Geplaatst 10 februari 20223 jr. Verrassende wending, wel jammer dat ik je enige volger ben. @Marius ik mis jou als volger
Geplaatst 10 februari 20223 jr. Een markant figuur in ieder geval die van der Gijp Zijn "sollicitatieparcours" en verrassende wendingen in dit verhaal liggen in ieder geval in lijn met zijn persoonlijkheid. Het zou me niets verbazen mocht hij alsnog ontslag nemen alvorens een wedstrijd te spelen
Geplaatst 10 februari 20223 jr. Ik ga dit volgen. Gijp als bondscoach dan is 't Pino van Sesamstraat toch gelukt
Geplaatst 11 februari 20223 jr. Auteur FIFA-Ranking @Copywriter het zal niet de enige verrassing zijn dit verhaal @Marius van der Gijp is zeker een markant figuur @Kyrill
Geplaatst 11 februari 20223 jr. Echt veel tegenstand heeft van der Gijp nog niet voor de kiezen gekregen. Toch gaat ie lekker man
Geplaatst 13 februari 20223 jr. Auteur Roda JC ADO den Haag @Marius tegenstand zal ik in deze reeks niet meer krijgen @Kyrill dank je @Copywriter
Geplaatst 13 februari 20223 jr. Lekker zo'n 24 op 24 man! Zowel Roda als ADO lijken me niet echt te passen bij de status van een bondscoach overigens.
Geplaatst 13 februari 20223 jr. Lekker geschreven hoor net Gijppie. Schuif je ook nog aan bij Wilfred en Johan aan tafel?
Geplaatst 13 februari 20223 jr. Gaat goed. Wat Marius zegt zou kijken of betere clubs op pad komen dan ADO en Roda.
Geplaatst 15 februari 20223 jr. Auteur Stand @Marius je hebt een punt dat ADO niet bij de status past bij vd Gijp. Maar ook hij zal ergens moeten beginnen @Copywriter nee dat wordt hem niet meer @Kyrill die betere clubs komen vanzelf wel
Geplaatst 15 februari 20223 jr. Dan toch ADO. Hij moet natuurlijk ergens beginnen. Hopelijk een geslaagd huwelijk!
Geplaatst 17 februari 20223 jr. Auteur @Marius met ADO heb ik nog een kans op promotie. Voor Roda JC zal het lastig worden @Whitewolf345 we zullen het zien @Copywriter @Kyrill
Geplaatst 17 februari 20223 jr. Haha ik lees dit ook met Gijps stem. Mooie resultaten met oranje. Benieuwd hoe het met Ado zal gaan. Succes.
Geplaatst 17 februari 20223 jr. ADO zal lastiger worden. Maar met Nederland ziet het er hoopvol uit. Hoe ziet je selectie van Nederland eruit?
Geplaatst 19 februari 20223 jr. Auteur Stand @Marius nu hopen op een gunstige loting voor het WK @NicoHaak @Copywriter Of doelde je op de gehele selectie @Whitewolf345 @Kyrill