13 april 20223 jr. Auteur Ik plaats de oproep nogmaals, iets uitgebreider in dit geval: Het gaat om een documentaire voor intern gebruik (dus alleen onze medestudenten en docenten zien 'm). Het gaat ons om wat je meeneemt uit het spel naar jouw eigen leven. Dus hou jij bijvoorbeeld spreadsheets bij met de selectie van je team in Football Manager, of bezoek je weleens een wedstrijd van de club die je managet et cetera. Het gaat om een documentaire, dus echt beeld. We willen daarbij jou (en andere FM-spelers) een of meerdere dagen volgen in activiteiten die jullie doen rondom Football Manager. Dus niet alleen kijken naar hoe jullie het spelen, maar een van bovenstaande of andere voorbeelden. Daarbij komt dan ook een interviewtje over waarom, hoe en wat. Al met al zullen het één of twee draaidagen zijn. Wij hebben drie tot vier weken film-tijd, dus het moet lukken om data te vinden die voor ons beiden schikken! Wil je hier graag aan meewerken? Stuur mij dan even een berichtje! Ook als er meer vragen zijn natuurlijk
Geplaatst 6 mei 20223 jr. Auteur Nog ienand die ons kan helpen? Helaas door een last minute afzegging zoeken we nog één iemand! Liefst iemand die vanwege het spel shirts of sjaals van clubs heeft gekocht waarmee hij in het spel successen heeft behaald. Alvast bedankt!